Ik vermoed huur met optie tot koop van 15 miljoen. Dat zou ik niet uitsluiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:27 schreef Scrummie het volgende:
De Fransjes bij L'Equipe zeggen dat we 15 miljoen voor die nep Sangare hebben geboden, maar dat het is afgewezen.
Ik geloof er maar weinig van dat we 15 miljoen hebben geboden.
Laat hij zich eerst maar eens in de kijker spelen tegen Sparta.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez heeft denk ik als doel dat hij zich in de CL in de kijker wil spelen tegen de Europese topploegen
verstandige beslissing
Vier relevante potjes gespeeld, 4 goals, 1 assist. Komt wel goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat hij zich eerst maar eens in de kijker spelen tegen Sparta.
Altijd tegen ons. De IND is pro Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Week of twee is wel redelijk gangbaar volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Wij zijn TWEN-TEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Altijd tegen ons. De IND is pro Ajax
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Kommen ramenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
Nu die mokervette Griek toch in Rotterdam is kunnen we hem misschien wel een paar kommen ramen aanbieden
Ah, helder.quote:
Neen, dat is werk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook een spoedprocedure is.
Kan ie in de tussentijd wel meetrainen?
Ze proberen profsporters sneller te behandelen, maar ze beloven niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook een spoedprocedure is.
Kan ie in de tussentijd wel meetrainen?
Dat zou dan ook helemaal terecht zijn, echt een tering clubquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wij zijn TWEN-TE
Ied'reen HAAT ONS
Oh nee...
Ik zie het al, de stekker zat er niet in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:03 schreef De_Pel het volgende:
Staat de slowcooker van Chef Dennis nog aan of…?[ afbeelding ]
Godnondejuu!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie het al, de stekker zat er niet in.
Mijn rotsvaste vertrouwen in Dennis wordt nu de deadline nadert toch steeds een tikkeltje minder.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Maar goed dat Dennis een rustige koker is.
Dennis wacht met de echte KNAL tot de allerlaatste dagen als alle andere markten dicht zijn maar wij in NL nog kunnen handelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn rotsvaste vertrouwen in Dennis wordt nu de deadline nadert toch steeds een tikkeltje minder.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dennis wacht met de echte KNAL tot de allerlaatste dagen als alle andere markten dicht zijn maar wij in NL nog kunnen handelen.
Nu al zin in.
Coke-erquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Maar goed dat Dennis een rustige koker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |