quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Kommen ramenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
Nu die mokervette Griek toch in Rotterdam is kunnen we hem misschien wel een paar kommen ramen aanbieden
Ah, helder.quote:
Neen, dat is werk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook een spoedprocedure is.
Kan ie in de tussentijd wel meetrainen?
Ze proberen profsporters sneller te behandelen, maar ze beloven niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook een spoedprocedure is.
Kan ie in de tussentijd wel meetrainen?
Dat zou dan ook helemaal terecht zijn, echt een tering clubquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wij zijn TWEN-TE
Ied'reen HAAT ONS
Oh nee...
Ik zie het al, de stekker zat er niet in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:03 schreef De_Pel het volgende:
Staat de slowcooker van Chef Dennis nog aan of…?[ afbeelding ]
Godnondejuu!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie het al, de stekker zat er niet in.
Mijn rotsvaste vertrouwen in Dennis wordt nu de deadline nadert toch steeds een tikkeltje minder.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Maar goed dat Dennis een rustige koker is.
Dennis wacht met de echte KNAL tot de allerlaatste dagen als alle andere markten dicht zijn maar wij in NL nog kunnen handelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn rotsvaste vertrouwen in Dennis wordt nu de deadline nadert toch steeds een tikkeltje minder.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dennis wacht met de echte KNAL tot de allerlaatste dagen als alle andere markten dicht zijn maar wij in NL nog kunnen handelen.
Nu al zin in.
Coke-erquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Maar goed dat Dennis een rustige koker is.
Dat verklaart ook meteen de geklapte transfer naar de VS. Het is dat Bijlow op het bankje zit, anders zou die ook wel weer geblesseerd rakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |