SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Cabralquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ja ik heb die vraag nu al een aantal keer aan Pistolero gevraagd, maar ik krijg telkens geen antwoord.
Ik bedoel Nadje, Carranza en Mitchell kunnen we nog geen oordeel over vellen, maar Smal kan er echt helemaal niks van. Hadj Moussa waren ze bij Vitesse liever kwijt dan rijk dus hoezo wordt dat opeens de verschilmaker hier. Dat is gewoon een pannakooivoetballer. Een Jerson Cabral zie ik nog liever.
Prima om op de bank te hebben inderdaad, maar om dat nou als uitstekende transfer te bestempelen gaat wat ver.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Smal helemaal niet heel slecht zondag. Niet goed ofzo ook, maar gewoon een middelmatige linksback die als back up prima zou moeten voldoen.
Maar het lijkt wel weer op een "oh die moeten we met z'n allen heel erg slecht vinden dus vinden we hem heel erg slecht" speler.
Op links liep het dan ook veel beter dan dit op rechts deed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Smal helemaal niet heel slecht zondag. Niet goed ofzo ook, maar gewoon een middelmatige linksback die als back up prima zou moeten voldoen.
Maar het lijkt wel weer op een "oh die moeten we met z'n allen heel erg slecht vinden dus vinden we hem heel erg slecht" speler.
Vitesse moest ook wel verkopen natuurlijk, die Moussa liet wel leuke dingen zien maar had vaak geen rendement of zijn medespelers deden er te weinig mee. Maar dat is natuurlijk heel anders bij Feyenoord, daar moet je elke week presteren in plaats van twee samenvattingacties per wedstrijd. Helpt ook niet mee natuurlijk dat de trainer die hem graag wilde hebben weg is gegaan, ter verdediging van Hadj. (en spelers moeten ook even de tijd krijgen natuurlijk, zeker buitenspelers zijn zo afhankelijk)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ja ik heb die vraag nu al een aantal keer aan Pistolero gevraagd, maar ik krijg telkens geen antwoord.
Ik bedoel Nadje, Carranza en Mitchell kunnen we nog geen oordeel over vellen, maar Smal kan er echt helemaal niks van. Hadj Moussa waren ze bij Vitesse liever kwijt dan rijk dus hoezo wordt dat opeens de verschilmaker hier. Dat is gewoon een pannakooivoetballer. Een Jerson Cabral zie ik nog liever.
Voor wisselgeld wel een leuk projectje die een stuk vaker zal mislukken dan slagen. Zondag zag je ook wel weer waarom het een leuk project is, komt wel extreem makkelijk zijn man voorbij (maar daar blijft het bij)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse moest ook wel verkopen natuurlijk, die Moussa liet wel leuke dingen zien maar had vaak geen rendement of zijn medespelers deden er te weinig mee. Maar dat is natuurlijk heel anders bij Feyenoord, daar moet je elke week presteren in plaats van twee samenvattingacties per wedstrijd. Helpt ook niet mee natuurlijk dat de trainer die hem graag wilde hebben weg is gegaan, ter verdediging van Hadj. (en spelers moeten ook even de tijd krijgen natuurlijk, zeker buitenspelers zijn zo afhankelijk)
Ligt een concreet persoonlijk totaalakkoord nu op de grond, en hoe zit het met die privéjet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:12 schreef CR7 het volgende:
Helaas een waardeloze bron @:zka dus vergeef mij. Maar hij schrijft dat die souvlaki eigenaar met zijn hele gang naar Rotterdam komt met een blanco cheque. Alles om maar niet het seizoen in te gaan met Brobbey en Akpom.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt een concreet persoonlijk totaalakkoord nu op de grond, en hoe zit het met die privéjet?
Helaas, nog geen compleet principieel totaalakkoord dus de kaarten liggen nog concreet geschud naast de tafel.quote:Uiteindelijk hoopt Nottingham dat de spits van Feyenoord donderdag af kan reizen richting Engeland om de deal af te ronden, al is er nog geen sprake van een totaalakkoord.
https://1908.nl/artikelen(...)tterdam-voor-gimenez
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Helaas, nog geen compleet principieel totaalakkoord dus de kaarten liggen nog concreet geschud naast de tafel.
quote:Waar Amsterdamse media eerder stellig waren dat Gimenez onder geen beding naar de Premier League wil verhuizen, weten Rotterdamse ingewijden wel beter: de Mexicaan wil zich meten in de Premier League en nu er qua het eerder geschetste salaris een schepje bovenop is gedaan door Nottingham, ziet een persoonlijk akkoord er al helemaal goed uit.
Forest heeft zelfs de aanbieding richting Feyenoord licht verbeterd, door middel van hoogdrempelige bonussen, zei het nog op informele wijze.
Zit die 'Amsterdamse media' nu ook al in Mexico? Want volgens mij kwam toch echt daar de PRIMEUR vandaan dat Gimenez het niet zo zag zitten.quote:
Dat glijdt echt steeds verder af naar onder het niveau schoolkrant.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zit die 'Amsterdamse media' nu ook al in Mexico? Want volgens mij kwam toch echt daar de PRIMEUR vandaan dat Gimenez het niet zo zag zitten.
Jannes gooit er met de pet naar nu hij journalistiek al alles bereikt heeft wat hij bereiken kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat glijdt echt steeds verder af naar onder het niveau schoolkrant.
Dan ben ik dan niet met je eens, ik ben mij echt rot geschrokken van zijn niveau. Ik twijfel er serieus aan of dit als back-up zelfs wel oké is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Hij heeft al alles bereikt, zei het nog op informele wijze.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jannes gooit er met de pet naar nu hij journalistiek al alles bereikt heeft wat hij bereiken kan.
Hopelijk blijft @ZKA op gespreksniveau wel actief met zijn vorige werkgever, anders kan er zomaar eens een concreet totaalakkoord met het UWV van de grond gesleept worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft al alles bereikt, zei het nog op informele wijze.
Dat bevestigt ook de Duitse politie.
Als je zo'n extreem slecht gevoel voor de Nederlandse taal hebt lijden ze op zijn minst aan ernstige zelfoverschatting door die flutstukjes te willen typen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat de heren van 1908 zichzelf bijzonder serieus nemen
Het contract ligt al klaar zodat ZKA als hobbyist aan de slag kan, maar het eerste contact met het UWV moet nog gelegd worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk blijft @:zka op gespreksniveau wel actief met zijn vorige werkgever, anders kan er zomaar eens een concreet totaalakkoord met het UWV van de grond gesleept worden.
Hoe kom je erbij dat ZKA zichzelf overschat??quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
Als je zo'n extreem slecht gevoel voor de Nederlandse taal hebt lijden ze op zijn minst aan ernstige zelfoverschatting door die flutstukjes te willen typen.
Sowieso werken in de communicatie. Snap wel dat er p rsoneelstekorten zijn in de zorg. Die werken allemaal op de marketing afdeling.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jannes gooit er met de pet naar nu hij journalistiek al alles bereikt heeft wat hij bereiken kan.
Die doet ten minste niemand kwaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:07 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf dat gehak op 1908 maar apart vinden. Het is net als met @:tong80 beter laat je het links liggen.
Wat is 1908quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:07 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf dat gehak op 1908 maar apart vinden. Het is net als met @:tong80 beter laat je het links liggen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Waarom heeft niemand het hier trouwens over het belangrijkste nieuws van de dag?
Ayase is jarig!
@:DomboHetOlifantje1
Goede spits vind ik dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Waarom heeft niemand het hier trouwens over het belangrijkste nieuws van de dag?
Ayase is jarig!
Mooi, hopelijk bieden ze hem een blanco vliegticket aan. Enkele reisquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Ayase is jarig!
Ik weet een veel mooier cadeau: een voetbalcontract bij Ajax!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk bieden ze hem een blanco vliegticket aan. Enkele reis
Nou nou nou, hij komt nog wel over als een lieve jongen en geen losgeslagen debiel dus dat gun je hem nou ook weer niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet een veel mooier cadeau: een voetbalcontract bij Ajax!
Nee, maar gezien zijn voetbalkwaliteiten gun ik het Ajax wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij komt nog wel over als een lieve jongen en geen losgeslagen debiel dus dat gun je hem nou ook weer niet.
Wappie Wout maakt die arme lieve jongen binnen één dag kapot.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar gezien zijn voetbalkwaliteiten gun ik het Ajax wel.
'Slapzak' Stengs en Bozenik zijn al je positiviteit enorm dankbaar!quote:
mijn hemel ze weten niet van ophoudenquote:Delegatie Nottingham Forest onderweg naar Rotterdam'
vandaag, 12:09 1635 reacties
Nottingham Forest maakt nog altijd serieus werk van de komst van Santiago Gimenez. De Mexicaan heeft aangegeven niet de overstap te willen maken naar de Engelse club, maar dat weerhoudt Nottingham Forest er niet van om af te reizen naar Nederland. Een delegatie is onderweg naar Rotterdam om te onderhandelen. Dit meldt 1908.nl.
Onder meer de Griekse miljardair Evangelos Marinakis gaat zich melden bij Feyenoord om de transfer rond te krijgen. Vandaag staan er gesprekken met de vader en zaakwaarnemer van Gimenez op het programma. Marinakis hoopt de Mexicaan te kunnen overtuigen van het positieve plan tijdens persoonlijke gesprekken. Gimenez heeft inmiddels al een financieel verbeterd aanbod op zak. Een persoonlijk akkoord wordt door ingewijden niet langer volledig uitgesloten.
Nottingham Forest heeft ook de aanbieding richting Feyenoord verhoogd. Hoe het aanbod precies in elkaar steekt, is nog onduidelijk, maar het nadert de vraagprijs van de Rotterdammers. Wanneer alle partijen een akkoord hebben gevonden, moet de deal voor zaterdag afgerond worden. De transfermarkt in Engeland sluit een aantal dagen eerder dan in Nederland.
Maar je mag van mij alles zeggen wat je wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
'Slapzak' Stengs en Bozenik zijn al je positiviteit enorm dankbaar!
Maar we mogen van je al geen kritiek hebben over 1908, over de transfers, het functioneren van de trainer of van de spelers. Mogen we alleen nog maar positief napraten hoe geweldig iedereen en alles is of hoe zit dat.
Lijkt me heel sterk. Ik zou in deze transferperiode de ultieme Martin-move maken en een hengeltje uitgooien bij Jordy Clasie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:27 schreef Scrummie het volgende:
De Fransjes bij L'Equipe zeggen dat we 15 miljoen voor die nep Sangare hebben geboden, maar dat het is afgewezen.
Ik geloof er maar weinig van dat we 15 miljoen hebben geboden.
Die is in mijn ogen wel echt te ver op retour na zijn opleving, bovendien denk ik dat ie best comfortabel is bij AZ als aanvoerder. Gaat hem niet meer worden pik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Ik zou in deze transferperiode de ultieme Martin-move maken en een hengeltje uitgooien bij Jordy Clasie.
Ga nu wegduiken voor de reacties.
Ik raad je aan om psychologische hulp te zoeken. Het is nog niet te laat, mijn zoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Ik zou in deze transferperiode de ultieme Martin-move maken en een hengeltje uitgooien bij Jordy Clasie.
Dat is een soort Clasie maar dan met nog minder fysiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat ze bij Atalanta nog steeds niet genoeg hebben van de Roon, anders was dat een prima noodoplossing geweest voor een jaartje.
Met mijn beperkte scoutingverstand had ik graag die jongen van NEC (Proper) zien komen, maar er zal vast een reden zijn dat geen enkele club op hem uitkomt. Ik zie dat Pieter Zwart het helemaal niks vind, dus tja.
Proper komt terug van een blessure en is nog niet in zijn oude doen, denk dat hij ook tekort komt voor Feyenoord,, leuk voor AZ of Twentequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat ze bij Atalanta nog steeds niet genoeg hebben van de Roon, anders was dat een prima noodoplossing geweest voor een jaartje.
Met mijn beperkte scoutingverstand had ik graag die jongen van NEC (Proper) zien komen, maar er zal vast een reden zijn dat geen enkele club op hem uitkomt. Ik zie dat Pieter Zwart het helemaal niks vind, dus tja.
Flinke upgrade vs Zerrouki in ieder geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sem Steijn denk ik welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig staan zowel De Roon als Clasie niet op het lijstje van onze scouting.
Mein Liebe.
Misschien moeten mensen die nog gigantisch veel vuurwerk verwachten even hun verwachtingen bijstellen en wat meer vertrouwen hebben in wat er al is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:28 schreef fetX het volgende:
Opschieten, Dennis. Het duurt kenkertje lang allemaal.
Er zit heel veel tussen niks en gigantisch veel vuurwerk. Maar zelfs de simpelste dingen lijk je niet te begrijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die nog gigantisch veel vuurwerk verwachten even hun verwachtingen bijstellen en wat meer vertrouwen hebben in wat er al is.
Nu al zin in de to-ta-le meltdowns op 2 september.
Als zelfs je idool Priske aangeeft dat vervangers van Wieffer en Minteh zijn toegezegd maar deze er nog niet zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die nog gigantisch veel vuurwerk verwachten even hun verwachtingen bijstellen en wat meer vertrouwen hebben in wat er al is.
Nu al zin in de to-ta-le meltdowns op 2 september.
Ik zeg ook nergens dat er niks meer bij komt. Lezen blijft lastig, blijkbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit heel veel tussen niks en gigantisch veel vuurwerk. Maar zelfs de simpelste dingen lijk je niet te begrijpen.
Dennis is toe aan vakantie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:28 schreef fetX het volgende:
Opschieten, Dennis. Het duurt kenkertje lang allemaal.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat er niks meer bij komt. Lezen blijft lastig, blijkbaar.
Heeft hij de kaart Nottingham in principe zei het informeel concreet van de grond geveegd?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez wijst Nottingham weer af
Dat doet Don Kloesoe dan wel weer bizar goed. Als hij er echt 35 miljoen euro uit weet te krijgen verdient ie weer een standbeeld.quote:
Aan het einde van de rit heeft Dennis een eigen standbeeld en een eigen schandpaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat doet Don Kloesoe dan wel weer bizar goed. Als hij er echt 35 miljoen euro uit weet te krijgen verdient ie weer een standbeeld.
Beter komt dat Villa heel snel over de brug, kunnen wij van de centjes ook wat leuks halen
Santi wil lekker blijven hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez wijst Nottingham weer af
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij met je Steijn. Die kan er geen flikker van man, wat lul je nou?
Halilovic is dus een betere optie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk statistieken idioot
ik zit er nooit naast met spelers
dat weet je dondersgoed
quote:Gimenez wijst Nottingham Forest FC wederom af'
vandaag, 15:34 212 reacties
Santiago Gimenez heeft Nottingham Forest FC opnieuw laten weten dat hij niet geïnteresseerd is in een overstap. Dit meldt Fabrizio Romano. De Griekse miljardair Evangelos Marinakis, eigenaar van de Engelse club, was speciaal naar Rotterdam gevlogen om de Mexicaanse spits te overtuigen, maar dit heeft Gimenez zijn standpunt niet veranderd.
Gimenez voelt weinig voor de plannen van Nottingham Forest FC. De Engelsen hebben de ambitie om mee te strijden om Europees voetbal en investeerden de afgelopen jaren al ruim tweehonderd miljoen euro. Afgelopen seizoen moesten ze echter vechten tegen degradatie, en ook dit seizoen lijkt handhaving het hoogst haalbare.
Nottingham Forest FC heeft er alles aan gedaan om Gimenez te overtuigen met een goed sportief plan, maar slaagde daar meerdere keren niet in. Ook een salarisvoorstel van meer dan vijf miljoen euro per jaar kon daar geen verandering in brengen. Volgens Fabrizio Romano is het laatste antwoord van Gimenez ook het definitieve antwoord, en wordt er niet meer gereageerd op nieuwe voorstellen.
Zelfs Jens Toornstra is nu nog beter dan Steijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk statistieken idioot
ik zit er nooit naast met spelers
dat weet je dondersgoed
Hancko op de 10-positie genot.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Halilovic is dus een betere optie?
Niet te vroeg juichen, hij moet nog door de medische keuring komenquote:
Eerder vandaag:quote:
Voor de helft kan hij Ueda krijgen, topdeal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
Nu die mokervette Griek toch in Rotterdam is kunnen we hem misschien wel een paar kommen ramen aanbieden
Ueda mag hij gratis meenemen in zijn prive jetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor de helft kan hij Ueda krijgen, topdeal.
Ik vermoed huur met optie tot koop van 15 miljoen. Dat zou ik niet uitsluiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:27 schreef Scrummie het volgende:
De Fransjes bij L'Equipe zeggen dat we 15 miljoen voor die nep Sangare hebben geboden, maar dat het is afgewezen.
Ik geloof er maar weinig van dat we 15 miljoen hebben geboden.
Laat hij zich eerst maar eens in de kijker spelen tegen Sparta.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez heeft denk ik als doel dat hij zich in de CL in de kijker wil spelen tegen de Europese topploegen
verstandige beslissing
Vier relevante potjes gespeeld, 4 goals, 1 assist. Komt wel goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat hij zich eerst maar eens in de kijker spelen tegen Sparta.
Altijd tegen ons. De IND is pro Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Week of twee is wel redelijk gangbaar volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Wij zijn TWEN-TEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Altijd tegen ons. De IND is pro Ajax
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Kommen ramenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
Nu die mokervette Griek toch in Rotterdam is kunnen we hem misschien wel een paar kommen ramen aanbieden
Ah, helder.quote:
Neen, dat is werk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook een spoedprocedure is.
Kan ie in de tussentijd wel meetrainen?
Ze proberen profsporters sneller te behandelen, maar ze beloven niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook een spoedprocedure is.
Kan ie in de tussentijd wel meetrainen?
Dat zou dan ook helemaal terecht zijn, echt een tering clubquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wij zijn TWEN-TE
Ied'reen HAAT ONS
Oh nee...
Ik zie het al, de stekker zat er niet in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:03 schreef De_Pel het volgende:
Staat de slowcooker van Chef Dennis nog aan of…?[ afbeelding ]
Godnondejuu!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie het al, de stekker zat er niet in.
Mijn rotsvaste vertrouwen in Dennis wordt nu de deadline nadert toch steeds een tikkeltje minder.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Maar goed dat Dennis een rustige koker is.
Dennis wacht met de echte KNAL tot de allerlaatste dagen als alle andere markten dicht zijn maar wij in NL nog kunnen handelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn rotsvaste vertrouwen in Dennis wordt nu de deadline nadert toch steeds een tikkeltje minder.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dennis wacht met de echte KNAL tot de allerlaatste dagen als alle andere markten dicht zijn maar wij in NL nog kunnen handelen.
Nu al zin in.
Coke-erquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Maar goed dat Dennis een rustige koker is.
Dat verklaart ook meteen de geklapte transfer naar de VS. Het is dat Bijlow op het bankje zit, anders zou die ook wel weer geblesseerd rakenquote:
Lekker reisjes boeken zaterdag, we komen toch niet voor het voetbalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:38 schreef bbuddybb het volgende:
Keek vorig seizoen nog uit naar de CL, maar nu? Wordt helemaal niets.
Jammer dat dit er voor nodig zou moeten zijn. We hebben nog een paar dagen, maar ik ben op z’n zachtst gezegd niet echt tevreden over deze transferzomer. We worden er zwakker en zwakker op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uitstekend moment zo in de transferperiode. Moet Dennis dit gerecht wel in de magnetron gaan zetten en dus komt er sws iemand.
Heel mooi.
Wat is meerdere weken? We hebben nu meerdere weken geen wedstrijd, maar ik betwijfel of we hem in september nog gaan zien.quote:
Het is zijn andere knie, dus het staat niet eens hier aan gerelateerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden die Amerikaantjes toch goed gezien.
Amerikanen hebben toch nooit publiekelijk gezegd waar het op is afgeklapt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is zijn andere knie, dus het staat niet eens hier aan gerelateerd
Stengs wel, over het litteken in zijn knie. Maar nu is het zijn andere knie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Amerikanen hebben toch nooit publiekelijk gezegd waar het op is afgeklapt?
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is zijn andere knie, dus het staat niet eens hier aan gerelateerd
Dat neem ik je niet kwalijk. Je zou spontaan psychologische hulp zoeken als je dit topic doorleest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:26 schreef Vis1980 het volgende:
Verdorrie, nu begin zelfs ik negatief te worden, terwijl de tijd maar wegtikt.
Overdrijf toch niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat neem ik je niet kwalijk. Je zou spontaan psychologische hulp zoeken als je dit topic doorleest.
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht graag tot 2 september.
We slaan gewoon een beetje door.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.
Ook niet. Het enige wat ik hier af en toe lees is dat mensen twijfels en vraagtekens hebben bij hoe het nu gaat in de transferzomer. En dat is, zo’n 4 dagen voor de sluiting zonder vervangers van belangrijke vertrokken spelers, niet zo heel gek lijkt me. Dat heeft niks met doorslaan of ‘paniek’ te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We slaan gewoon een beetje door.
Ik zag de term dat het helemaal niks wordt in de CL anders (al)weer voorbij komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook niet. Het enige wat ik hier af en toe lees is dat mensen twijfels hebben bij hoe het nu gaat in de transferzomer. En dat is, zo’n 4 dagen voor de sluiting zonder vervangers van belangrijke vertrokken spelers, niet zo heel gek lijkt me. Dat heeft niks met doorslaan of ‘paniek’ te maken.
Ach jeetje, een semi grappige post van @onlogisch . Nou, vooruit. Maar hou verder even op met je overdreven gedoe.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag de term dat het helemaal niks wordt in de CL anders (al)weer voorbij komen.
Oh, die post had ik dan nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach jeetje, een semi grappige post van @:onlogisch . Nou, vooruit. Maar hou verder even op met je overdreven gedoe.
De hysterische reactie van Yvette waar je op kon wachten. Hoezo niet top 3? Alsof Ajax, AZ en Twente beter zijn. Zelfs zonder Stengs moet je makkelijk 2e worden. Buiten dat is Stengs er geen maanden uit he. Die mist niet zoveel wedstrijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:41 schreef yvette1982 het volgende:
Oeff Stengs geblesseerd. Niet dat ik fan van hem ben maar tegen clubs in het rechter rijtje is hij wel goed.
Misschien moet de politie de komende maanden maar staken. Met deze trainer en selectie zie ik ze niet eens in de top 3 komen.
Ik begin het voorgevoel te krijgen dat dit zomaar eens een ontzettend kutswizoen kan gaan worden…quote:Slecht nieuws voor Feyenoord: Calvin Stengs moet worden geopereerd aan zijn linkerknie en is weken uit de roulatie. Dat meldt Feyenoord op de clubwebsite. Stengs liep in het uitduel met Sparta een blessure op. Het gaat niet om de knie waar hij in augustus 2017 zwaar aan geblesseerd raakte.
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We slaan gewoon een beetje door.
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.
Leuke UIquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!
Ik krijg wel de indruk dat iets teveel mensen zich aangesproken voelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!
Niet alles is kut maar Zerrouki welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven.
Denken dat deze week nog iets kan veranderen aan de situatie dit seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.
Bovendien is het qua discussievoer imo één van de interessantste weken in de afgelopen jaren omdat de situatie continu verandert. Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven. Laat het Feyenoord-topic met rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze vorig jaar Nieuwkoop oorspronkelijk als basisspeler hadden gehaald vind ik ook maar gek. Prima back-up, maar als basisspeler echt onbetrouwbaar gebleken, is het niet wegens zijn spel dan wegens zijn fitheid/blessures.quote:Het is voor Nieuwkoop dan ook iets anders gelopen, omdat Feyenoord schetste dat Geertruida vorige zomer zou vertrekken en hij de eerste rechtsback moest worden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denken dat deze week nog iets kan veranderen aan de situatie dit seizoenIk zou niet zo in kampen willen denken eigenlijk. Iedereen mag vinden wat hij wil. (En daar mag iedereen ook weer wat van vinden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer van de afdeling "we gaan het zien, kan vriezen, kan dooien". Eigenlijk ook heel nietszeggendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.
Bovendien is het qua discussievoer imo één van de interessantste weken in de afgelopen jaren omdat de situatie continu verandert. Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven. Laat het Feyenoord-topic met rust
Dan zal het vertrek van Hancko niet ver weg zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het eerste gerecht is klaar hoor.
Dat hoop ik toch wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal het vertrek van Hancko niet ver weg zijn.
Die blijft gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel captain hindsight.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ze vorig jaar Nieuwkoop oorspronkelijk als basisspeler hadden gehaald vind ik ook maar gek. Prima back-up, maar als basisspeler echt onbetrouwbaar gebleken, is het niet wegens zijn spel dan wegens zijn fitheid/blessures.
Dan mag je nog blij zijn dat de Geertruida-transfer geflopt is.
Als je Nieuwkoop haalt voor de basis gaat het al mis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel captain hindsight.
Hij speelde in België als basisspeler 39 en 51 wedstrijden in de 2 seizoenen dat ie daar zat, bij een team dat meedeed om de titel. Ik vond het destijds ook geen geweldige opvolger voor Pedersen, maar de consensus was dat ie gehaald werd voor de basis en dat Geertruida nog zou vertrekken.
Dat zeggen we nu (terecht).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Nieuwkoop haalt voor de basis gaat het al mis.
Dat zei hij zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar waar komt de hele Nieuwkoop is voor de basis gehaald vandaan? Die Italianen hadden vorig jaar al voor dat de transfer van Geert afgeketst was interesse in Pedersen.
Oh ja, iedereen voert natuurlijk tegenwoordig een act uit in dit topic.quote:
In dezelfde zomer waarin je Zerrouki, Ivanusec en Stengs voor de basis haalde, drie uit vier uit dezelfde oudere leeftijdscategorie waren uiteindelijk toen niet goed genoeg en nu nog niet. Door het blijven van Geert en de plotse ontwikkeling van Timber en later Minteh ben je nog goed weggekomen. Maar een jaar later loop je er tegenaan.quote:
Van al deze transfers zag ik voorhand alleen Zerrouki als verkeerde inschatting. En daar was men destijds nog positief over. Het hindsight aspect vind ik dat je het nu als "vreemd" zou bestempelen terwijl het geen onlogische transfers leken te zijn destijds. Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dezelfde zomer waarin je Zerrouki, Ivanusec en Stengs voor de basis haalde, drie uit vier uit dezelfde oudere leeftijdscategorie waren uiteindelijk toen niet goed genoeg en nu nog niet. Door het blijven van Geert en de plotse ontwikkeling van Timber en later Minteh ben je nog goed weggekomen. Maar een jaar later loop je er tegenaan.
Ik vind dat geen hindsight als het een patroon is.
Ik zie het al, González en Mitchell mogen dit jaar nog even wennen en gaan komend seizoen de hele Eredivisie slopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord-target Facu González: sierlijke opbouwer met defensieve groeiruimte
PRO artikel over onze nieuwe Ronald Koeman.
Op zich hebben we rechts best wat talentvolle spelers, dus zo hard vind ik een vervanger daar minder hard nodig. Uiteraard is wat er achter geert zit minder en niet dragend, maar we weten allemaal wel dat wanneer we verkopen we er kwalitatief op achteruit gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uit de koker van Brian
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:09 schreef Document1 het volgende:
Wat een PANIEK topic is dit geworden zeg.Ik zeg het maar weer, als we rond de kerst vijfde staan dan is er reden voor paniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"
"Ze halen allebei de kerst niet!"
U las hem hier het eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"
"Ze halen allebei de kerst niet!"
U las hem hier het eerst.Echt een hele treurige trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja, exact. Zeker als je Lingr en Ueda meerekent.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.
We stonden hier niet bepaald te springen om Zerrouki. Ik weet iig dat ik het zelfs een half jaar van te voren al een bizarre transfer vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van al deze transfers zag ik voorhand alleen Zerrouki als verkeerde inschatting. En daar was men destijds nog positief over. Het hindsight aspect vind ik dat je het nu als "vreemd" zou bestempelen terwijl het geen onlogische transfers leken te zijn destijds. Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.
Ja ik dacht ook "moet dit nou?" en vroeg me af waarom we geen type Kökcü haalden. Later bleek Timber basismateriaal en was dat niet echt meer nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We stonden hier niet bepaald te springen om Zerrouki. Ik weet iig dat ik het zelfs een half jaar van te voren al een bizarre transfer vond.
Eigenlijk is dat ook mijn grote hoop van dit seizoen, dat enkele van de flopaankopen van vorig seizoen, jeugdspelers of die jonge aankopen waar Pistolero zo gek van is plots doorbreken en echt dat niveautje hoger gaan aantikken. Zoals Milambo en Zechiël lijken te doen en wellicht Read ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook "moet dit nou?" en vroeg me af waarom we geen type Kökcü haalden. Later bleek Timber basismateriaal en was dat niet echt meer nodig.
Maar er werd verwacht dat Slot wel een manier zou vinden om Zerrouki goed in te passen.
Helaas hebben die gisteren de CL gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:36 schreef Caland het volgende:
Rode star zal wel hoog in-beom gaan zitten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord 1 is klaar op de transfermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord 1 is klaar op de transfermarkt
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het nog altijd geniaal vinden hoe de officiële website van Feyenoord destijds zeer vakkundig 0 keer het woord "Ajax" in het artikel over die transfer heeft weten te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me wel een goeie, die Koreaan.
Niet echt ergens op gebaseerd, op wat YouTube beelden en redelijke statistieken na. Maar dat zegt niet zoveel.quote:
Dit wou ik in het PSV topic sturen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Karsdorp heeft zijn contract verscheurd!!!!
Binnenkort bij God. @KingRolandquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Karsdorp heeft zijn contract verscheurd!!!!
Slory moet minuten maken, net als Sauer. Dat die verhuurt zijn is juist prima beleid. Die hebben er niks van als ze hier minuten moeten sprokkelenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stengs weer geblesseerd die al noodgedwongen op rechtsbuiten moest. dit wetende verhuur je alsnog Slory die ook op die plek kan naar dordrecht en als oplossing komt er waarschijnlijk weer een jonge huurling ergens anders vandaan die na dit seizoen weer weg is. En tot die huurling er is heb je verder alleen die Moussa.
Ook als beide heren niet slechter zijn als Ivanusec en Moussa? Ik bedoel maak van Sauer de eerste wissel voor Paxiao en zet Slory rechtsbuiten ipv van een huurling uit de premier league en ze maken ook minuten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Slory moet minuten maken, net als Sauer. Dat die verhuurt zijn is juist prima beleid. Die hebben er niks van als ze hier minuten moeten sprokkelen
Is dat niet meer iets voor Ajax?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wou ik in het PSV topic sturen.
Wij gaan onze spelers met een rugzakje niet verkopen, sorry!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor Ajax?
In ieder geval niet voor Feyenoord, wij hebben Nieuwkoop al.
Nee, die schijnt 3 miljoen te hebben gekost en behoort daarmee tot de duurdere aankopen van deze transferperiode tot nu toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:16 schreef Kerftminister het volgende:
We hadden ook Hadj Moussa kunnen verhuren.
Slory de voorkeur geven boven Osman of een eventuele nieuwe rechtsbuiten uit de PL slaat ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als beide heren niet slechter zijn als Ivanusec en Moussa? Ik bedoel maak van Sauer de eerste wissel voor Paxiao en zet Slory rechtsbuiten ipv van een huurling uit de premier league en ze maken ook minuten.
Waren allebei perfect geweest voor een Jong Feyenoord team in de KKDquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Slory moet minuten maken, net als Sauer. Dat die verhuurt zijn is juist prima beleid. Die hebben er niks van als ze hier minuten moeten sprokkelen
Slory is een talent maar die is nog niet klaar voor een seizoen basis en ook CL, en Sauer heeft niks aan invul beurten, die moet wekelijks 90 minuten pakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als beide heren niet slechter zijn als Ivanusec en Moussa? Ik bedoel maak van Sauer de eerste wissel voor Paxiao en zet Slory rechtsbuiten ipv van een huurling uit de premier league en ze maken ook minuten.
Het zegt wel wat over de transferwereld dat er verleden jaar over de 100 transfer waren van 30quote:
Hele hoop onzin over Te Kloese aangevuld met wat open deuren over 'de keten' en de zaak Diarra.quote:
Of de markt is gewoon wat normaler aan het doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over de transferwereld dat er verleden jaar over de 100 transfer waren van 30
Miljoen plus en nu “pas” ongeveer 25.
Clubs zijn echt voorzichtig met die komende uitspraak in de zaak Diarra
Ik denk dat er echt wel iets anders speelt, het is niet alsof er nu minder geld omgaat in het Europese voetbal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de markt is gewoon wat normaler aan het doen
Ben jij inmiddels ook volledig in de ZKA-complotten gaan geloven?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we in ieder geval hopen dat dit de laatste transferperiode is waarin te Kloese als TD optreedt, eigenlijk moet je hem alleen onderhandelingen laten doen. Op Beelen na de scouting genegeerd afgelopen zomer, en vooral dure spelers binnen het netwerk van Slot en te Kloese gehaald waar je nu bijna allemaal verlies op gaat maken. Lekker dan.
Daar geloof ik niet zo in. De grote clubs (zeker met buitenlandse gekke eigenaren) gaan nooit meer normaal doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de markt is gewoon wat normaler aan het doen
Blijkt deze zomer best mee te vallen toch. Ook het bloedgeld uit SA valt een beetje weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in. De grote clubs (zeker met buitenlandse gekke eigenaren) gaan nooit meer normaal doen
Dat Ueda, Zerrouki, Stengs, Ivanusec, Minteh en Nieuwkoop duidelijk een lijntje hadden met Slot of Dennis hadden is geen geheim hoor. Maar in het Jannes-verhaal geloof ik ook niet echt, die verzint er altijd de helft bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels ook volledig in de ZKA-complotten gaan geloven?
Zonde wel.
Het punt is dat ze dat niet uit zichzelf doen. Dat SA geld was ook maar eenmalig. 2 jaar geleden waren er vast ook veel meer 30+ miljoen transfers en in 2019 ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkt deze zomer best mee te vallen toch. Ook het bloedgeld uit SA valt een beetje weg.
Ik vind het vooralsnog heel erg gissen allemaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze dat niet uit zichzelf doen. Dat SA geld was ook maar eenmalig. 2 jaar geleden waren er vast ook veel meer 30+ miljoen transfers en in 2019 ook.
De beslissing om Aad de Mos aan te stellen na de valse start van Priske was noodzakelijk maar pakt goed uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is december. Carranza is de topscorer van de Eredivisie, Bayern München volgt de ontwikkingen van Beelen nauwlettend gezien zijn prestaties, Ivanusec voelt zich eindelijk thuis en speelt fantastisch en de revolutionaire kunstknieen van Stengs verbazen de medische wereld. Feyenoord is favoriet om vanavond van Barcelona uit te winnen.
Karsdorpquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef De_Pel het volgende:
Als wij straks lekker met Nieuwkoop gaan 5-3-2’en, terwijl Karsdorp schittert op de flanken van PSV, dan mogen Dennis en Brian echt met pek en veren de stad uit worden gejaagd.
Feyenoord weigerde het bod toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom sloeg Luts vorig jaar Leipzig ook alweer af?
https://x.com/FabrizioRomano/status/1829188519811596658
Volgens mij trok Leipzig zelf de stekker eruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom sloeg Luts vorig jaar Leipzig ook alweer af?
https://x.com/FabrizioRomano/status/1829188519811596658
Scherp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij trok Leipzig zelf de stekker eruit.
Sow.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al snap ik wel dat jij fan bent van iemand die volledig doorgesnoven en ernstig zwakbegaafd is.
Ik durf bijna niet te zeggen dat we allemaal aan het doorslaan zijn, want dan ben je al snel te positief.quote:
Karsdorp is toch gewoon een prima speler, zeker in de rol als wingback.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Karsdorp
Nee, laten we dat maar even niet gaan doen. Toont wel aan dat ze bij PSV in paniek zijn en geen enkel plan meer hebben. Mooi man.
Al snap ik wel dat jij fan bent van iemand die volledig doorgesnoven en ernstig zwakbegaafd is.
Sow. Dat zou bijna pijn doen, tot ik zag dat het van de forummongool kwamquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Karsdorp
Nee, laten we dat maar even niet gaan doen. Toont wel aan dat ze bij PSV in paniek zijn en geen enkel plan meer hebben. Mooi man.
Karsdorp is wel echt heel erg afgegleden de laatste jaren, daar is niks meer van over.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Karsdorp is toch gewoon een prima speler, zeker in de rol als wingback.
De onzekerheid eist z'n tolquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat we allemaal aan het doorslaan zijn, want dan ben je al snel te positief.
Maar we slaan allemaal een beetje door
Nee joh, die makkelijke 2e plaats met bijbehorende 40-45 miljoen zijn allang zeker, toch…?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:23 schreef fetX het volgende:
Ach, rot op zeg.
Dit kan echt weleens een heel matig seizoen gaan worden.
Eerst maar even de loting bekijken. (En de daaropvolgende reacties dat we gesloopt worden tegen Real en co)quote:
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Karsdorp is toch gewoon een prima speler, zeker in de rol als wingback.
we zijn nog niet klaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was hem wel
Wel tof. Tripje naar Lissabon altijd goed
Je hoeft alleen 2/3 wedstrijden tegen pot 3 en 4 te winnen en wellicht dat thuispotje tegen Leverkusen, ik heb zeker nog goede hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was hem wel
Wel tof. Tripje naar Lissabon altijd goed
Uit Pot 2 Juventus, Atletico en Arsenal ontlopen, had zeker zwaarder gekund.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Gevoelsmatig hadden we niet veel sterker kunnen loten.
Kansloze missie, al was het dat toch al wel geweest trouwens.
Die kans was 2 uit 9. We hebben gemiddeld geloot. Ook geen dramatische teams uit pot 3 en 4.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Club Brugge en Shakhtar ben ik dit NIET met je eens
Dit, prima kansen om genoeg punten te pakken. Leuke wedstrijden. Had makkelijker gekund ja maar ook veel moeilijkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat kon beter.
Ook slechter.
Winnen van Sparta en Red Bull MOET. Verder hopen dat je er twee of drie punten uit kan slepen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kans was 2 uit 9. We hebben gemiddeld geloot. Ook geen dramatische teams uit pot 3 en 4.
Niet zo negatief mensen, we hoeven maar 12 ploegen onder ons te houden, je kan zelfs met 2 overwinningen al door
Ik ben het helemaal met jou eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Sparta Praag kent 0 geheimen voor Priske, dus dat zijn al 3 punten. Ik geef ons tegen Salzburg, Lille, Girona, Benfica en Leverkusen ook prima kans op een of meerdere punten. Dat kan makkelijk genoeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |