Als je Nieuwkoop haalt voor de basis gaat het al mis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel captain hindsight.
Hij speelde in België als basisspeler 39 en 51 wedstrijden in de 2 seizoenen dat ie daar zat, bij een team dat meedeed om de titel. Ik vond het destijds ook geen geweldige opvolger voor Pedersen, maar de consensus was dat ie gehaald werd voor de basis en dat Geertruida nog zou vertrekken.
Dat zeggen we nu (terecht).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Nieuwkoop haalt voor de basis gaat het al mis.
Dat zei hij zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar waar komt de hele Nieuwkoop is voor de basis gehaald vandaan? Die Italianen hadden vorig jaar al voor dat de transfer van Geert afgeketst was interesse in Pedersen.
Oh ja, iedereen voert natuurlijk tegenwoordig een act uit in dit topic.quote:
In dezelfde zomer waarin je Zerrouki, Ivanusec en Stengs voor de basis haalde, drie uit vier uit dezelfde oudere leeftijdscategorie waren uiteindelijk toen niet goed genoeg en nu nog niet. Door het blijven van Geert en de plotse ontwikkeling van Timber en later Minteh ben je nog goed weggekomen. Maar een jaar later loop je er tegenaan.quote:
Van al deze transfers zag ik voorhand alleen Zerrouki als verkeerde inschatting. En daar was men destijds nog positief over. Het hindsight aspect vind ik dat je het nu als "vreemd" zou bestempelen terwijl het geen onlogische transfers leken te zijn destijds. Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dezelfde zomer waarin je Zerrouki, Ivanusec en Stengs voor de basis haalde, drie uit vier uit dezelfde oudere leeftijdscategorie waren uiteindelijk toen niet goed genoeg en nu nog niet. Door het blijven van Geert en de plotse ontwikkeling van Timber en later Minteh ben je nog goed weggekomen. Maar een jaar later loop je er tegenaan.
Ik vind dat geen hindsight als het een patroon is.
Ik zie het al, González en Mitchell mogen dit jaar nog even wennen en gaan komend seizoen de hele Eredivisie slopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord-target Facu González: sierlijke opbouwer met defensieve groeiruimte
PRO artikel over onze nieuwe Ronald Koeman.
Op zich hebben we rechts best wat talentvolle spelers, dus zo hard vind ik een vervanger daar minder hard nodig. Uiteraard is wat er achter geert zit minder en niet dragend, maar we weten allemaal wel dat wanneer we verkopen we er kwalitatief op achteruit gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uit de koker van Brian
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:09 schreef Document1 het volgende:
Wat een PANIEK topic is dit geworden zeg.Ik zeg het maar weer, als we rond de kerst vijfde staan dan is er reden voor paniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"
"Ze halen allebei de kerst niet!"
U las hem hier het eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"
"Ze halen allebei de kerst niet!"
U las hem hier het eerst.Echt een hele treurige trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja, exact. Zeker als je Lingr en Ueda meerekent.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.
We stonden hier niet bepaald te springen om Zerrouki. Ik weet iig dat ik het zelfs een half jaar van te voren al een bizarre transfer vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van al deze transfers zag ik voorhand alleen Zerrouki als verkeerde inschatting. En daar was men destijds nog positief over. Het hindsight aspect vind ik dat je het nu als "vreemd" zou bestempelen terwijl het geen onlogische transfers leken te zijn destijds. Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.
Ja ik dacht ook "moet dit nou?" en vroeg me af waarom we geen type Kökcü haalden. Later bleek Timber basismateriaal en was dat niet echt meer nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We stonden hier niet bepaald te springen om Zerrouki. Ik weet iig dat ik het zelfs een half jaar van te voren al een bizarre transfer vond.
Eigenlijk is dat ook mijn grote hoop van dit seizoen, dat enkele van de flopaankopen van vorig seizoen, jeugdspelers of die jonge aankopen waar Pistolero zo gek van is plots doorbreken en echt dat niveautje hoger gaan aantikken. Zoals Milambo en Zechiël lijken te doen en wellicht Read ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook "moet dit nou?" en vroeg me af waarom we geen type Kökcü haalden. Later bleek Timber basismateriaal en was dat niet echt meer nodig.
Maar er werd verwacht dat Slot wel een manier zou vinden om Zerrouki goed in te passen.
Helaas hebben die gisteren de CL gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:36 schreef Caland het volgende:
Rode star zal wel hoog in-beom gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |