Oh, die post had ik dan nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach jeetje, een semi grappige post van @:onlogisch . Nou, vooruit. Maar hou verder even op met je overdreven gedoe.
De hysterische reactie van Yvette waar je op kon wachten. Hoezo niet top 3? Alsof Ajax, AZ en Twente beter zijn. Zelfs zonder Stengs moet je makkelijk 2e worden. Buiten dat is Stengs er geen maanden uit he. Die mist niet zoveel wedstrijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:41 schreef yvette1982 het volgende:
Oeff Stengs geblesseerd. Niet dat ik fan van hem ben maar tegen clubs in het rechter rijtje is hij wel goed.
Misschien moet de politie de komende maanden maar staken. Met deze trainer en selectie zie ik ze niet eens in de top 3 komen.
Ik begin het voorgevoel te krijgen dat dit zomaar eens een ontzettend kutswizoen kan gaan worden…quote:Slecht nieuws voor Feyenoord: Calvin Stengs moet worden geopereerd aan zijn linkerknie en is weken uit de roulatie. Dat meldt Feyenoord op de clubwebsite. Stengs liep in het uitduel met Sparta een blessure op. Het gaat niet om de knie waar hij in augustus 2017 zwaar aan geblesseerd raakte.
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We slaan gewoon een beetje door.
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima, maar hou even op met je zogenaamde ‘dit topic is in paniek’ act. Hou dat lekker op X of zo.
Leuke UIquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!
Ik krijg wel de indruk dat iets teveel mensen zich aangesproken voelen inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hangt de hele tijd de topic psycholoog uit, ook niet nodig!
Niet alles is kut maar Zerrouki welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven.
Denken dat deze week nog iets kan veranderen aan de situatie dit seizoenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.
Bovendien is het qua discussievoer imo ้้n van de interessantste weken in de afgelopen jaren omdat de situatie continu verandert. Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven. Laat het Feyenoord-topic met rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze vorig jaar Nieuwkoop oorspronkelijk als basisspeler hadden gehaald vind ik ook maar gek. Prima back-up, maar als basisspeler echt onbetrouwbaar gebleken, is het niet wegens zijn spel dan wegens zijn fitheid/blessures.quote:Het is voor Nieuwkoop dan ook iets anders gelopen, omdat Feyenoord schetste dat Geertruida vorige zomer zou vertrekken en hij de eerste rechtsback moest worden.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denken dat deze week nog iets kan veranderen aan de situatie dit seizoenIk zou niet zo in kampen willen denken eigenlijk. Iedereen mag vinden wat hij wil. (En daar mag iedereen ook weer wat van vinden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meer van de afdeling "we gaan het zien, kan vriezen, kan dooien". Eigenlijk ook heel nietszeggendquote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geforceerd positieve is ZO irritant.
Bovendien is het qua discussievoer imo ้้n van de interessantste weken in de afgelopen jaren omdat de situatie continu verandert. Users die niks inhoudelijks bijdragen en alleen maar zeggen dat alles geweldig is of juist dat alles kut is en nooit meer goed komt mogen lekker weg blijven. Laat het Feyenoord-topic met rust
Dan zal het vertrek van Hancko niet ver weg zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Het eerste gerecht is klaar hoor.
Dat hoop ik toch wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal het vertrek van Hancko niet ver weg zijn.
Die blijft gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel captain hindsight.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ze vorig jaar Nieuwkoop oorspronkelijk als basisspeler hadden gehaald vind ik ook maar gek. Prima back-up, maar als basisspeler echt onbetrouwbaar gebleken, is het niet wegens zijn spel dan wegens zijn fitheid/blessures.
Dan mag je nog blij zijn dat de Geertruida-transfer geflopt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |