Ga kopenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ze dus ook nog maar net, logisch dat je het dan nog niet kent.
Maar hier ga je geen spijt van krijgen, echt lekker!
Korsakov 🧐quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik las 2 keer en dacht dat ze zei pijpknijn
je was zwart en nu niet, een soort MJ?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Merkte ik ook toen ik nog zwart was
Ja dat snap ik. Goed hoor dat je daarna door bent gegaan.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Vormt je wel zo iets maar daarna moet je door.
Ligt hij aan je voeten?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijg ik wel van t omlaag kijken naar @:derrabbit
quote:Op donderdag 5 september 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je was zwart en nu niet, een soort MJ?
Nee ik identiceer me nu weer anners.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je was zwart en nu niet, een soort MJ?
Te duidelijk voor spellcheck?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik identiceer me nu weer anners.
Volgend potje staat a klaar hier, ik weet niet of ik nog kan stoppen met dezequote:
Niet doen danquote:Op donderdag 5 september 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend potje staat a klaar hier, ik weet niet of ik nog kan stoppen met deze
Heb je onlyfans van jou en je nieuwe potje? DM linkquote:Op donderdag 5 september 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend potje staat a klaar hier, ik weet niet of ik nog kan stoppen met deze
Wat voor gender is een anners?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik identiceer me nu weer anners.
Nee, nog niet, maar die potjes zijn al leegquote:Op donderdag 5 september 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je onlyfans van jou en je nieuwe potje? DM link
Als een heteroseksuele man, met gevoelens voor bomen die alleen vrouwtjes bomen knuffelt in de natuur. Uiteraard na toestemming gevraagd te hebben. Wil achteraf geen gezeur van de boswachterquote:
Goed mondwerk dan welquote:Op donderdag 5 september 2024 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar die potjes zijn al leeg
Hoe weet je dan dat het vrouwtjesbomen zijn en niet een transboom?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als een heteroseksuele man, met gevoelens voor bomen die alleen vrouwtjes bomen knuffelt in de natuur. Uiteraard na toestemming gevraagd te hebben. Wil achteraf geen gezeur van de boswachter
Is toch logisch? Als de boom hard wordt dan moet je rennen.....quote:Op donderdag 5 september 2024 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het vrouwtjesbomen zijn en niet een transboom?
2 weken over gedaanquote:Op donderdag 5 september 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed mondwerk dan welImpressed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |