Nee, maar wel...quote:Op donderdag 5 september 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
extra hete bolk opdienen?
quote:
Goed om te doenbquote:Op donderdag 5 september 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
lekker toch
Ik heb maandag cursus dagje. jaarlijks herhaald van first-responder enzo dus ehbo en gesimuleerd brandje blussen.
over het algemeen trouwens slaapverwekkende dag, maar we moeten dat elke jaar doen.
Een kenner!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
't is enigst in zijn soort.
EHB! {EHB)
Oh, EHB! (EHB)
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja ik ben mij er eentje!quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben mij er eentje!
Of, zoals ik laatst onder een Amerikaanse review van een Finkers clip postte:
Yes, I am me there one!
Idem.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend
tijd voor een lange vakantiequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Samequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...quote:
Zelfde als vriendschap, een illusie....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieeeefdeeee waaat is daaan lieeeefde
Schijt aan het weekend!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |