Dit is Zoon John toch?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat je dat zelf wel héél stoer vond.
Leuk dat je het even vraagt. Ik eet bij mijn moeder, ze had wat problemen met de computer en TV die ik even op moest lossen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Toevallig, ik ook!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat mag van mij best, alsof wij hier enige aanwas hebben.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een broertje dood aan users die ergens binnenkomen en denken dat ze er meteen bij horen
Het zijn in mijn ogen alleen vrijwel altijd kloons ja, dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag van mij best, alsof wij hier enige aanwas hebben.
Als het een clone-account is van een oud account die de naam van zijn oude account als belediging gebruikt in KLB heb ik er wel een pittige mening over.
avg leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maat.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is B bij jou altijd broccoli of ook wel eens boontjes? #durfttevragenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR maat.
Fijn dat je er naar vraagt.
Wat attent dat je het telkens vraagt.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat verschilt per keerquote:Op woensdag 25 september 2024 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is B bij jou altijd broccoli of ook wel eens boontjes? #durfttevragen
Spannend!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verschilt per keerDe ene keer broccoli, de andere keer boontjes
Met plakjes kaas?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat attent dat je het telkens vraagt.
Ik eet spaghetti en salade.
Parmezaansequote:
Jij stelt echt alles in het werk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen héquote:Op woensdag 25 september 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmorgen twee heerlijke schnitzels gehaald op de markt.
Daar moet ik helaas wel patat bij doen voor de ultieme ervaring.
Wel 1 seconde te laat.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij stelt echt alles in het werk om het bloed onder mijn nagels vandaan te halen hé
Ik vind schnitzels juist lekkerder met aardappelen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmorgen twee heerlijke schnitzels gehaald op de markt.
Daar moet ik helaas wel patat bij doen voor de ultieme ervaring.
Groentesoep.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nooit eens bimi of bloemkool?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verschilt per keerDe ene keer broccoli, de andere keer boontjes
Culinairequote:Op woensdag 25 september 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de vraag: "Nooit eens bimi of bloemkool?", van wooooooow kijk mij eens culinaire onderlegd zijn en jullie domme boeren, die niet verder komen dan broccoli. Zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Culinairequote:Op woensdag 25 september 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ook alleen al de vraag: "Nooit eens bimi of bloemkool?", van wooooooow kijk mij eens culinair onderlegd zijn en jullie domme boeren, die niet verder komen dan broccoli. Zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@alpeko probeert het live topic te omzeilen en hier z’n slag te slaan.quote:
Terwijl het daar een warm bad is. Ik verwacht mijn vrienden en vriendinnen straks ook tijdens United - Twente.quote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:alpeko probeert het live topic te omzeilen en hier z’n slag te slaan.
Is dat ‘r toch gekomen?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:alpeko probeert het live topic te omzeilen en hier z’n slag te slaan.
Wow. Gewoon wow.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
Daarom krijgt iedereen een stukje taart.
N eequote:Op donderdag 26 september 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pure interesse; Staat het afscheid van Aboutaleb erbij als agendapunt?
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.quote:
Geen zorgen, ik neem nu toevallig een bakkie koffie witquote:Op donderdag 26 september 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou het wel bespreekbaar maken maat. Ik weet hoe het wel en wee van de heer Aboutaleb je altijd aan het hart gaat. Ik zie het zomaar gebeuren dat je dit over 3 maanden zo maar eens ter sprake kan brengen op dit forum. Maak van je hart geen moordkuil.
Ik ben gewoon bang dat je straks in een zwart gat valt.
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer is je moeder weer eens in de aanbieding?
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga toevallig volgende week naar mijn moeder
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef KingRoland het volgende:
oke blijkbaar zijn kiwis wel in de aanbieding deze week
Bij de albert hein
Huhquote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
Doe haar de groeten van ons
Jaquote:Op donderdag 26 september 2024 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in.
Zespri Gold?
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze deze week in de aanbieding is, kan je haar deze week maar beter met rust laten.
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA
quote:Op donderdag 26 september 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:LosMuchachosNachos of hoe heet die gozer.
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @GGMM of @Scrummie de lunch heeft aangekondigdquote:Op donderdag 26 september 2024 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
4 saucijzenbroodjes?
@:oriente
Dan blijf ik nog even 7 minuten wachten.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt wacht ik totdat @:GGMM of @:Scrummie de lunch heeft aangekondigd
Dan ga ik snel even naar het toilet en treffen we elkaar zo weer hier!quote:Op donderdag 26 september 2024 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even 7 minuten wachten.
Nu al?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een goede tosti klaar gemaakt.
Ik heb er even geen woorden voor. Hopelijk laat @GGMM zo direct geen spaan van je heel.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een goede tosti klaar gemaakt.
Wat een feest, makker. Hopelijk smaakt het goed.quote:
Het was weer erg lekkerquote:Op donderdag 26 september 2024 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een feest, makker. Hopelijk smaakt het goed.
2 volkoren pistoletjes kaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was weer erg lekker
Wat stond/staat er bij jou op het menu vanmiddag?
Ok Maik de Boer.quote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Zalando weer mijn klerenkast aangevuld met wat kleding.
Picsquote:Op donderdag 26 september 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met dank aan Zalando weer mijn klerenkast aangevuld met wat kleding.
Ik ben geen cuck.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
R&P / Vast in foute relatie
Wat ben jij voor cuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |