Het zegt wel wat over de transferwereld dat er verleden jaar over de 100 transfer waren van 30quote:
Hele hoop onzin over Te Kloese aangevuld met wat open deuren over 'de keten' en de zaak Diarra.quote:
Of de markt is gewoon wat normaler aan het doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over de transferwereld dat er verleden jaar over de 100 transfer waren van 30
Miljoen plus en nu “pas” ongeveer 25.
Clubs zijn echt voorzichtig met die komende uitspraak in de zaak Diarra
Ik denk dat er echt wel iets anders speelt, het is niet alsof er nu minder geld omgaat in het Europese voetbal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de markt is gewoon wat normaler aan het doen
Ben jij inmiddels ook volledig in de ZKA-complotten gaan geloven?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we in ieder geval hopen dat dit de laatste transferperiode is waarin te Kloese als TD optreedt, eigenlijk moet je hem alleen onderhandelingen laten doen. Op Beelen na de scouting genegeerd afgelopen zomer, en vooral dure spelers binnen het netwerk van Slot en te Kloese gehaald waar je nu bijna allemaal verlies op gaat maken. Lekker dan.
Daar geloof ik niet zo in. De grote clubs (zeker met buitenlandse gekke eigenaren) gaan nooit meer normaal doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de markt is gewoon wat normaler aan het doen
Blijkt deze zomer best mee te vallen toch. Ook het bloedgeld uit SA valt een beetje weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo in. De grote clubs (zeker met buitenlandse gekke eigenaren) gaan nooit meer normaal doen
Dat Ueda, Zerrouki, Stengs, Ivanusec, Minteh en Nieuwkoop duidelijk een lijntje hadden met Slot of Dennis hadden is geen geheim hoor. Maar in het Jannes-verhaal geloof ik ook niet echt, die verzint er altijd de helft bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels ook volledig in de ZKA-complotten gaan geloven?
Zonde wel.
Het punt is dat ze dat niet uit zichzelf doen. Dat SA geld was ook maar eenmalig. 2 jaar geleden waren er vast ook veel meer 30+ miljoen transfers en in 2019 ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkt deze zomer best mee te vallen toch. Ook het bloedgeld uit SA valt een beetje weg.
Ik vind het vooralsnog heel erg gissen allemaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze dat niet uit zichzelf doen. Dat SA geld was ook maar eenmalig. 2 jaar geleden waren er vast ook veel meer 30+ miljoen transfers en in 2019 ook.
De beslissing om Aad de Mos aan te stellen na de valse start van Priske was noodzakelijk maar pakt goed uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is december. Carranza is de topscorer van de Eredivisie, Bayern München volgt de ontwikkingen van Beelen nauwlettend gezien zijn prestaties, Ivanusec voelt zich eindelijk thuis en speelt fantastisch en de revolutionaire kunstknieen van Stengs verbazen de medische wereld. Feyenoord is favoriet om vanavond van Barcelona uit te winnen.
Karsdorpquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:57 schreef De_Pel het volgende:
Als wij straks lekker met Nieuwkoop gaan 5-3-2’en, terwijl Karsdorp schittert op de flanken van PSV, dan mogen Dennis en Brian echt met pek en veren de stad uit worden gejaagd.
Feyenoord weigerde het bod toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom sloeg Luts vorig jaar Leipzig ook alweer af?
https://x.com/FabrizioRomano/status/1829188519811596658
Volgens mij trok Leipzig zelf de stekker eruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom sloeg Luts vorig jaar Leipzig ook alweer af?
https://x.com/FabrizioRomano/status/1829188519811596658
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |