Dit is Zoon John toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat je dat zelf wel héél stoer vond.
Leuk dat je het even vraagt. Ik eet bij mijn moeder, ze had wat problemen met de computer en TV die ik even op moest lossen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat mag van mij best, alsof wij hier enige aanwas hebben.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een broertje dood aan users die ergens binnenkomen en denken dat ze er meteen bij horen
Het zijn in mijn ogen alleen vrijwel altijd kloons ja, dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag van mij best, alsof wij hier enige aanwas hebben.
Als het een clone-account is van een oud account die de naam van zijn oude account als belediging gebruikt in KLB heb ik er wel een pittige mening over.
avg leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maat.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is B bij jou altijd broccoli of ook wel eens boontjes? #durfttevragenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR maat.
Fijn dat je er naar vraagt.
Wat attent dat je het telkens vraagt.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat verschilt per keerquote:Op woensdag 25 september 2024 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is B bij jou altijd broccoli of ook wel eens boontjes? #durfttevragen
Spannend!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verschilt per keerDe ene keer broccoli, de andere keer boontjes
Met plakjes kaas?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat attent dat je het telkens vraagt.
Ik eet spaghetti en salade.
Parmezaansequote:
Jij stelt echt alles in het werk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen héquote:Op woensdag 25 september 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmorgen twee heerlijke schnitzels gehaald op de markt.
Daar moet ik helaas wel patat bij doen voor de ultieme ervaring.
Wel 1 seconde te laat.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij stelt echt alles in het werk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen hé
Ik vind schnitzels juist lekkerder met aardappelen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmorgen twee heerlijke schnitzels gehaald op de markt.
Daar moet ik helaas wel patat bij doen voor de ultieme ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |