quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord 1 is klaar op de transfermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord 1 is klaar op de transfermarkt
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het nog altijd geniaal vinden hoe de officiële website van Feyenoord destijds zeer vakkundig 0 keer het woord "Ajax" in het artikel over die transfer heeft weten te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me wel een goeie, die Koreaan.
Niet echt ergens op gebaseerd, op wat YouTube beelden en redelijke statistieken na. Maar dat zegt niet zoveel.quote:
Dit wou ik in het PSV topic sturen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Karsdorp heeft zijn contract verscheurd!!!!
Binnenkort bij God. @KingRolandquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Karsdorp heeft zijn contract verscheurd!!!!
Slory moet minuten maken, net als Sauer. Dat die verhuurt zijn is juist prima beleid. Die hebben er niks van als ze hier minuten moeten sprokkelenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stengs weer geblesseerd die al noodgedwongen op rechtsbuiten moest. dit wetende verhuur je alsnog Slory die ook op die plek kan naar dordrecht en als oplossing komt er waarschijnlijk weer een jonge huurling ergens anders vandaan die na dit seizoen weer weg is. En tot die huurling er is heb je verder alleen die Moussa.
Ook als beide heren niet slechter zijn als Ivanusec en Moussa? Ik bedoel maak van Sauer de eerste wissel voor Paxiao en zet Slory rechtsbuiten ipv van een huurling uit de premier league en ze maken ook minuten.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Slory moet minuten maken, net als Sauer. Dat die verhuurt zijn is juist prima beleid. Die hebben er niks van als ze hier minuten moeten sprokkelen
Is dat niet meer iets voor Ajax?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wou ik in het PSV topic sturen.
Wij gaan onze spelers met een rugzakje niet verkopen, sorry!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor Ajax?
In ieder geval niet voor Feyenoord, wij hebben Nieuwkoop al.
Nee, die schijnt 3 miljoen te hebben gekost en behoort daarmee tot de duurdere aankopen van deze transferperiode tot nu toe.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:16 schreef Kerftminister het volgende:
We hadden ook Hadj Moussa kunnen verhuren.
Slory de voorkeur geven boven Osman of een eventuele nieuwe rechtsbuiten uit de PL slaat ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als beide heren niet slechter zijn als Ivanusec en Moussa? Ik bedoel maak van Sauer de eerste wissel voor Paxiao en zet Slory rechtsbuiten ipv van een huurling uit de premier league en ze maken ook minuten.
Waren allebei perfect geweest voor een Jong Feyenoord team in de KKDquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Slory moet minuten maken, net als Sauer. Dat die verhuurt zijn is juist prima beleid. Die hebben er niks van als ze hier minuten moeten sprokkelen
Slory is een talent maar die is nog niet klaar voor een seizoen basis en ook CL, en Sauer heeft niks aan invul beurten, die moet wekelijks 90 minuten pakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als beide heren niet slechter zijn als Ivanusec en Moussa? Ik bedoel maak van Sauer de eerste wissel voor Paxiao en zet Slory rechtsbuiten ipv van een huurling uit de premier league en ze maken ook minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |