Je hoeft alleen 2/3 wedstrijden tegen pot 3 en 4 te winnen en wellicht dat thuispotje tegen Leverkusen, ik heb zeker nog goede hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was hem wel
Wel tof. Tripje naar Lissabon altijd goed
Uit Pot 2 Juventus, Atletico en Arsenal ontlopen, had zeker zwaarder gekund.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Gevoelsmatig hadden we niet veel sterker kunnen loten.
Kansloze missie, al was het dat toch al wel geweest trouwens.
Met Club Brugge en Shakhtar ben ik dit NIET met je eensquote:
Die kans was 2 uit 9. We hebben gemiddeld geloot. Ook geen dramatische teams uit pot 3 en 4.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Club Brugge en Shakhtar ben ik dit NIET met je eens
Dit, prima kansen om genoeg punten te pakken. Leuke wedstrijden. Had makkelijker gekund ja maar ook veel moeilijkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat kon beter.
Ook slechter.
Winnen van Sparta en Red Bull MOET. Verder hopen dat je er twee of drie punten uit kan slepen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kans was 2 uit 9. We hebben gemiddeld geloot. Ook geen dramatische teams uit pot 3 en 4.
Niet zo negatief mensen, we hoeven maar 12 ploegen onder ons te houden, je kan zelfs met 2 overwinningen al door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |