Scherp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij trok Leipzig zelf de stekker eruit.
Sow.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al snap ik wel dat jij fan bent van iemand die volledig doorgesnoven en ernstig zwakbegaafd is.
Ik durf bijna niet te zeggen dat we allemaal aan het doorslaan zijn, want dan ben je al snel te positief.quote:
Karsdorp is toch gewoon een prima speler, zeker in de rol als wingback.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Karsdorp
Nee, laten we dat maar even niet gaan doen. Toont wel aan dat ze bij PSV in paniek zijn en geen enkel plan meer hebben. Mooi man.
Al snap ik wel dat jij fan bent van iemand die volledig doorgesnoven en ernstig zwakbegaafd is.
Sow. Dat zou bijna pijn doen, tot ik zag dat het van de forummongool kwamquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Karsdorp
Nee, laten we dat maar even niet gaan doen. Toont wel aan dat ze bij PSV in paniek zijn en geen enkel plan meer hebben. Mooi man.
Karsdorp is wel echt heel erg afgegleden de laatste jaren, daar is niks meer van over.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Karsdorp is toch gewoon een prima speler, zeker in de rol als wingback.
De onzekerheid eist z'n tolquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat we allemaal aan het doorslaan zijn, want dan ben je al snel te positief.
Maar we slaan allemaal een beetje door
Nee joh, die makkelijke 2e plaats met bijbehorende 40-45 miljoen zijn allang zeker, toch…?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:23 schreef fetX het volgende:
Ach, rot op zeg.
Dit kan echt weleens een heel matig seizoen gaan worden.
Eerst maar even de loting bekijken. (En de daaropvolgende reacties dat we gesloopt worden tegen Real en co)quote:
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Karsdorp is toch gewoon een prima speler, zeker in de rol als wingback.
we zijn nog niet klaarquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was hem wel
Wel tof. Tripje naar Lissabon altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |