Merkte ik ook toen ik nog zwart wasquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nep wannabe vrouw mensch jij
Een eckte vrouw werkt alle choco in welke vorm dan ook naar binnen in een tempo waar sporters van verbaasd zijn![]()
![]()
Dan ben ik geen eckte vrouw.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een eckte vrouw werkt alle choco in welke vorm dan ook naar binnen in een tempo waar sporters van verbaasd zijn![]()
![]()
Dat merk ken ik nietquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Tip: Haal die nieuwe van Bonne Mamam
Enige vervelende aan die is dat het potje te snel op is
Zoooo lekker
Die wezens noemt men in de volksmond dan ook Manquote:
Nepknijnquote:Op donderdag 5 september 2024 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat merk ken ik niet![]()
Zal zoeken
Bekend van jam met geruite dekselsquote:Op donderdag 5 september 2024 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat merk ken ik niet![]()
Zal zoeken
Konijnen vreten dan ook enkel wortels, daarom zien wij alles ook zo helderquote:
Ja ken ik wel v jam maar nooit pasta gezien. Ga onthoudenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Bekend van jam met geruite deksels
Merk heeft nu ook hazelnootpasta en pindapasta naast hun jams op de markt gebracht
Ik heb al 2 potjes leeg
De enige eckte!quote:Op donderdag 5 september 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze man kent!Das goeie choco... Fok! milka!
Nepknijnquote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijnen vreten dan ook enkel wortels, daarom zien wij alles ook zo helder
Belgische mayo met roodwit geblokte dekselsquote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Je kent Bonne Maman niet?
Met die roodwit geblokte deksels?
Hebben ze dus ook nog maar net, logisch dat je het dan nog niet kent.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ken ik wel v jam maar nooit pasta gezien. Ga onthouden
Ik ookquote:
Ik ging al een massage boekenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook .... ik wou al pilletjes gaan zoeken
quote:
Vormt je wel zo iets maar daarna moet je door.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon het gedram erna, en daar zit je op zo'n moment ook helemaal niet op te wachten lijkt me.
Dat krijgen knijntjes vaak van Vrouw nijntjesquote:
Het valt allemaal samenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijgen knijntjes vaak van Vrouw nijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |