Zo dat was inderdaad een drukke dag, wel een leuke dag gehad ook?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:07 schreef Dotteke het volgende:
O dat
[..]
eerste is minder. Hier ook wel drukke dag gehad. Eerst op luna gepast tot 15.30 uur. Toen vroeg dochterlief of ik mee wilde naar de kermis. En dan een pizza eten. Heb het gedaan voor de kleintjes. Ik en kermis ppff niks aan Hier in de stad heb je op de markt allemaal van die kinderkopjes. Je wordt helemaal door elkaar geschud op de scootmobiel. Maar goed tsnden op elkaar en gaan.
Ik heb op die post niet geantwoord, vind het nogal zielig voor die hoofdjes van de kindertjesquote:Op donderdag 5 september 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dat was inderdaad een drukke dag, wel een leuke dag gehad ook?
Ai niet zo fijn al die kinderkopjes waar je overheen moest rijden.. benieuwd of je niet meer last van je lichaam gaat krijgen door het shaken.
Samequote:Op donderdag 5 september 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb op die post niet geantwoord, vind het nogal zielig voor die hoofdjes van de kindertjes
Soms gewoon jammer jezelf onbegrepen te voelen in je onbegrensde humorquote:Op donderdag 5 september 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dot heeft met de scoot over kinderkopjes (stenen) moeten rijden
Korsakovquote:Op donderdag 5 september 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms gewoon jammer jezelf onbegrepen te voelen in je onbegrensde humor
Vandaar dus de overgeslagen spellcheck..... Je moet wel werken voor je geld toch?quote:
Welke?!quote:Op donderdag 5 september 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vandaar dus de overgeslagen spellcheck..... Je moet wel werken voor je geld toch?
Dat snap ikquote:Op donderdag 5 september 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dot heeft met de scoot over kinderkopjes (stenen) moeten rijden
Ik typte ergens identifeer......... En ook nog anners dan anders... Geen jij die me corrigeerd jamer wel.quote:
Likeur Heksengoud, Wodka in de frisdrank, Baileys in de koffie en nu een frisse pils want dorstquote:
Ben wel beetje jaloers nu je zegt frisse pils, ik heb doordeweeks niks in huis. Welke pils heb je?quote:Op donderdag 5 september 2024 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Likeur Heksengoud, Wodka in de frisdrank, Baileys in de koffie en nu een frisse pils want dorst
Dit is ONZquote:Op donderdag 5 september 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik typte ergens identifeer......... En ook nog anners dan anders... Geen jij die me corrigeerd jamer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |