Tenzij hij hangend gevonden is aan een boom. Laten we het hopenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die waait gewoon weer een keer langs.
Je hoeft niet altijd een eikel te zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tenzij hij hangend gevonden is aan een boom. Laten we het hopen
Onlogisch zou een uitstekende keuze zijn om de 605 berichten van forum@fok.nl te laten behandelen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een eikel te zijn.
Klik delete. Neh.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch zou een uitstekende keuze zijn om de 605 berichten van forum@fok.nl te laten behandelen.
Jij zou wel een goede mod zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar kan ik solliciteren voor de functie van FA?
Laten we gewoon de zaken benoemen zoals ze zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd een eikel te zijn.
Ik zou Dombo, @Coco en @3rr0r wel een mooi, punctueel team vinden. En heb je ook nog eens de ouderwetse top 3 bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn.
Ik roep teveel frictie op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod zijn.
3rr0r heb ik nog nooit een volzin zien typen, dat lijkt me niet zo handig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou Dombo, @:coco en @:3rr0r wel een mooi, punctueel team vinden. En heb je ook nog eens de ouderwetse top 3 bij elkaar.
Zonder wrijving geen glans.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik roep teveel frictie op.
Big 4 is niks voor jou. Gewoon lekker je koffie wit als ambtenaar drinken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik begin om de pieter omtzigt van werk te worden
Het licht aan de rechts-extremisten..quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
tong80
Ach, tong.
Ik verdenk @:maxi-mus van een behoorlijke bijdrage in deze ontwikkeling
Constant overprikkeld?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Nu al een burn-out ja? Bij de big four hebben ze daar niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:19 schreef KingRoland het volgende:
Koffie wit houdt mij sterkquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu al een burn-out ja? Bij de big four hebben ze daar niet zoveel mee.
Dat, de constante topics, de spelfoutjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het licht aan de rechts-extremisten..
Bans worden niet besproken.
Bedankt GGMMquote:tong80:
Zelfs in VBL heeft GGMM me weten weg te jagen, topics van me sluit om niks.
Dankje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:57 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik ben chagrijnig dat had ik niet mogen zeggen
Geniet er lekker van
M'n radiatorknop is kapot.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje.
Waarom ben je chagrijnig? Het is bijna weekend.
Oh dat zijn wel irritante dingen, ja.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n radiatorknop is kapot.
Nu heb ik een nieuwe binnengekregen en kom ik er eigenlijk achter dat dat niet de goede is, dat er 16 types bestaan en dat ze nauwelijks uit elkaar te houden zijn dus succes ermee
Oh dit zijn net de kleine dingetjes in het leven die mij pislink kunnen maken.
Wordt wellicht vervolgd in K&W
Ik begin te begrijpen waarom er nog 605 mails open staan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu heb ik een nieuwe binnengekregen en kom ik er eigenlijk achter dat dat niet de goede is, dat er 16 types bestaan en dat ze nauwelijks uit elkaar te houden zijn dus succes ermee
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houdenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom er nog 605 mails open staan.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houden
Bedankt voor dit stukje verlichting van mijn zorgen
Graag met picsquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik wist niet dat je woest werd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoe moeten mensen anders helpen bepalen welke knop ik heb
Sorry ik ben een beetje chagrijnigquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik wist niet dat je woest werd.
Wtf.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
En ik dacht dat je bewust iets doms zei. (Ik was even vergeten met wie ik te maken heb)
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf.
Nu hoop ik dat je geen bevredigend antwoord krijgt in je nog te maken K&W topic
Sterktequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik naar een kluswinkel ga.
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
Maak even een foto van het ventiel aangezien je daarvoor een adapter nodig hebt. Anders sta je straks voor lul in de bouwmarkt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel met menselijk contact te maken, maar die vent kan wel direct met die foto's meekijken en de daadwerkelijke knop zien (die neem ik dan mee)
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maak even een foto van het ventiel aangezien je daarvoor een adapter nodig hebt. Anders sta je straks voor lul in de bouwmarkt.
Als iets kapot is en je hebt twee linkerhanden. Dan moet je 1 op 1 hetzelfde kopen van wat kapot is gegaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Benjigod. Benieuwd of hij nog steeds zo'n mager scharminkel is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.
Ik was van plan m'n kat op de foto's te zetten
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, hier was ik nooit opgekomen.
Ik was van plan m'n kat op de foto's te zetten
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik dus wel weten wat ik moet kopen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als iets kapot is en je hebt twee linkerhanden. Dan moet je 1 op 1 hetzelfde kopen van wat kapot is gegaan.
natuuquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuu
natuuquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had het ook in eerste instantie kunnen checken natuu
Kan beter stoppen nu.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Wotte dacht aan het forumbeest te kunnen ontsnappen
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar dan moet ik dus wel weten wat ik moet kopen.
EXACT dezelfde knop is nergens, dus ik moet dezelfde aansluiting hebben.
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom zou er niet exact dezelfde knop zijn? Heb je limited edition?
Godver ik moest lachen om een post van Wottequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bijpassende radiator erbij kopen. Probleem opgelost.
Nee ik wilde dat m'n was eerder droog wasquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.
Dat wordt nog wat als hij zo naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen om een post van Wotte
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:04 schreef Wotte het volgende:
Altijd een warm bad hier in tegenstelling tot de woning van @:GGMM
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het al. Dit wordt een koude winter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wijs jij hem even aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort heeft mooie Starbucks mokken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij nu al de kachel aan zetten, wat een mietje.
Dat wordt nog wat als hij zo naar buiten gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit in een meeting nu (online) en moest erg m'n best doen om m'n lach in te houden
Bedankt voor dit stukje verlichting van mijn zorgen
Wat een feest.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan op de vrijdag.quote:
Liever een extra treetje schultenbrau dan een hoge afrekening.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Afgelopen najaar op 24 november voor het eerst de verwarming aangehad.
Ik ga voor 16 december dit jaar.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liever een extra treetje schultenbrau dan een hoge afrekening.
Pauper, ik ga geen kou lijden.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Afgelopen najaar op 24 november voor het eerst de verwarming aangehad.
Ik ga voor 16 december dit jaar.
Je bent ook niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Pauper, ik ga geen kou lijden.
quote:
quote:
Gaat het een beetje met jequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 993 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜⬜
Tijd voor een andere hobby?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:28 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 993 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜⬜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |