Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS PATAT![]()
Bijna over @AardappelSchotel heen
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
What the absolute fuck????quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebben![]()
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dit is juist in belgie oa en sommige kleine vestigingen in Nederlandse dorpen ook niet meer was vroeger ondenkbaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een team een taakquote:
scheelt dat ik wel in de buurt ban morgen, 5 min rijden naar werkquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is nog eens chillquote:Op donderdag 5 september 2024 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
scheelt dat ik wel in de buurt ban morgen, 5 min rijden naar werk![]()
![]()
lekker tochquote:
Ik heb maandag cursus dagje. jaarlijks herhaald van first-responder enzo dus ehbo en gesimuleerd brandje blussen.
over het algemeen trouwens slaapverwekkende dag, maar we moeten dat elke jaar doen.Do what you love, love what you do!![]()
Nudesquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, maar wel...quote:Op donderdag 5 september 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
extra hete bolk opdienen?quote:![]()
Goed om te doenbquote:Op donderdag 5 september 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
lekker toch
Ik heb maandag cursus dagje. jaarlijks herhaald van first-responder enzo dus ehbo en gesimuleerd brandje blussen.
over het algemeen trouwens slaapverwekkende dag, maar we moeten dat elke jaar doen.♡♡♡♡![]()
Een kenner!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
't is enigst in zijn soort.
EHB! {EHB)
Oh, EHB! (EHB)![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 704 / +132 / +288 / 1546 / 1781
2. KillemWieft / 307 / +96 / +105 / 45 / 78
3. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
4. Dr.Mikey / 224 / +24 / +84 / 160 / 221
5. MizzezAmy / 185 / +21 / +43 / 679 / 793
6. AardappelSchotel / 160 / +45 / +0 / 628 / 731
7. Lovely / 159 / +21 / +40 / 622 / 775
8. HappyCharly / 127 / +98 / +13 / 115 / 152
9. marc0871 / 105 / +15 / +18 / 71 / 108
10. aeque / 91 / +18 / +26 / 225 / 274
11. hemarookworst / 90 / +12 / +27 / 304 / 356
12. Zucht. / 82 / +10 / +0 / 278 / 310
13. gebrokenglas / 75 / +59 / +1 / 207 / 238
14. ToT / 59 / +9 / +8 / 302 / 342
15. maily / 56 / +25 / +9 / 224 / 257
16. loveyoulongtime / 53 / +14 / +0 / 207 / 247
17. Shii / 39 / +0 / +4 / 89 / 110
18. aloa / 33 / +0 / +0 / 409 / 437
19. Fogel / 31 / +14 / +3 / 83 / 110
20. Kissingbird / 26 / +7 / +0 / 144 / 163SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja ik ben mij er eentje!quote:
Of, zoals ik laatst onder een Amerikaanse review van een Finkers clip postte:
Yes, I am me there one!![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben mij er eentje!
Of, zoals ik laatst onder een Amerikaanse review van een Finkers clip postte:
Yes, I am me there one!![]()
![]()
Idem.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend
Maar gelukkig nog maar 1 dagje
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
tijd voor een lange vakantiequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb ook wel even behoefte aan rust sta de hele week al best vroeg op niet gewend blij als straks alles achter de rug is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Samequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend![]()
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...quote:Lach met een schone bips![]()
Lieeeefdeeee waaat is daaan lieeeefdeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelfde als vriendschap, een illusie....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieeeefdeeee waaat is daaan lieeeefdeLach met een schone bips![]()
Schijt aan het weekend!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...![]()
Helaas heb ik geen Photoshop meer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik geen Photoshop meer.![]()
![]()
Henkie daar is @ToT fan van.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als vriendschap, een illusie....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijd die je gegund is door de werkgever en overheid om de dingen te doen die ECHT moeten gebeuren in je prive leven omdat je er tijdens werk geen tijd voor gegund isquote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een hinderlijke onderbreking van de werkweek
Lach met een schone bips![]()
"We mogen weer! Duurt altijd lang he, dat weekend!"quote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een hinderlijke onderbreking van de werkweek![]()
Fucking truthbomb dropped....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als vriendschap, een illusie....![]()
gimpquote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik geen Photoshop meer.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tijd die je gegund is door de werkgever en overheid om de dingen te doen die ECHT moeten gebeuren in je prive leven omdat je er tijdens werk geen tijd voor gegund is![]()
![]()
Ik drink tegenwoordig alleen maar tijdens werktijd, geeft me tenminste genoeg tijd dronken te wordenquote:
En komen de beste ideeen vanquote:Op donderdag 5 september 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig alleen maar tijdens werktijd, geeft me tenminste genoeg tijd dronken te worden![]()
![]()
https://www.ed.nl/binnenl(...)gen-bij-ex~a3f55e8f/
Man liet zich in kartonnen doos bezorgen bij ex
Hihi, mooi voor in een film![]()
![]()
Helaas niet in t verschietquote:Op donderdag 5 september 2024 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor een lange vakantie♡♡♡♡![]()
Nouwwww, was beetje een grapje hoor. Mijn beste vrienden heb ik nog steeds. De rest heb ik begraven, dus helemaal een illusie is het niet. (waren ze wel zelf schuld hoor)quote:Lach met een schone bips![]()
Vriendschap is een droom,quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als vriendschap, een illusie....
Een pakketje schroot,
Met een dun laagje chroom.![]()
Wtfquote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef maily het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)gen-bij-ex~a3f55e8f/
Man liet zich in kartonnen doos bezorgen bij ex
Hihi, mooi voor in een film![]()
![]()
![]()
Gelukkig jaquote:Op donderdag 5 september 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Maar gelukkig nog maar 1 dagje♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouwwww, was beetje een grapje hoor. Mijn beste vrienden heb ik nog steeds. De rest heb ik begraven, dus helemaal een illusie is het niet. (waren ze wel zelf schuld hoor)![]()
![]()
Joah en ook officiële waarschuwingen, maar die zijn wel tof. Zijn zachter dan het crap wc papier bij onsquote:
Dit had echt zo'n impact op me toen in in het diepste dal van mijn leven zat....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vriendschap is een droom,
Een pakketje schroot,
Met een dun laagje chroom.![]()
Sow dan!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Denk wel keer of 8 gezien
Als ik een film een stuk of 5X heb gezien, heb ik het ondertussen wel weer gehad hoor!
![]()
![]()
Het is wel een goed nummer, ik traan nog immer bij Pappa van Stef Bos.......quote:Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit had echt zo'n impact op me toen in in het diepste dal van mijn leven zat....
Maar België van je mattie Henk maakt we weer altijd vrolijk.Lach met een schone bips![]()
Voorlopig t doel jaquote:♡♡♡♡![]()
Steen in m'n lijf!quote:![]()
![]()
Mooie nummers.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is wel een goed nummer, ik traan nog immer bij Pappa van Stef Bos.......
Maar België van je mattie Henk maakt we weer altijd vrolijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij is gewoon top, maar vaak worden films als Snatch en Lock Stock & 2 smoking barrels in het zelfde genre vaak vergeten. Die zijn ook gewoon echt niet te missen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow dan!Als ik een film een stuk of 5X heb gezien, heb ik het ondertussen wel weer gehad hoor!
Dat nummer van Stef Bos heb ik door de uitvaart van mijn vader, waarop ik dat nummer NIET mocht laten horen, een negatieve link mee gekregen, terwijl het juist echt perfect was.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is wel een goed nummer, ik traan nog immer bij Pappa van Stef Bos.......
Maar België van je mattie Henk maakt we weer altijd vrolijk.![]()
Tjongejongejonge, wat een oren!quote:
Tjongejongejonge, wat zijn ze groot!
Je kunt er mee naar Friesland varen,
zonder zeilen op je boot!![]()
![]()
Ik vond dat nummer al goed voor mijn vader overleed, daarna heeft het juist voor mij meer betekenis gekregen. Als was mijn pa een 60's muziek fan dus dat werd gedraaid en hij hield van wijntje en biertje en broodje kroket dus dat was alles wat men geserveerd kreeg. Werd best een hele mooie uitvaart. Huilen, lachen, alles kwam samen zoals hij ervan hield.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nummer van Stef Bos heb ik door de uitvaart van mijn vader, waarop ik dat nummer NIET mocht laten horen, een negatieve link mee gekregen, terwijl het juist echt perfect was.Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond dat nummer al goed voor mijn vader overleed, daarna heeft het juist voor mij meer betekenis gekregen. Als was mijn pa een 60's muziek fan dus dat werd gedraaid en hij hield van wijntje en biertje en broodje kroket dus dat was alles wat men geserveerd kreeg. Werd best een hele mooie uitvaart. Huilen, lachen, alles kwam samen zoals hij ervan hield.![]()
![]()
Herkenbaar dat nummer hadden wij het ook over maar zijn vriendin had allemaal kut nummers die ze zelf mooi vond gekozen.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nummer van Stef Bos heb ik door de uitvaart van mijn vader, waarop ik dat nummer NIET mocht laten horen, een negatieve link mee gekregen, terwijl het juist echt perfect was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi, man!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond dat nummer al goed voor mijn vader overleed, daarna heeft het juist voor mij meer betekenis gekregen. Als was mijn pa een 60's muziek fan dus dat werd gedraaid en hij hield van wijntje en biertje en broodje kroket dus dat was alles wat men geserveerd kreeg. Werd best een hele mooie uitvaart. Huilen, lachen, alles kwam samen zoals hij ervan hield.![]()
Ja het nummer was voor mij ook belangrijk voor hij overleed.
Hoe ouder hij werd, hoe beter mijn band met hem werd.
Vroeger was hij altijd een chronisch chagrijnige klootzak
Leek echt geen hart te hebben.
Maar in de loop der jaren kreeg ik meer en meer een band met hem. Ik begreep hem steeds meer en meer, en hij liet ook merken dat hij waardeerde begrepen te worden.
Mijn moeder en mijn broer waren heel anders, tot zijn dood had hij vreselijk veel moeite met hen, maar hij en ik....dat was gewoon anders.
Dat lied was zo treffend in onze situatie, maar mijn broer werd WOEST toen hij te tekst las. "Iets over 'Van God los' enzo? " (Ik heb een goddeloos geloof) "Dat gaat onze christelijke familie ons heel kwalijk nemen als we dat zouden laten horen! En je trekt zijn uitvaart wel HEEL erg naar jou toe als we dit zouden draaien!"![]()
Wij mochten ook kiezen, maar samen besloten te kiezen voor wat mijn vader mooi vondquote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Herkenbaar dat nummer hadden wij het ook over maar zijn vriendin had allemaal kut nummers die ze zelf mooi vond gekozen.
Vreselijk...quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Herkenbaar dat nummer hadden wij het ook over maar zijn vriendin had allemaal kut nummers die ze zelf mooi vond gekozen.![]()
Triest wel als je niet iedereen de kans geeft of samen beslist. Je verliest samen een dierbare, doe de rest dan ook samen denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi, man!![]()
Ja het nummer was voor mij ook belangrijk voor hij overleed.
Hoe ouder hij werd, hoe beter mijn band met hem werd.
Vroeger was hij altijd een chronisch chagrijnige klootzak
Leek echt geen hart te hebben.
Maar in de loop der jaren kreeg ik meer en meer een band met hem. Ik begreep hem steeds meer en meer, en hij liet ook merken dat hij waardeerde begrepen te worden.
Mijn moeder en mijn broer waren heel anders, tot zijn dood had hij vreselijk veel moeite met hen, maar hij en ik....dat was gewoon anders.
Dat lied was zo treffend in onze situatie, maar mijn broer werd WOEST toen hij te tekst las. "Iets over 'Van God los' enzo? " (Ik heb een goddeloos geloof) "Dat gaat onze christelijke familie ons heel kwalijk nemen als we dat zouden laten horen! En je trekt zijn uitvaart wel HEEL erg naar jou toe als we dit zouden draaien!"Lach met een schone bips![]()
Ja dat zou je verwachten, maar helaas zit niet iedereen daar hetzelfde inquote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Triest wel als je niet iedereen de kans geeft of samen beslist. Je verliest samen een dierbare, doe de rest dan ook samen denk ik.![]()
![]()
Ja mijn speech mocht ik ook al niet laten horen.
"Ja ik heb zelf ook wat geschreven en de man van de Monuta heeft ook wat op papier gezet.
Weet je? Stuur mij jouw speech maar toe en dan schrap ik wel wat dubbel zou zijn na de speech van mij en van de Monuta. Of anders kun je het gewoon uitprinten en bij hem in zijn kist leggen."
Ik ontplofte en zei dat ik geen kleuter was die een leuke tekening voor opoe gemaakt had! Dit was een toespraak die gehoord verdiende te worden!
Maar ja, fuck it....ik heb alles maar weggegooid uiteindelijk.
En ja, eerlijk is eerlijk: de uitvaart die hij helemaal alleen in z'n eentje van top tot teen voorbereid had zonder enige input van mij als andere zoon was ook echt wel goed en mooi, en werd door iedereen gewaardeerd.......................![]()
^ ditquote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Triest wel als je niet iedereen de kans geeft of samen beslist. Je verliest samen een dierbare, doe de rest dan ook samen denk ik.![]()
Van mij tochquote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon een kloontje, weet alleen niet meer van wie![]()
![]()
Moet er dus wel bij zeggen, mijn pa was een gezelligheidsmens en dus hebben we alles laten verzorgen door een grote uitvaartondernemer die het echt puik uitgevoerd heeft. Alleen maar complimenten daarvoor, maar ik ga geen reclame maken.
Voor mijn moeder als het zo ver komt dan regel ik alles zelf, komt geen uitvaart. Mensen mogen in het verzorgingshuis afscheid komen nemen een aantal dagen en daarna naar crematorium en klaar. En dat is niet omdat ik of de rest van de familie het zo wil. Mijn moeder was altijd een "geen polonaise aan mijn lijf" vrouw en hield juist helemaal niet van al die poespasDus richten we dat ook zo in. Familie is er al lang akkoord mee
Eentje waarvan ik al een paintje heb gemaakt met die dame.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon een kloontje, weet alleen niet meer van wie![]()
![]()
Oh diequote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje waarvan ik al een paintje heb gemaakt met die dame.♡♡♡♡![]()
Beter!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet er dus wel bij zeggen, mijn pa was een gezelligheidsmens en dus hebben we alles laten verzorgen door een grote uitvaartondernemer die het echt puik uitgevoerd heeft. Alleen maar complimenten daarvoor, maar ik ga geen reclame maken.
Voor mijn moeder als het zo ver komt dan regel ik alles zelf, komt geen uitvaart. Mensen mogen in het verzorgingshuis afscheid komen nemen een aantal dagen en daarna naar crematorium en klaar. En dat is niet omdat ik of de rest van de familie het zo wil. Mijn moeder was altijd een "geen polonaise aan mijn lijf" vrouw en hield juist helemaal niet van al die poespasDus richten we dat ook zo in. Familie is er al lang akkoord mee
Met mijn vader had de jongedame van het uitvaartbedrijf een zeer geforceerd lokaal accent en probeerde echt ons-kent-ons gezellig te doen terwijl we het over de kist hadden en meer van dat soort dingen.![]()
![]()
Dat was toch geen dame van mij in die paint over het zeevissen?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje waarvan ik al een paintje heb gemaakt met die dame.
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik chocoladepasta of hagelslag eten zonder brood?Doe eens lekker gek en eet van allebei wat!
![]()
![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik chocoladepasta of hagelslag eten zonder brood?![]()
![]()
Die goatse?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was toch geen dame van mij in die paint over het zeevissen?![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Goedzo!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
Nee dit was echt super, die gast van de uitvaart zag ook dat mijn zusje helemaal gesloopt was erdoor dus gaf haar ook extra aandacht tijdens die gesprekkenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Met mijn vader had de jongedame van het uitvaartbedrijf een zeer geforceerd lokaal accent en probeerde echt ons-kent-ons gezellig te doen terwijl we het over de kist hadden en meer van dat soort dingen.stond die lul dus verkeerd geparkeerd voor mijn huis, 2 boa's die een ticket aan uitschrijven zijn terwijl ie dus kaartje "uitvaartondernemer" onder de vooruit had. Mijn zusje zwaar in haar emotie rent naar buiten en scheld die lui helemaal de hel in
Ze gingen weg zonder de boete af te maken
Bizarquote:Op donderdag 5 september 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dit was echt super, die gast van de uitvaart zag ook dat mijn zusje helemaal gesloopt was erdoor dus gaf haar ook extra aandacht tijdens die gesprekkenstond die lul dus verkeerd geparkeerd voor mijn huis, 2 boa's die een ticket aan uitschrijven zijn terwijl ie dus kaartje "uitvaartondernemer" onder de vooruit had. Mijn zusje zwaar in haar emotie rent naar buiten en scheld die lui helemaal de hel in
Ze gingen weg zonder de boete af te maken
♡♡♡♡![]()
deed ik als jochie best vaak toen ik een echte zoetekauw wasquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik chocoladepasta of hagelslag eten zonder brood?Uw ADH vitamine Worst
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ehhquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet nog ff bijkomenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tis nu meer noodquote:Op donderdag 5 september 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deed ik als jochie best vaak toen ik een echte zoetekauw was♡♡♡♡![]()
Wat is de nood?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ben net terug van vakantiequote:Op donderdag 5 september 2024 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarvan? En even rustig aan dan maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die is ook door de achterdeur met al zijn geld vetrokken oa oma en familie van mijn moederkant waren allemaal boos mijn moeder is 20 jaar met hem getrouwd geweest en wij werden benoemd als kinderen uit een eerdere relatie terwijl die vriendin net twee jaar met hem was.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn de matrassen nog geleverd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waar je dit geweldige drankje kan krijgenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh. waar bennie geweest?
En/en met pindakaasquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
wat werd er getoverd?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar je dit geweldige drankje kan krijgen
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Jezus, das ook wel kak. Maar is er niet zoiets dat biologische kinderen altijd meedelen tenzij onterfd? Of was hij ook niet de biologische vader? Schijnbaar heb ik post gemist ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die is ook door de achterdeur met al zijn geld vetrokken oa oma en familie van mijn moederkant waren allemaal boos mijn moeder is 20 jaar met hem getrouwd geweest en wij werden benoemd als kinderen uit een eerdere relatie terwijl die vriendin net twee jaar met hem was.Lach met een schone bips![]()
Ja uiteindelijk rond 5 uur! Naja beter laat dan nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn de matrassen nog geleverd?![]()
![]()
Dat merk ik bij het volgende glas welquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is waar. Nu kijken of het lekker ligt.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk rond 5 uur! Naja beter laat dan nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bohquote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar je dit geweldige drankje kan krijgen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze hadden net een maand of twee ervoor een samenlevingscontract getekend ofzo achteraf met juridische stappen hadden we er nog wel meer uit kunnen halen maar niemand wilde echt nog iets met die vrouw iets van doen hebben.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus, das ook wel kak. Maar is er niet zoiets dat biologische kinderen altijd meedelen tenzij onterfd? Of was hij ook niet de biologische vader? Schijnbaar heb ik post gemist ofzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja eerst even een dagje laten liggen en uitbuikenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Nu kijken of het lekker ligt.![]()
Oeh kom morgen proefsnurkenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk rond 5 uur! Naja beter laat dan nooit
Gezelliquote:Op donderdag 5 september 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh kom morgen proefsnurken![]()
![]()
Blijven postenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat merk ik bij het volgende glas wel![]()
![]()
quote:
Snap ik ook wel, dan zou ik ook zeggen.... Fuck it, hier ga ik geen tijd meer aan besteden. Hoe zuur het ook overkomt.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hadden net een maand of twee ervoor een samenlevingscontract getekend ofzo achteraf met juridische stappen hadden we er nog wel meer uit kunnen halen maar niemand wilde echt nog iets met die vrouw iets van doen hebben.
Maar ja blijft kut. Maar gewoon doorgaan, en laat 'r lekker blij zijn. Karma komt toch terug.Lach met een schone bips![]()
Ik wil bugles meenemen, maar die zijn er hier bij de Jumbo niet meer ineens. En ook geen pringlesquote:
![]()
Als ze binnen tien jaar zou komen te overlijden hadden we alsnog recht op het geld. Later kwam ze nog in het nieuws dat ze miljoenen kreeg van de nam vanwege verzakking van het huis door gasboringen etc.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, dan zou ik ook zeggen.... Fuck it, hier ga ik geen tijd meer aan besteden. Hoe zuur het ook overkomt.
Maar ja blijft kut. Maar gewoon doorgaan, en laat 'r lekker blij zijn. Karma komt toch terug.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou die Pringles... het lijkt wel alsof er een heleboel smaken zijn verdwenen. Hier hebben ze alleen nog de standaard smakenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil bugles meenemen, maar die zijn er hier bij de Jumbo niet meer ineens. En ook geen pringles![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)%20de%20supermarkten.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil bugles meenemen, maar die zijn er hier bij de Jumbo niet meer ineens. En ook geen pringles![]()
Hier alleen nog Jumbo winkelmerk "stapelchips"quote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou die Pringles... het lijkt wel alsof er een heleboel smaken zijn verdwenen. Hier hebben ze alleen nog de standaard smaken![]()
Maar bugles nacho cheese met bieze tzatziki dip was wel echt lekker. Maar ook dat tijdperk is voorbij
Is al jaren zo vroeger verzamelde ik die bussen had je veel meer smaken.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou die Pringles... het lijkt wel alsof er een heleboel smaken zijn verdwenen. Hier hebben ze alleen nog de standaard smakenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sommige mensen....... Niet druk om maken.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze binnen tien jaar zou komen te overlijden hadden we alsnog recht op het geld. Later kwam ze nog in het nieuws dat ze miljoenen kreeg van de nam vanwege verzakking van het huis door gasboringen etc.Lach met een schone bips![]()
Dat zijn geen Bugles of Pringlesquote:Op donderdag 5 september 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)%20de%20supermarkten.![]()
![]()
Ja maar ook onlangs had je nog die Spicy BBQ en Salsa nog wat, maar die zijn ineens wegquote:Op donderdag 5 september 2024 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is al jaren zo vroeger verzamelde ik die bussen had je veel meer smaken.![]()
Nee.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zijn geen Bugles of Pringles
Heb nog wel bugles gescoord bij de appie in de bonus @loveyoulongtime![]()
Zo frustrerend lijkt me.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hadden net een maand of twee ervoor een samenlevingscontract getekend ofzo achteraf met juridische stappen hadden we er nog wel meer uit kunnen halen maar niemand wilde echt nog iets met die vrouw iets van doen hebben.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is al jaren zo vroeger verzamelde ik die bussen had je veel meer smaken.In Thailand had je ooit Basil & Sweet Chili flavor van Lays, ook weg, dat waren de beste chips ooit geproefdquote:Op donderdag 5 september 2024 22:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zijn geen Bugles of Pringles
Geen Appie hiero.....quote:Op donderdag 5 september 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Heb nog wel bugles gescoord bij de appie in de bonus @:loveyoulongtimeLach met een schone bips![]()
Ja vervelende tijden daarna.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je krijgt gewoon het gedram erna, en daar zit je op zo'n moment ook helemaal niet op te wachten lijkt me.quote:Lach met een schone bips![]()
Heb je nu wel chocola?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had geen chips
En geen chocola
Veel familie is kut als iemand overlijdt
SamenvattingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Was denk ik al wel warm als je die net uit je auto haalde toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen pasta
Was niet zo lekkerLach met een schone bips![]()
denk dat de kans klein is dat ik dat ga eten, zelfs als ik in Thailand benquote:Op donderdag 5 september 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
In Thailand had je ooit Basil & Sweet Chili flavor van Lays, ook weg, dat waren de beste chips ooit geproefdUw ADH vitamine Worst
Welke pasta had je? Niet alle is lekker genoegquote:Op donderdag 5 september 2024 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen pasta
Was niet zo lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij snapt tquote:Op donderdag 5 september 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was denk ik al wel warm als je die net uit je auto haalde toch?♡♡♡♡![]()
Waren juist helemaal niet spicey, dat was de perfecte combo zonder dat je bek in brand vloogquote:Op donderdag 5 september 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat de kans klein is dat ik dat ga eten, zelfs als ik in Thailand ben
B merk chocopastaquote:Op donderdag 5 september 2024 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke pasta had je? Niet alle is lekker genoeg
Slecht idee♡♡♡♡![]()
Te moe om te vangenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
* JustinK gooit een reep chocola naar @:HappyCharly
♡♡♡♡![]()
Tip: Haal die nieuwe van Bonne Mamamquote:Op donderdag 5 september 2024 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
B merk chocopasta
Slecht idee
Enige vervelende aan die is dat het potje te snel op is
Zoooo lekker
Ik wel geen #metoo dus werp een echte Duitse salami worst die in plakjes gesneden kan worden als hartige snack.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
* JustinK gooit een reep chocola naar @:HappyCharlyLach met een schone bips![]()
Geen B-merk he!!quote:Op donderdag 5 september 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
* JustinK gooit een reep chocola naar @:HappyCharly![]()
Nep wannabe vrouw mensch jijquote:Op donderdag 5 september 2024 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
B merk chocopasta
Slecht idee
Een eckte vrouw werkt alle choco in welke vorm dan ook naar binnen in een tempo waar sporters van verbaasd zijn![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet iedereen is muisquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nep wannabe vrouw mensch jij
Een eckte vrouw werkt alle choco in welke vorm dan ook naar binnen in een tempo waar sporters van verbaasd zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Merkte ik ook toen ik nog zwart wasquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik geen eckte vrouw.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat merk ken ik nietquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Tip: Haal die nieuwe van Bonne Mamam
Enige vervelende aan die is dat het potje te snel op is
Zoooo lekker![]()
Zal zoeken♡♡♡♡![]()
Die wezens noemt men in de volksmond dan ook Manquote:
Nepknijnquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
♡♡♡♡![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat merk ken ik niet![]()
Zal zoeken
Je kent Bonne Maman niet?
Met die roodwit geblokte deksels?![]()
Bekend van jam met geruite dekselsquote:Op donderdag 5 september 2024 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat merk ken ik niet![]()
Zal zoeken
Merk heeft nu ook hazelnootpasta en pindapasta naast hun jams op de markt gebracht
Ik heb al 2 potjes leeg
Konijnen vreten dan ook enkel wortels, daarom zien wij alles ook zo helderquote:
Ja ken ik wel v jam maar nooit pasta gezien. Ga onthoudenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Bekend van jam met geruite deksels
Merk heeft nu ook hazelnootpasta en pindapasta naast hun jams op de markt gebracht
Ik heb al 2 potjes leeg
♡♡♡♡![]()
De enige eckte!quote:Op donderdag 5 september 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze man kent!Das goeie choco... Fok! milka!
![]()
Nepknijnquote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijnen vreten dan ook enkel wortels, daarom zien wij alles ook zo helder♡♡♡♡![]()
Belgische mayo met roodwit geblokte dekselsquote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Je kent Bonne Maman niet?
Met die roodwit geblokte deksels?
Hebben ze dus ook nog maar net, logisch dat je het dan nog niet kent.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ken ik wel v jam maar nooit pasta gezien. Ga onthouden
Maar hier ga je geen spijt van krijgen, echt lekker!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ookquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ging al een massage boekenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook .... ik wou al pilletjes gaan zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Vormt je wel zo iets maar daarna moet je door.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon het gedram erna, en daar zit je op zo'n moment ook helemaal niet op te wachten lijkt me.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat krijgen knijntjes vaak van Vrouw nijntjesquote:
Het valt allemaal samenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijgen knijntjes vaak van Vrouw nijntjes![]()
![]()
Ga kopenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ze dus ook nog maar net, logisch dat je het dan nog niet kent.
Maar hier ga je geen spijt van krijgen, echt lekker!
♡♡♡♡![]()
Korsakov 🧐quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik las 2 keer en dacht dat ze zei pijpknijn![]()
je was zwart en nu niet, een soort MJ?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Merkte ik ook toen ik nog zwart wasUw ADH vitamine Worst
Ja dat snap ik. Goed hoor dat je daarna door bent gegaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Vormt je wel zo iets maar daarna moet je door.![]()
![]()
Ligt hij aan je voeten?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg ik wel van t omlaag kijken naar @:derrabbit![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je was zwart en nu niet, een soort MJ?![]()
![]()
Nee ik identiceer me nu weer anners.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je was zwart en nu niet, een soort MJ?Lach met een schone bips![]()
Te duidelijk voor spellcheck?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik identiceer me nu weer anners.
Volgend potje staat a klaar hier, ik weet niet of ik nog kan stoppen met dezequote:
Niet doen danquote:Op donderdag 5 september 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend potje staat a klaar hier, ik weet niet of ik nog kan stoppen met deze♡♡♡♡![]()
Heb je onlyfans van jou en je nieuwe potje? DM linkquote:Op donderdag 5 september 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend potje staat a klaar hier, ik weet niet of ik nog kan stoppen met deze
Wat voor gender is een anners?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik identiceer me nu weer anners.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, nog niet, maar die potjes zijn al leegquote:Op donderdag 5 september 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je onlyfans van jou en je nieuwe potje? DM linkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als een heteroseksuele man, met gevoelens voor bomen die alleen vrouwtjes bomen knuffelt in de natuur. Uiteraard na toestemming gevraagd te hebben. Wil achteraf geen gezeur van de boswachterquote:Lach met een schone bips![]()
Goed mondwerk dan welquote:Op donderdag 5 september 2024 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar die potjes zijn al leegImpressed.
Hoe weet je dan dat het vrouwtjesbomen zijn en niet een transboom?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als een heteroseksuele man, met gevoelens voor bomen die alleen vrouwtjes bomen knuffelt in de natuur. Uiteraard na toestemming gevraagd te hebben. Wil achteraf geen gezeur van de boswachterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Is toch logisch? Als de boom hard wordt dan moet je rennen.....quote:Op donderdag 5 september 2024 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het vrouwtjesbomen zijn en niet een transboom?Lach met een schone bips![]()
2 weken over gedaanquote:Op donderdag 5 september 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed mondwerk dan welImpressed.
![]()
Ik mis @ToT late night wel, die is net zo dubbelzinnig of niet erger dan ik. Leuke gast
Zo dat was inderdaad een drukke dag, wel een leuke dag gehad ook?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
O dat
[..]
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.
Ai niet zo fijn al die kinderkopjes waar je overheen moest rijden.. benieuwd of je niet meer last van je lichaam gaat krijgen door het shaken.Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Ik heb op die post niet geantwoord, vind het nogal zielig voor die hoofdjes van de kindertjesquote:Op donderdag 5 september 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dat was inderdaad een drukke dag, wel een leuke dag gehad ook?
Ai niet zo fijn al die kinderkopjes waar je overheen moest rijden.. benieuwd of je niet meer last van je lichaam gaat krijgen door het shaken.
huhDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Samequote:Op donderdag 5 september 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb op die post niet geantwoord, vind het nogal zielig voor die hoofdjes van de kindertjes♡♡♡♡![]()
Soms gewoon jammer jezelf onbegrepen te voelen in je onbegrensde humorquote:Op donderdag 5 september 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dot heeft met de scoot over kinderkopjes (stenen) moeten rijden
Korsakovquote:Op donderdag 5 september 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms gewoon jammer jezelf onbegrepen te voelen in je onbegrensde humor![]()
![]()
Vandaar dus de overgeslagen spellcheck..... Je moet wel werken voor je geld toch?quote:Lach met een schone bips![]()
Welke?!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vandaar dus de overgeslagen spellcheck..... Je moet wel werken voor je geld toch?![]()
![]()
![]()
Dat snap ikquote:Op donderdag 5 september 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dot heeft met de scoot over kinderkopjes (stenen) moeten rijdenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik typte ergens identifeer......... En ook nog anners dan anders... Geen jij die me corrigeerd jamer wel.quote:Lach met een schone bips![]()
Likeur Heksengoud, Wodka in de frisdrank, Baileys in de koffie en nu een frisse pils want dorstquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ben wel beetje jaloers nu je zegt frisse pils, ik heb doordeweeks niks in huis. Welke pils heb je?quote:Op donderdag 5 september 2024 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Likeur Heksengoud, Wodka in de frisdrank, Baileys in de koffie en nu een frisse pils want dorstLach met een schone bips![]()
Dit is ONZquote:Op donderdag 5 september 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik typte ergens identifeer......... En ook nog anners dan anders... Geen jij die me corrigeerd jamer wel., geen FP
![]()
Een gewoon hertogjequote:Op donderdag 5 september 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben wel beetje jaloers nu je zegt frisse pils, ik heb doordeweeks niks in huis. Welke pils heb je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar toch! Ik doe het er soms gewoon om. Ik roep om aandacht![]()
Niks mis mee, mijn eerste keus is altijd Grolsch. Maar dat raakt hier nog wel eens uitverkocht en dan koop ik ook Hertog Jan. Als ze zelfs dat niet meer hebben dan ga ik hier net de grens over en koop ik in Duitsland Tuborg of Carlsberg uit Denemarkenquote:
Heb de hele week aan de Palm gezeten, dus dit is ineens een stuk frisserquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben die etter die voorkruiptquote:![]()
Meh, kan wel stoer doen maar zo ben ik helemaal niet
Palm is toch ook een wat zwaarder biertje? Daar hou ik weer niet van. Ik drink echt alleen pils. Verder geen alcohol eigenlijk voor mij.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb de hele week aan de Palm gezeten, dus dit is ineens een stuk frisserLach met een schone bips![]()
Ja dat scheelt wel een beetje ...quote:Op donderdag 5 september 2024 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb de hele week aan de Palm gezeten, dus dit is ineens een stuk frisser
Als 't maar leuk was![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op donderdag 5 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar toch! Ik doe het er soms gewoon om. Ik roep om aandacht♡♡♡♡![]()
Dat komt doordat het flesje dikker isquote:Op donderdag 5 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Palm is toch ook een wat zwaarder biertje? Daar hou ik weer niet van. Ik drink echt alleen pils. Verder geen alcohol eigenlijk voor mij.![]()
De dingen die je hier leert.... It baffles me time after timequote:Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat komt doordat het flesje dikker is
@Superbadeendje zou zeggen: "hierover moet ik even overleggen met mijn parkiet".quote:Op donderdag 5 september 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben die etter die voorkruipt![]()
Meh, kan wel stoer doen maar zo ben ik helemaal niet![]()
Parkiet says noquote:Op donderdag 5 september 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
@:Superbadeendje zou zeggen: "hierover moet ik even overleggen met mijn parkiet".![]()
Nu nog?quote:Op donderdag 5 september 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Wie belt mijn leidinggevende ff![]()
Die slaaptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zegquote:Op donderdag 5 september 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
@:Superbadeendje zou zeggen: "hierover moet ik even overleggen met mijn parkiet".SBE is mijn mattie... Die hoeft niks te overleggen
Hij is gewoon wat "more civilized" dan ik
Pffff, LYLT belt Jacco van de Spareib express weer als vader van HC......quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, LYLT belt Jacco van de Spareib express weer als vader van HC......![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: