Mag hij bij jou aanschuiven met kerst?quote:
Dat is meer dan een jaar geleden hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een waardeloos stuk vreten.
Stuitend om DR. Oetker pizza te noemen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind pizza van de pizzeria sowieso proletenvoedsel. Meestal neem je een hap deeg met 10% van iets van een topping. Hoe kan je zoveel calorieën wegwerken voor iets wat net droog brood is.
Als ik een pizza neem dan is het zo'n ding van Dr. Oetker (het merk, dat is geen echte dokter) en dan met voorkeur de tonijnsmaak of die ene met 4 verschillende soorten kaas. Daar zit een bodem van 0,3 centimeter onder dat is tenminste echt lekker.
Nu is mijn mening over pizza voor eens en altijd wel duidelijk denk ik.
Ben vaak eenzaam met kerst dus dan kook ik dat. Geen zin om bij familie langs te gaan. Soms haal ik ook chineesquote:
Dat had zeker gemogen maar ik ben helaas heel druk danquote:Op donderdag 26 september 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag hij bij jou aanschuiven met kerst?
Waardeer het enorm. Sowieso denk ik dat dat echt wel goed gaat komen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had zeker gemogen maar ik ben helaas heel druk dan
Misschien een ander keertje
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2024 20:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waardeer het enorm. Sowieso denk ik dat dat echt wel goed gaat komen.
Dat is lief van je.quote:
Ik vind dit een review en derhalve veel te lang. Wat een boekwerk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind pizza van de pizzeria sowieso proletenvoedsel. Meestal neem je een hap deeg met 10% van iets van een topping. Hoe kan je zoveel calorieën wegwerken voor iets wat net droog brood is.
Als ik een pizza neem dan is het zo'n ding van Dr. Oetker (het merk, dat is geen echte dokter) en dan met voorkeur de tonijnsmaak of die ene met 4 verschillende soorten kaas. Daar zit een bodem van 0,3 centimeter onder dat is tenminste echt lekker.
Nu is mijn mening over pizza voor eens en altijd wel duidelijk denk ik.
Thuis goed, op het werk niet zo.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:50 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie hoe gaat het eigenlijk met stoppen met roken? Ik vergeet dit steeds te vragen.
Ik doe echt mijn best, ging solliciteren nadat ik ben gestopt op oude plek. Ik mag voor een tweede gesprek gaan.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ookJe komt op mij over als iemand die heel hard werkt om zijn leven om de rit te krijgen
Jeetje nog steedsquote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thuis goed, op het werk niet zo.
Ik rook thuis helemaal niet meer. Op het werk soms.
Het kost me enorm veel moeite om netjes te blijven omdat je zo'n goede maat bent, maat. Maar roken is écht voor enorme proleten.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thuis goed, op het werk niet zo.
Ik rook thuis helemaal niet meer. Op het werk soms.
Ja het duurt wel lang voordat ik iets hoor godverdommequote:Op donderdag 26 september 2024 20:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best, ging solliciteren nadat ik ben gestopt op oude plek. Ik mag voor een tweede gesprek gaan.![]()
Binnenkort ben ik weer aan het werk, om te werken aan mijn toekomst. Het leven is niet makkelijk, maar ik probeer er wel het beste van te maken.
Jij bent ook wel een strijder toch?
Ik ook. Helaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje nog steeds
Dit vind ik jammer om te horen
Ik zag vandaag weer iemand in de auto roken. Hoe dan. Gatverdamme.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kost me enorm veel moeite om netjes te blijven omdat je zo'n goede maat bent, maat. Maar roken is écht voor enorme proleten.
Is alles goed gegaan met je studie? Ik ga volgend jaar misschien aan mijn master beginnen. Als ik die af heb, dan moeten de dingen weer een beetje verbeteren.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het duurt wel lang voordat ik iets hoor godverdomme
Maar ik geef niet op
Goed, ik had laatst nog appeltaart uitgedeeld omdat ik weer een examen succesvol heb afgesloten.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is alles goed gegaan met je studie? Ik ga volgend jaar misschien aan mijn master beginnen. Als ik die af heb, dan moeten de dingen weer een beetje verbeteren.
We mogen trots zijn op onszelf. Het gaat in ieder geval niet vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |