^ ditquote:Op donderdag 5 september 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Triest wel als je niet iedereen de kans geeft of samen beslist. Je verliest samen een dierbare, doe de rest dan ook samen denk ik.
Van mij tochquote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon een kloontje, weet alleen niet meer van wie
Eentje waarvan ik al een paintje heb gemaakt met die dame.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon een kloontje, weet alleen niet meer van wie
Oh diequote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje waarvan ik al een paintje heb gemaakt met die dame.
Beter!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet er dus wel bij zeggen, mijn pa was een gezelligheidsmens en dus hebben we alles laten verzorgen door een grote uitvaartondernemer die het echt puik uitgevoerd heeft. Alleen maar complimenten daarvoor, maar ik ga geen reclame maken.
Voor mijn moeder als het zo ver komt dan regel ik alles zelf, komt geen uitvaart. Mensen mogen in het verzorgingshuis afscheid komen nemen een aantal dagen en daarna naar crematorium en klaar. En dat is niet omdat ik of de rest van de familie het zo wil. Mijn moeder was altijd een "geen polonaise aan mijn lijf" vrouw en hield juist helemaal niet van al die poespasDus richten we dat ook zo in. Familie is er al lang akkoord mee
Dat was toch geen dame van mij in die paint over het zeevissen?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje waarvan ik al een paintje heb gemaakt met die dame.
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik chocoladepasta of hagelslag eten zonder brood?
Waarom nietquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Die goatse?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was toch geen dame van mij in die paint over het zeevissen?
Jaquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Goedzo!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet er dus wel bij zeggen, mijn pa was een gezelligheidsmens en dus hebben we alles laten verzorgen door een grote uitvaartondernemer die het echt puik uitgevoerd heeft. Alleen maar complimenten daarvoor, maar ik ga geen reclame maken.
Voor mijn moeder als het zo ver komt dan regel ik alles zelf, komt geen uitvaart. Mensen mogen in het verzorgingshuis afscheid komen nemen een aantal dagen en daarna naar crematorium en klaar. En dat is niet omdat ik of de rest van de familie het zo wil. Mijn moeder was altijd een "geen polonaise aan mijn lijf" vrouw en hield juist helemaal niet van al die poespasDus richten we dat ook zo in. Familie is er al lang akkoord mee
Nee dit was echt super, die gast van de uitvaart zag ook dat mijn zusje helemaal gesloopt was erdoor dus gaf haar ook extra aandacht tijdens die gesprekkenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Met mijn vader had de jongedame van het uitvaartbedrijf een zeer geforceerd lokaal accent en probeerde echt ons-kent-ons gezellig te doen terwijl we het over de kist hadden en meer van dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |