abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214903226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Goed om te doenb
alvast even deze luisteren

Do what you love, love what you do!
pi_214903229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nouwwww, was beetje een grapje hoor. Mijn beste vrienden heb ik nog steeds. De rest heb ik begraven, dus helemaal een illusie is het niet. (waren ze wel zelf schuld hoor)
-O-
pi_214903232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:38 schreef JustinK het volgende:

[..]
En komen de beste ideeen van :!
Joah en ook officiële waarschuwingen, maar die zijn wel tof. Zijn zachter dan het crap wc papier bij ons ^O^
Lach met een schone bips
pi_214903235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Vriendschap is een droom,
Een pakketje schroot,
Met een dun laagje chroom.
Dit had echt zo'n impact op me toen in in het diepste dal van mijn leven zat....
pi_214903242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:Y Denk wel keer of 8 gezien
Sow dan! :D Als ik een film een stuk of 5X heb gezien, heb ik het ondertussen wel weer gehad hoor! :D
pi_214903244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:43 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit had echt zo'n impact op me toen in in het diepste dal van mijn leven zat....
Het is wel een goed nummer, ik traan nog immer bij Pappa van Stef Bos.......

Maar België van je mattie Henk maakt we weer altijd vrolijk.
Lach met een schone bips
pi_214903247
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:41 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
?
Je behoefte doen = schijten. :P
pi_214903251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:41 schreef kree het volgende:

[..]

Voorlopig t doel ja
♡♡♡♡
pi_214903252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:41 schreef kree het volgende:

[..]

Steen in m'n lijf! *O*
pi_214903255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Je behoefte doen = schijten. :P
Tjonge
♡♡♡♡
  donderdag 5 september 2024 @ 21:45:02 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214903258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Mooie nummers.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214903262
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef ToT het volgende:

[..]
Sow dan! :D Als ik een film een stuk of 5X heb gezien, heb ik het ondertussen wel weer gehad hoor! :D
Hij is gewoon top, maar vaak worden films als Snatch en Lock Stock & 2 smoking barrels in het zelfde genre vaak vergeten. Die zijn ook gewoon echt niet te missen.
Lach met een schone bips
pi_214903269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dat nummer van Stef Bos heb ik door de uitvaart van mijn vader, waarop ik dat nummer NIET mocht laten horen, een negatieve link mee gekregen, terwijl het juist echt perfect was.
pi_214903271
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Voorlopig t doel ja
Het Goede Doel?
pi_214903278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:44 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Tjonge
Tjongejongejonge, wat een oren!
Tjongejongejonge, wat zijn ze groot!
Je kunt er mee naar Friesland varen,
zonder zeilen op je boot! *O*
pi_214903285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Het Goede Doel?
Ask me again in a year
♡♡♡♡
pi_214903289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat nummer van Stef Bos heb ik door de uitvaart van mijn vader, waarop ik dat nummer NIET mocht laten horen, een negatieve link mee gekregen, terwijl het juist echt perfect was.
Ik vond dat nummer al goed voor mijn vader overleed, daarna heeft het juist voor mij meer betekenis gekregen. Als was mijn pa een 60's muziek fan dus dat werd gedraaid en hij hield van wijntje en biertje en broodje kroket dus dat was alles wat men geserveerd kreeg. Werd best een hele mooie uitvaart. Huilen, lachen, alles kwam samen zoals hij ervan hield.
Lach met een schone bips
pi_214903304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik vond dat nummer al goed voor mijn vader overleed, daarna heeft het juist voor mij meer betekenis gekregen. Als was mijn pa een 60's muziek fan dus dat werd gedraaid en hij hield van wijntje en biertje en broodje kroket dus dat was alles wat men geserveerd kreeg. Werd best een hele mooie uitvaart. Huilen, lachen, alles kwam samen zoals hij ervan hield.
O+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 5 september 2024 @ 21:50:12 #94
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214903305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Herkenbaar dat nummer hadden wij het ook over maar zijn vriendin had allemaal kut nummers die ze zelf mooi vond gekozen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214903334
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mooi, man! O+

Ja het nummer was voor mij ook belangrijk voor hij overleed.
Hoe ouder hij werd, hoe beter mijn band met hem werd.
Vroeger was hij altijd een chronisch chagrijnige klootzak
Leek echt geen hart te hebben.
Maar in de loop der jaren kreeg ik meer en meer een band met hem. Ik begreep hem steeds meer en meer, en hij liet ook merken dat hij waardeerde begrepen te worden.
Mijn moeder en mijn broer waren heel anders, tot zijn dood had hij vreselijk veel moeite met hen, maar hij en ik....dat was gewoon anders.

Dat lied was zo treffend in onze situatie, maar mijn broer werd WOEST toen hij te tekst las. "Iets over 'Van God los' enzo? " (Ik heb een goddeloos geloof) "Dat gaat onze christelijke familie ons heel kwalijk nemen als we dat zouden laten horen! En je trekt zijn uitvaart wel HEEL erg naar jou toe als we dit zouden draaien!"
pi_214903335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Herkenbaar dat nummer hadden wij het ook over maar zijn vriendin had allemaal kut nummers die ze zelf mooi vond gekozen.
Wij mochten ook kiezen, maar samen besloten te kiezen voor wat mijn vader mooi vond :)
Lach met een schone bips
pi_214903341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Vreselijk...
pi_214903347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Mooi, man! O+

Ja het nummer was voor mij ook belangrijk voor hij overleed.
Hoe ouder hij werd, hoe beter mijn band met hem werd.
Vroeger was hij altijd een chronisch chagrijnige klootzak
Leek echt geen hart te hebben.
Maar in de loop der jaren kreeg ik meer en meer een band met hem. Ik begreep hem steeds meer en meer, en hij liet ook merken dat hij waardeerde begrepen te worden.
Mijn moeder en mijn broer waren heel anders, tot zijn dood had hij vreselijk veel moeite met hen, maar hij en ik....dat was gewoon anders.

Dat lied was zo treffend in onze situatie, maar mijn broer werd WOEST toen hij te tekst las. "Iets over 'Van God los' enzo? " (Ik heb een goddeloos geloof) "Dat gaat onze christelijke familie ons heel kwalijk nemen als we dat zouden laten horen! En je trekt zijn uitvaart wel HEEL erg naar jou toe als we dit zouden draaien!"
Triest wel als je niet iedereen de kans geeft of samen beslist. Je verliest samen een dierbare, doe de rest dan ook samen denk ik.
Lach met een schone bips
pi_214903360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Triest wel als je niet iedereen de kans geeft of samen beslist. Je verliest samen een dierbare, doe de rest dan ook samen denk ik.
Ja dat zou je verwachten, maar helaas zit niet iedereen daar hetzelfde in :{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_214903366
Ja mijn speech mocht ik ook al niet laten horen.
"Ja ik heb zelf ook wat geschreven en de man van de Monuta heeft ook wat op papier gezet.
Weet je? Stuur mij jouw speech maar toe en dan schrap ik wel wat dubbel zou zijn na de speech van mij en van de Monuta. Of anders kun je het gewoon uitprinten en bij hem in zijn kist leggen."

Ik ontplofte en zei dat ik geen kleuter was die een leuke tekening voor opoe gemaakt had! Dit was een toespraak die gehoord verdiende te worden!

Maar ja, fuck it....ik heb alles maar weggegooid uiteindelijk.

En ja, eerlijk is eerlijk: de uitvaart die hij helemaal alleen in z'n eentje van top tot teen voorbereid had zonder enige input van mij als andere zoon was ook echt wel goed en mooi, en werd door iedereen gewaardeerd.......................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')