Nee, maar wel...quote:Op donderdag 5 september 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
extra hete bolk opdienen?
quote:
Goed om te doenbquote:Op donderdag 5 september 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
lekker toch
Ik heb maandag cursus dagje. jaarlijks herhaald van first-responder enzo dus ehbo en gesimuleerd brandje blussen.
over het algemeen trouwens slaapverwekkende dag, maar we moeten dat elke jaar doen.
Een kenner!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
't is enigst in zijn soort.
EHB! {EHB)
Oh, EHB! (EHB)
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Ja ik ben mij er eentje!quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben mij er eentje!
Of, zoals ik laatst onder een Amerikaanse review van een Finkers clip postte:
Yes, I am me there one!
Idem.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Had 3 dagen geleden al behoefte aan weekend
tijd voor een lange vakantiequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Samequote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...quote:
Zelfde als vriendschap, een illusie....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieeeefdeeee waaat is daaan lieeeefde
Schijt aan het weekend!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat Amy zei over die UI klopt gewoon hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |