Bizarquote:Op donderdag 5 september 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dit was echt super, die gast van de uitvaart zag ook dat mijn zusje helemaal gesloopt was erdoor dus gaf haar ook extra aandacht tijdens die gesprekkenstond die lul dus verkeerd geparkeerd voor mijn huis, 2 boa's die een ticket aan uitschrijven zijn terwijl ie dus kaartje "uitvaartondernemer" onder de vooruit had. Mijn zusje zwaar in haar emotie rent naar buiten en scheld die lui helemaal de hel in
Ze gingen weg zonder de boete af te maken
deed ik als jochie best vaak toen ik een echte zoetekauw wasquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik chocoladepasta of hagelslag eten zonder brood?
quote:
Ehhquote:
Moet nog ff bijkomenquote:
Tis nu meer noodquote:Op donderdag 5 september 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deed ik als jochie best vaak toen ik een echte zoetekauw was
Wat is de nood?quote:
Ben net terug van vakantiequote:Op donderdag 5 september 2024 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarvan? En even rustig aan dan maar
Ja die is ook door de achterdeur met al zijn geld vetrokken oa oma en familie van mijn moederkant waren allemaal boos mijn moeder is 20 jaar met hem getrouwd geweest en wij werden benoemd als kinderen uit een eerdere relatie terwijl die vriendin net twee jaar met hem was.quote:
Zijn de matrassen nog geleverd?quote:
Waar je dit geweldige drankje kan krijgenquote:Op donderdag 5 september 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh. waar bennie geweest?
En/en met pindakaasquote:Op donderdag 5 september 2024 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik chocoladepasta of hagelslag eten zonder brood?
wat werd er getoverd?quote:Op donderdag 5 september 2024 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar je dit geweldige drankje kan krijgen
[ afbeelding ]
Jezus, das ook wel kak. Maar is er niet zoiets dat biologische kinderen altijd meedelen tenzij onterfd? Of was hij ook niet de biologische vader? Schijnbaar heb ik post gemist ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die is ook door de achterdeur met al zijn geld vetrokken oa oma en familie van mijn moederkant waren allemaal boos mijn moeder is 20 jaar met hem getrouwd geweest en wij werden benoemd als kinderen uit een eerdere relatie terwijl die vriendin net twee jaar met hem was.
Ja uiteindelijk rond 5 uur! Naja beter laat dan nooitquote:Op donderdag 5 september 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn de matrassen nog geleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |