Dat neem ik je niet kwalijk. Je zou spontaan psychologische hulp zoeken als je dit topic doorleest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:26 schreef Vis1980 het volgende:
Verdorrie, nu begin zelfs ik negatief te worden, terwijl de tijd maar wegtikt.
Overdrijf toch niet zoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat neem ik je niet kwalijk. Je zou spontaan psychologische hulp zoeken als je dit topic doorleest.
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht graag tot 2 september.
We slaan gewoon een beetje door.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.
Ook niet. Het enige wat ik hier af en toe lees is dat mensen twijfels en vraagtekens hebben bij hoe het nu gaat in de transferzomer. En dat is, zo’n 4 dagen voor de sluiting zonder vervangers van belangrijke vertrokken spelers, niet zo heel gek lijkt me. Dat heeft niks met doorslaan of ‘paniek’ te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We slaan gewoon een beetje door.
Ik zag de term dat het helemaal niks wordt in de CL anders (al)weer voorbij komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook niet. Het enige wat ik hier af en toe lees is dat mensen twijfels hebben bij hoe het nu gaat in de transferzomer. En dat is, zo’n 4 dagen voor de sluiting zonder vervangers van belangrijke vertrokken spelers, niet zo heel gek lijkt me. Dat heeft niks met doorslaan of ‘paniek’ te maken.
Ach jeetje, een semi grappige post van @onlogisch . Nou, vooruit. Maar hou verder even op met je overdreven gedoe.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag de term dat het helemaal niks wordt in de CL anders (al)weer voorbij komen.
Oh, die post had ik dan nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach jeetje, een semi grappige post van @:onlogisch . Nou, vooruit. Maar hou verder even op met je overdreven gedoe.
De hysterische reactie van Yvette waar je op kon wachten. Hoezo niet top 3? Alsof Ajax, AZ en Twente beter zijn. Zelfs zonder Stengs moet je makkelijk 2e worden. Buiten dat is Stengs er geen maanden uit he. Die mist niet zoveel wedstrijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:41 schreef yvette1982 het volgende:
Oeff Stengs geblesseerd. Niet dat ik fan van hem ben maar tegen clubs in het rechter rijtje is hij wel goed.
Misschien moet de politie de komende maanden maar staken. Met deze trainer en selectie zie ik ze niet eens in de top 3 komen.
Ik begin het voorgevoel te krijgen dat dit zomaar eens een ontzettend kutswizoen kan gaan worden…quote:Slecht nieuws voor Feyenoord: Calvin Stengs moet worden geopereerd aan zijn linkerknie en is weken uit de roulatie. Dat meldt Feyenoord op de clubwebsite. Stengs liep in het uitduel met Sparta een blessure op. Het gaat niet om de knie waar hij in augustus 2017 zwaar aan geblesseerd raakte.
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We slaan gewoon een beetje door.
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.
Leuke UIquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!
Ik krijg wel de indruk dat iets teveel mensen zich aangesproken voelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!
Niet alles is kut maar Zerrouki welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven.
Denken dat deze week nog iets kan veranderen aan de situatie dit seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.
Bovendien is het qua discussievoer imo één van de interessantste weken in de afgelopen jaren omdat de situatie continu verandert. Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven. Laat het Feyenoord-topic met rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze vorig jaar Nieuwkoop oorspronkelijk als basisspeler hadden gehaald vind ik ook maar gek. Prima back-up, maar als basisspeler echt onbetrouwbaar gebleken, is het niet wegens zijn spel dan wegens zijn fitheid/blessures.quote:Het is voor Nieuwkoop dan ook iets anders gelopen, omdat Feyenoord schetste dat Geertruida vorige zomer zou vertrekken en hij de eerste rechtsback moest worden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denken dat deze week nog iets kan veranderen aan de situatie dit seizoenIk zou niet zo in kampen willen denken eigenlijk. Iedereen mag vinden wat hij wil. (En daar mag iedereen ook weer wat van vinden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer van de afdeling "we gaan het zien, kan vriezen, kan dooien". Eigenlijk ook heel nietszeggendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.
Bovendien is het qua discussievoer imo één van de interessantste weken in de afgelopen jaren omdat de situatie continu verandert. Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven. Laat het Feyenoord-topic met rust
Dan zal het vertrek van Hancko niet ver weg zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het eerste gerecht is klaar hoor.
Dat hoop ik toch wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal het vertrek van Hancko niet ver weg zijn.
Die blijft gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel captain hindsight.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ze vorig jaar Nieuwkoop oorspronkelijk als basisspeler hadden gehaald vind ik ook maar gek. Prima back-up, maar als basisspeler echt onbetrouwbaar gebleken, is het niet wegens zijn spel dan wegens zijn fitheid/blessures.
Dan mag je nog blij zijn dat de Geertruida-transfer geflopt is.
Als je Nieuwkoop haalt voor de basis gaat het al mis.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel captain hindsight.
Hij speelde in België als basisspeler 39 en 51 wedstrijden in de 2 seizoenen dat ie daar zat, bij een team dat meedeed om de titel. Ik vond het destijds ook geen geweldige opvolger voor Pedersen, maar de consensus was dat ie gehaald werd voor de basis en dat Geertruida nog zou vertrekken.
Dat zeggen we nu (terecht).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Nieuwkoop haalt voor de basis gaat het al mis.
Dat zei hij zelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar waar komt de hele Nieuwkoop is voor de basis gehaald vandaan? Die Italianen hadden vorig jaar al voor dat de transfer van Geert afgeketst was interesse in Pedersen.
Oh ja, iedereen voert natuurlijk tegenwoordig een act uit in dit topic.quote:
In dezelfde zomer waarin je Zerrouki, Ivanusec en Stengs voor de basis haalde, drie uit vier uit dezelfde oudere leeftijdscategorie waren uiteindelijk toen niet goed genoeg en nu nog niet. Door het blijven van Geert en de plotse ontwikkeling van Timber en later Minteh ben je nog goed weggekomen. Maar een jaar later loop je er tegenaan.quote:
Van al deze transfers zag ik voorhand alleen Zerrouki als verkeerde inschatting. En daar was men destijds nog positief over. Het hindsight aspect vind ik dat je het nu als "vreemd" zou bestempelen terwijl het geen onlogische transfers leken te zijn destijds. Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dezelfde zomer waarin je Zerrouki, Ivanusec en Stengs voor de basis haalde, drie uit vier uit dezelfde oudere leeftijdscategorie waren uiteindelijk toen niet goed genoeg en nu nog niet. Door het blijven van Geert en de plotse ontwikkeling van Timber en later Minteh ben je nog goed weggekomen. Maar een jaar later loop je er tegenaan.
Ik vind dat geen hindsight als het een patroon is.
Ik zie het al, González en Mitchell mogen dit jaar nog even wennen en gaan komend seizoen de hele Eredivisie slopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord-target Facu González: sierlijke opbouwer met defensieve groeiruimte
PRO artikel over onze nieuwe Ronald Koeman.
Op zich hebben we rechts best wat talentvolle spelers, dus zo hard vind ik een vervanger daar minder hard nodig. Uiteraard is wat er achter geert zit minder en niet dragend, maar we weten allemaal wel dat wanneer we verkopen we er kwalitatief op achteruit gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Uit de koker van Brian
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:09 schreef Document1 het volgende:
Wat een PANIEK topic is dit geworden zeg.Ik zeg het maar weer, als we rond de kerst vijfde staan dan is er reden voor paniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"
"Ze halen allebei de kerst niet!"
U las hem hier het eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eind november: "Wat is de overeenkomst tussen Priske en een kalkoen?"
"Ze halen allebei de kerst niet!"
U las hem hier het eerst.Echt een hele treurige trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja, exact. Zeker als je Lingr en Ueda meerekent.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.
We stonden hier niet bepaald te springen om Zerrouki. Ik weet iig dat ik het zelfs een half jaar van te voren al een bizarre transfer vond.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van al deze transfers zag ik voorhand alleen Zerrouki als verkeerde inschatting. En daar was men destijds nog positief over. Het hindsight aspect vind ik dat je het nu als "vreemd" zou bestempelen terwijl het geen onlogische transfers leken te zijn destijds. Wel meerdere verkeerde inschattingen die je Te Kloese en scouting/Slot nu kwalijk kan nemen.
Ja ik dacht ook "moet dit nou?" en vroeg me af waarom we geen type Kökcü haalden. Later bleek Timber basismateriaal en was dat niet echt meer nodig.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We stonden hier niet bepaald te springen om Zerrouki. Ik weet iig dat ik het zelfs een half jaar van te voren al een bizarre transfer vond.
Eigenlijk is dat ook mijn grote hoop van dit seizoen, dat enkele van de flopaankopen van vorig seizoen, jeugdspelers of die jonge aankopen waar Pistolero zo gek van is plots doorbreken en echt dat niveautje hoger gaan aantikken. Zoals Milambo en Zechiël lijken te doen en wellicht Read ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook "moet dit nou?" en vroeg me af waarom we geen type Kökcü haalden. Later bleek Timber basismateriaal en was dat niet echt meer nodig.
Maar er werd verwacht dat Slot wel een manier zou vinden om Zerrouki goed in te passen.
Helaas hebben die gisteren de CL gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:36 schreef Caland het volgende:
Rode star zal wel hoog in-beom gaan zitten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord 1 is klaar op de transfermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord 1 is klaar op de transfermarkt
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het nog altijd geniaal vinden hoe de officiële website van Feyenoord destijds zeer vakkundig 0 keer het woord "Ajax" in het artikel over die transfer heeft weten te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me wel een goeie, die Koreaan.
Niet echt ergens op gebaseerd, op wat YouTube beelden en redelijke statistieken na. Maar dat zegt niet zoveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |