Een gewoon hertogjequote:Op donderdag 5 september 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben wel beetje jaloers nu je zegt frisse pils, ik heb doordeweeks niks in huis. Welke pils heb je?
Achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar toch! Ik doe het er soms gewoon om. Ik roep om aandacht
Niks mis mee, mijn eerste keus is altijd Grolsch. Maar dat raakt hier nog wel eens uitverkocht en dan koop ik ook Hertog Jan. Als ze zelfs dat niet meer hebben dan ga ik hier net de grens over en koop ik in Duitsland Tuborg of Carlsberg uit Denemarkenquote:
Heb de hele week aan de Palm gezeten, dus dit is ineens een stuk frisserquote:
Ik ben die etter die voorkruiptquote:
Palm is toch ook een wat zwaarder biertje? Daar hou ik weer niet van. Ik drink echt alleen pils. Verder geen alcohol eigenlijk voor mij.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb de hele week aan de Palm gezeten, dus dit is ineens een stuk frisser
Ja dat scheelt wel een beetje ...quote:Op donderdag 5 september 2024 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb de hele week aan de Palm gezeten, dus dit is ineens een stuk frisser
Kan gewoonquote:Op donderdag 5 september 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar toch! Ik doe het er soms gewoon om. Ik roep om aandacht
Dat komt doordat het flesje dikker isquote:Op donderdag 5 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Palm is toch ook een wat zwaarder biertje? Daar hou ik weer niet van. Ik drink echt alleen pils. Verder geen alcohol eigenlijk voor mij.
De dingen die je hier leert.... It baffles me time after timequote:Op donderdag 5 september 2024 23:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat komt doordat het flesje dikker is
@Superbadeendje zou zeggen: "hierover moet ik even overleggen met mijn parkiet".quote:Op donderdag 5 september 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben die etter die voorkruipt![]()
Meh, kan wel stoer doen maar zo ben ik helemaal niet
Parkiet says noquote:Op donderdag 5 september 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
@:Superbadeendje zou zeggen: "hierover moet ik even overleggen met mijn parkiet".
Nu nog?quote:Op donderdag 5 september 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
Wie belt mijn leidinggevende ff
Zegquote:Op donderdag 5 september 2024 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
@:Superbadeendje zou zeggen: "hierover moet ik even overleggen met mijn parkiet".
Pffff, LYLT belt Jacco van de Spareib express weer als vader van HC......quote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, LYLT belt Jacco van de Spareib express weer als vader van HC......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |