SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Cabralquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ja ik heb die vraag nu al een aantal keer aan Pistolero gevraagd, maar ik krijg telkens geen antwoord.
Ik bedoel Nadje, Carranza en Mitchell kunnen we nog geen oordeel over vellen, maar Smal kan er echt helemaal niks van. Hadj Moussa waren ze bij Vitesse liever kwijt dan rijk dus hoezo wordt dat opeens de verschilmaker hier. Dat is gewoon een pannakooivoetballer. Een Jerson Cabral zie ik nog liever.
Prima om op de bank te hebben inderdaad, maar om dat nou als uitstekende transfer te bestempelen gaat wat ver.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Smal helemaal niet heel slecht zondag. Niet goed ofzo ook, maar gewoon een middelmatige linksback die als back up prima zou moeten voldoen.
Maar het lijkt wel weer op een "oh die moeten we met z'n allen heel erg slecht vinden dus vinden we hem heel erg slecht" speler.
Op links liep het dan ook veel beter dan dit op rechts deed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Smal helemaal niet heel slecht zondag. Niet goed ofzo ook, maar gewoon een middelmatige linksback die als back up prima zou moeten voldoen.
Maar het lijkt wel weer op een "oh die moeten we met z'n allen heel erg slecht vinden dus vinden we hem heel erg slecht" speler.
Vitesse moest ook wel verkopen natuurlijk, die Moussa liet wel leuke dingen zien maar had vaak geen rendement of zijn medespelers deden er te weinig mee. Maar dat is natuurlijk heel anders bij Feyenoord, daar moet je elke week presteren in plaats van twee samenvattingacties per wedstrijd. Helpt ook niet mee natuurlijk dat de trainer die hem graag wilde hebben weg is gegaan, ter verdediging van Hadj. (en spelers moeten ook even de tijd krijgen natuurlijk, zeker buitenspelers zijn zo afhankelijk)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ja ik heb die vraag nu al een aantal keer aan Pistolero gevraagd, maar ik krijg telkens geen antwoord.
Ik bedoel Nadje, Carranza en Mitchell kunnen we nog geen oordeel over vellen, maar Smal kan er echt helemaal niks van. Hadj Moussa waren ze bij Vitesse liever kwijt dan rijk dus hoezo wordt dat opeens de verschilmaker hier. Dat is gewoon een pannakooivoetballer. Een Jerson Cabral zie ik nog liever.
Voor wisselgeld wel een leuk projectje die een stuk vaker zal mislukken dan slagen. Zondag zag je ook wel weer waarom het een leuk project is, komt wel extreem makkelijk zijn man voorbij (maar daar blijft het bij)quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse moest ook wel verkopen natuurlijk, die Moussa liet wel leuke dingen zien maar had vaak geen rendement of zijn medespelers deden er te weinig mee. Maar dat is natuurlijk heel anders bij Feyenoord, daar moet je elke week presteren in plaats van twee samenvattingacties per wedstrijd. Helpt ook niet mee natuurlijk dat de trainer die hem graag wilde hebben weg is gegaan, ter verdediging van Hadj. (en spelers moeten ook even de tijd krijgen natuurlijk, zeker buitenspelers zijn zo afhankelijk)
Ligt een concreet persoonlijk totaalakkoord nu op de grond, en hoe zit het met die privéjet?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:12 schreef CR7 het volgende:
Helaas een waardeloze bron @:zka dus vergeef mij. Maar hij schrijft dat die souvlaki eigenaar met zijn hele gang naar Rotterdam komt met een blanco cheque. Alles om maar niet het seizoen in te gaan met Brobbey en Akpom.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt een concreet persoonlijk totaalakkoord nu op de grond, en hoe zit het met die privéjet?
Helaas, nog geen compleet principieel totaalakkoord dus de kaarten liggen nog concreet geschud naast de tafel.quote:Uiteindelijk hoopt Nottingham dat de spits van Feyenoord donderdag af kan reizen richting Engeland om de deal af te ronden, al is er nog geen sprake van een totaalakkoord.
https://1908.nl/artikelen(...)tterdam-voor-gimenez
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Helaas, nog geen compleet principieel totaalakkoord dus de kaarten liggen nog concreet geschud naast de tafel.
quote:Waar Amsterdamse media eerder stellig waren dat Gimenez onder geen beding naar de Premier League wil verhuizen, weten Rotterdamse ingewijden wel beter: de Mexicaan wil zich meten in de Premier League en nu er qua het eerder geschetste salaris een schepje bovenop is gedaan door Nottingham, ziet een persoonlijk akkoord er al helemaal goed uit.
Forest heeft zelfs de aanbieding richting Feyenoord licht verbeterd, door middel van hoogdrempelige bonussen, zei het nog op informele wijze.
Zit die 'Amsterdamse media' nu ook al in Mexico? Want volgens mij kwam toch echt daar de PRIMEUR vandaan dat Gimenez het niet zo zag zitten.quote:
Dat glijdt echt steeds verder af naar onder het niveau schoolkrant.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zit die 'Amsterdamse media' nu ook al in Mexico? Want volgens mij kwam toch echt daar de PRIMEUR vandaan dat Gimenez het niet zo zag zitten.
Jannes gooit er met de pet naar nu hij journalistiek al alles bereikt heeft wat hij bereiken kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat glijdt echt steeds verder af naar onder het niveau schoolkrant.
Dan ben ik dan niet met je eens, ik ben mij echt rot geschrokken van zijn niveau. Ik twijfel er serieus aan of dit als back-up zelfs wel oké is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Hij heeft al alles bereikt, zei het nog op informele wijze.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jannes gooit er met de pet naar nu hij journalistiek al alles bereikt heeft wat hij bereiken kan.
Hopelijk blijft @ZKA op gespreksniveau wel actief met zijn vorige werkgever, anders kan er zomaar eens een concreet totaalakkoord met het UWV van de grond gesleept worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft al alles bereikt, zei het nog op informele wijze.
Dat bevestigt ook de Duitse politie.
Als je zo'n extreem slecht gevoel voor de Nederlandse taal hebt lijden ze op zijn minst aan ernstige zelfoverschatting door die flutstukjes te willen typen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat de heren van 1908 zichzelf bijzonder serieus nemen
Het contract ligt al klaar zodat ZKA als hobbyist aan de slag kan, maar het eerste contact met het UWV moet nog gelegd worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk blijft @:zka op gespreksniveau wel actief met zijn vorige werkgever, anders kan er zomaar eens een concreet totaalakkoord met het UWV van de grond gesleept worden.
Hoe kom je erbij dat ZKA zichzelf overschat??quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
Als je zo'n extreem slecht gevoel voor de Nederlandse taal hebt lijden ze op zijn minst aan ernstige zelfoverschatting door die flutstukjes te willen typen.
Sowieso werken in de communicatie. Snap wel dat er p rsoneelstekorten zijn in de zorg. Die werken allemaal op de marketing afdeling.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jannes gooit er met de pet naar nu hij journalistiek al alles bereikt heeft wat hij bereiken kan.
Die doet ten minste niemand kwaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:07 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf dat gehak op 1908 maar apart vinden. Het is net als met @:tong80 beter laat je het links liggen.
Wat is 1908quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:07 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf dat gehak op 1908 maar apart vinden. Het is net als met @:tong80 beter laat je het links liggen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Waarom heeft niemand het hier trouwens over het belangrijkste nieuws van de dag?
Ayase is jarig!
@:DomboHetOlifantje1
Goede spits vind ik dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Waarom heeft niemand het hier trouwens over het belangrijkste nieuws van de dag?
Ayase is jarig!
Mooi, hopelijk bieden ze hem een blanco vliegticket aan. Enkele reisquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Ayase is jarig!
Ik weet een veel mooier cadeau: een voetbalcontract bij Ajax!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk bieden ze hem een blanco vliegticket aan. Enkele reis
Nou nou nou, hij komt nog wel over als een lieve jongen en geen losgeslagen debiel dus dat gun je hem nou ook weer niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet een veel mooier cadeau: een voetbalcontract bij Ajax!
Nee, maar gezien zijn voetbalkwaliteiten gun ik het Ajax wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij komt nog wel over als een lieve jongen en geen losgeslagen debiel dus dat gun je hem nou ook weer niet.
Wappie Wout maakt die arme lieve jongen binnen één dag kapot.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar gezien zijn voetbalkwaliteiten gun ik het Ajax wel.
'Slapzak' Stengs en Bozenik zijn al je positiviteit enorm dankbaar!quote:
mijn hemel ze weten niet van ophoudenquote:Delegatie Nottingham Forest onderweg naar Rotterdam'
vandaag, 12:09 1635 reacties
Nottingham Forest maakt nog altijd serieus werk van de komst van Santiago Gimenez. De Mexicaan heeft aangegeven niet de overstap te willen maken naar de Engelse club, maar dat weerhoudt Nottingham Forest er niet van om af te reizen naar Nederland. Een delegatie is onderweg naar Rotterdam om te onderhandelen. Dit meldt 1908.nl.
Onder meer de Griekse miljardair Evangelos Marinakis gaat zich melden bij Feyenoord om de transfer rond te krijgen. Vandaag staan er gesprekken met de vader en zaakwaarnemer van Gimenez op het programma. Marinakis hoopt de Mexicaan te kunnen overtuigen van het positieve plan tijdens persoonlijke gesprekken. Gimenez heeft inmiddels al een financieel verbeterd aanbod op zak. Een persoonlijk akkoord wordt door ingewijden niet langer volledig uitgesloten.
Nottingham Forest heeft ook de aanbieding richting Feyenoord verhoogd. Hoe het aanbod precies in elkaar steekt, is nog onduidelijk, maar het nadert de vraagprijs van de Rotterdammers. Wanneer alle partijen een akkoord hebben gevonden, moet de deal voor zaterdag afgerond worden. De transfermarkt in Engeland sluit een aantal dagen eerder dan in Nederland.
Maar je mag van mij alles zeggen wat je wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
'Slapzak' Stengs en Bozenik zijn al je positiviteit enorm dankbaar!
Maar we mogen van je al geen kritiek hebben over 1908, over de transfers, het functioneren van de trainer of van de spelers. Mogen we alleen nog maar positief napraten hoe geweldig iedereen en alles is of hoe zit dat.
Lijkt me heel sterk. Ik zou in deze transferperiode de ultieme Martin-move maken en een hengeltje uitgooien bij Jordy Clasie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:27 schreef Scrummie het volgende:
De Fransjes bij L'Equipe zeggen dat we 15 miljoen voor die nep Sangare hebben geboden, maar dat het is afgewezen.
Ik geloof er maar weinig van dat we 15 miljoen hebben geboden.
Die is in mijn ogen wel echt te ver op retour na zijn opleving, bovendien denk ik dat ie best comfortabel is bij AZ als aanvoerder. Gaat hem niet meer worden pik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Ik zou in deze transferperiode de ultieme Martin-move maken en een hengeltje uitgooien bij Jordy Clasie.
Ga nu wegduiken voor de reacties.
Ik raad je aan om psychologische hulp te zoeken. Het is nog niet te laat, mijn zoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Ik zou in deze transferperiode de ultieme Martin-move maken en een hengeltje uitgooien bij Jordy Clasie.
Dat is een soort Clasie maar dan met nog minder fysiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat ze bij Atalanta nog steeds niet genoeg hebben van de Roon, anders was dat een prima noodoplossing geweest voor een jaartje.
Met mijn beperkte scoutingverstand had ik graag die jongen van NEC (Proper) zien komen, maar er zal vast een reden zijn dat geen enkele club op hem uitkomt. Ik zie dat Pieter Zwart het helemaal niks vind, dus tja.
Proper komt terug van een blessure en is nog niet in zijn oude doen, denk dat hij ook tekort komt voor Feyenoord,, leuk voor AZ of Twentequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat ze bij Atalanta nog steeds niet genoeg hebben van de Roon, anders was dat een prima noodoplossing geweest voor een jaartje.
Met mijn beperkte scoutingverstand had ik graag die jongen van NEC (Proper) zien komen, maar er zal vast een reden zijn dat geen enkele club op hem uitkomt. Ik zie dat Pieter Zwart het helemaal niks vind, dus tja.
Flinke upgrade vs Zerrouki in ieder geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sem Steijn denk ik welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig staan zowel De Roon als Clasie niet op het lijstje van onze scouting.
Mein Liebe.
Misschien moeten mensen die nog gigantisch veel vuurwerk verwachten even hun verwachtingen bijstellen en wat meer vertrouwen hebben in wat er al is.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:28 schreef fetX het volgende:
Opschieten, Dennis. Het duurt kenkertje lang allemaal.
Er zit heel veel tussen niks en gigantisch veel vuurwerk. Maar zelfs de simpelste dingen lijk je niet te begrijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die nog gigantisch veel vuurwerk verwachten even hun verwachtingen bijstellen en wat meer vertrouwen hebben in wat er al is.
Nu al zin in de to-ta-le meltdowns op 2 september.
Als zelfs je idool Priske aangeeft dat vervangers van Wieffer en Minteh zijn toegezegd maar deze er nog niet zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die nog gigantisch veel vuurwerk verwachten even hun verwachtingen bijstellen en wat meer vertrouwen hebben in wat er al is.
Nu al zin in de to-ta-le meltdowns op 2 september.
Ik zeg ook nergens dat er niks meer bij komt. Lezen blijft lastig, blijkbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit heel veel tussen niks en gigantisch veel vuurwerk. Maar zelfs de simpelste dingen lijk je niet te begrijpen.
Dennis is toe aan vakantie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:28 schreef fetX het volgende:
Opschieten, Dennis. Het duurt kenkertje lang allemaal.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat er niks meer bij komt. Lezen blijft lastig, blijkbaar.
Heeft hij de kaart Nottingham in principe zei het informeel concreet van de grond geveegd?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez wijst Nottingham weer af
Dat doet Don Kloesoe dan wel weer bizar goed. Als hij er echt 35 miljoen euro uit weet te krijgen verdient ie weer een standbeeld.quote:
Aan het einde van de rit heeft Dennis een eigen standbeeld en een eigen schandpaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat doet Don Kloesoe dan wel weer bizar goed. Als hij er echt 35 miljoen euro uit weet te krijgen verdient ie weer een standbeeld.
Beter komt dat Villa heel snel over de brug, kunnen wij van de centjes ook wat leuks halen
Santi wil lekker blijven hierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez wijst Nottingham weer af
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij met je Steijn. Die kan er geen flikker van man, wat lul je nou?
Halilovic is dus een betere optie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk statistieken idioot
ik zit er nooit naast met spelers
dat weet je dondersgoed
quote:Gimenez wijst Nottingham Forest FC wederom af'
vandaag, 15:34 212 reacties
Santiago Gimenez heeft Nottingham Forest FC opnieuw laten weten dat hij niet geïnteresseerd is in een overstap. Dit meldt Fabrizio Romano. De Griekse miljardair Evangelos Marinakis, eigenaar van de Engelse club, was speciaal naar Rotterdam gevlogen om de Mexicaanse spits te overtuigen, maar dit heeft Gimenez zijn standpunt niet veranderd.
Gimenez voelt weinig voor de plannen van Nottingham Forest FC. De Engelsen hebben de ambitie om mee te strijden om Europees voetbal en investeerden de afgelopen jaren al ruim tweehonderd miljoen euro. Afgelopen seizoen moesten ze echter vechten tegen degradatie, en ook dit seizoen lijkt handhaving het hoogst haalbare.
Nottingham Forest FC heeft er alles aan gedaan om Gimenez te overtuigen met een goed sportief plan, maar slaagde daar meerdere keren niet in. Ook een salarisvoorstel van meer dan vijf miljoen euro per jaar kon daar geen verandering in brengen. Volgens Fabrizio Romano is het laatste antwoord van Gimenez ook het definitieve antwoord, en wordt er niet meer gereageerd op nieuwe voorstellen.
Zelfs Jens Toornstra is nu nog beter dan Steijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk statistieken idioot
ik zit er nooit naast met spelers
dat weet je dondersgoed
Hancko op de 10-positie genot.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Halilovic is dus een betere optie?
Niet te vroeg juichen, hij moet nog door de medische keuring komenquote:
Eerder vandaag:quote:
Voor de helft kan hij Ueda krijgen, topdeal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
Nu die mokervette Griek toch in Rotterdam is kunnen we hem misschien wel een paar kommen ramen aanbieden
Ueda mag hij gratis meenemen in zijn prive jetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor de helft kan hij Ueda krijgen, topdeal.
Ik vermoed huur met optie tot koop van 15 miljoen. Dat zou ik niet uitsluiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:27 schreef Scrummie het volgende:
De Fransjes bij L'Equipe zeggen dat we 15 miljoen voor die nep Sangare hebben geboden, maar dat het is afgewezen.
Ik geloof er maar weinig van dat we 15 miljoen hebben geboden.
Laat hij zich eerst maar eens in de kijker spelen tegen Sparta.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez heeft denk ik als doel dat hij zich in de CL in de kijker wil spelen tegen de Europese topploegen
verstandige beslissing
Vier relevante potjes gespeeld, 4 goals, 1 assist. Komt wel goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laat hij zich eerst maar eens in de kijker spelen tegen Sparta.
Altijd tegen ons. De IND is pro Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Week of twee is wel redelijk gangbaar volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog nergens gelezen dat die werkvergunning voor onze Nigeriaanse vriend al rond is, nu kan dat wel wat weken duren maar toch niet zo lang?
Wij zijn TWEN-TEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Altijd tegen ons. De IND is pro Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |