Samequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...quote:
Zelfde als vriendschap, een illusie....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieeeefdeeee waaat is daaan lieeeefde
Schijt aan het weekend!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik geen Photoshop meer.
Henkie daar is @ToT fan van.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde als vriendschap, een illusie....
Tijd die je gegund is door de werkgever en overheid om de dingen te doen die ECHT moeten gebeuren in je prive leven omdat je er tijdens werk geen tijd voor gegund isquote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een hinderlijke onderbreking van de werkweek
"We mogen weer! Duurt altijd lang he, dat weekend!"quote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een hinderlijke onderbreking van de werkweek
Fucking truthbomb dropped....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
gimpquote:Op donderdag 5 september 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Helaas heb ik geen Photoshop meer.
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tijd die je gegund is door de werkgever en overheid om de dingen te doen die ECHT moeten gebeuren in je prive leven omdat je er tijdens werk geen tijd voor gegund is
Ik drink tegenwoordig alleen maar tijdens werktijd, geeft me tenminste genoeg tijd dronken te wordenquote:
En komen de beste ideeen vanquote:Op donderdag 5 september 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig alleen maar tijdens werktijd, geeft me tenminste genoeg tijd dronken te worden
Helaas niet in t verschietquote:Op donderdag 5 september 2024 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor een lange vakantie
Nouwwww, was beetje een grapje hoor. Mijn beste vrienden heb ik nog steeds. De rest heb ik begraven, dus helemaal een illusie is het niet. (waren ze wel zelf schuld hoor)quote:
Vriendschap is een droom,quote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wtfquote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef maily het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)gen-bij-ex~a3f55e8f/
Man liet zich in kartonnen doos bezorgen bij ex
Hihi, mooi voor in een film
Gelukkig jaquote:Op donderdag 5 september 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Idem.
Maar gelukkig nog maar 1 dagje
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouwwww, was beetje een grapje hoor. Mijn beste vrienden heb ik nog steeds. De rest heb ik begraven, dus helemaal een illusie is het niet. (waren ze wel zelf schuld hoor)
Joah en ook officiële waarschuwingen, maar die zijn wel tof. Zijn zachter dan het crap wc papier bij onsquote:
Dit had echt zo'n impact op me toen in in het diepste dal van mijn leven zat....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vriendschap is een droom,
Een pakketje schroot,
Met een dun laagje chroom.
Sow dan!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Denk wel keer of 8 gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |