Dat verklaart ook meteen de geklapte transfer naar de VS. Het is dat Bijlow op het bankje zit, anders zou die ook wel weer geblesseerd rakenquote:
Lekker reisjes boeken zaterdag, we komen toch niet voor het voetbalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:38 schreef bbuddybb het volgende:
Keek vorig seizoen nog uit naar de CL, maar nu? Wordt helemaal niets.
Jammer dat dit er voor nodig zou moeten zijn. We hebben nog een paar dagen, maar ik ben op z’n zachtst gezegd niet echt tevreden over deze transferzomer. We worden er zwakker en zwakker op.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uitstekend moment zo in de transferperiode. Moet Dennis dit gerecht wel in de magnetron gaan zetten en dus komt er sws iemand.
Heel mooi.
Wat is meerdere weken? We hebben nu meerdere weken geen wedstrijd, maar ik betwijfel of we hem in september nog gaan zien.quote:
Het is zijn andere knie, dus het staat niet eens hier aan gerelateerdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden die Amerikaantjes toch goed gezien.
Amerikanen hebben toch nooit publiekelijk gezegd waar het op is afgeklapt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is zijn andere knie, dus het staat niet eens hier aan gerelateerd
Stengs wel, over het litteken in zijn knie. Maar nu is het zijn andere knie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Amerikanen hebben toch nooit publiekelijk gezegd waar het op is afgeklapt?
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is zijn andere knie, dus het staat niet eens hier aan gerelateerd
Dat neem ik je niet kwalijk. Je zou spontaan psychologische hulp zoeken als je dit topic doorleest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:26 schreef Vis1980 het volgende:
Verdorrie, nu begin zelfs ik negatief te worden, terwijl de tijd maar wegtikt.
Overdrijf toch niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat neem ik je niet kwalijk. Je zou spontaan psychologische hulp zoeken als je dit topic doorleest.
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht graag tot 2 september.
We slaan gewoon een beetje door.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.
Ook niet. Het enige wat ik hier af en toe lees is dat mensen twijfels en vraagtekens hebben bij hoe het nu gaat in de transferzomer. En dat is, zo’n 4 dagen voor de sluiting zonder vervangers van belangrijke vertrokken spelers, niet zo heel gek lijkt me. Dat heeft niks met doorslaan of ‘paniek’ te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We slaan gewoon een beetje door.
Ik zag de term dat het helemaal niks wordt in de CL anders (al)weer voorbij komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook niet. Het enige wat ik hier af en toe lees is dat mensen twijfels hebben bij hoe het nu gaat in de transferzomer. En dat is, zo’n 4 dagen voor de sluiting zonder vervangers van belangrijke vertrokken spelers, niet zo heel gek lijkt me. Dat heeft niks met doorslaan of ‘paniek’ te maken.
Ach jeetje, een semi grappige post van @onlogisch . Nou, vooruit. Maar hou verder even op met je overdreven gedoe.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag de term dat het helemaal niks wordt in de CL anders (al)weer voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |