Lijkt me niet echt een event waar je Ahoy vol krijgt zoals ik eerder dit jaar daar wasquote:
ik heb de tijdquote:Op donderdag 5 september 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang je dit volhoudt
Je zal nog raar staan te kijken...quote:Op donderdag 5 september 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een event waar je Ahoy vol krijgt zoals ik eerder dit jaar daar was
quote:Op donderdag 5 september 2024 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
onjuist spatiegebruik, engelse ziekte![]()
Daar had je ons even hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gegoogled en het op het laatst expres wat verneukt!
quote:
Rookworst was er in ieder geval bij eerder dit jaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een event waar je Ahoy vol krijgt zoals ik eerder dit jaar daar was
Hema zonder z'n rookworst....quote:Op donderdag 5 september 2024 21:05 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Rookworst was er in ieder geval bij eerder dit jaar.
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebbenquote:
Die zaken moeten gesloopt worden!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebben
Allemaal de schuld van Frans van finance.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn vestigingen die het gore lef hebben om geen rookworst te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |