SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Al jullie transfers dusquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:24 schreef Caland het volgende:
@:zka heeft het deze zomer wel altijd goed met de niet ter zaken doende breedtetransfers.
Klinkt als de gehele transferzomerquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:24 schreef Caland het volgende:
@:zka heeft het deze zomer wel altijd goed met de niet ter zaken doende breedtetransfers.
Hij zat er vooral naast met de echte versterkingen die niet kwamen, niet gingen of een lachwekkende wingbackoptie voor Geert.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als de gehele transferzomer
lange gozerquote:Facundo Gonzแlez
Voetballer
Vertaald uit het Engels-Facundo Gonzแlez Molino is een Uruguayaanse profvoetballer die speelt als centrale verdediger voor Serie A-club Juventus. Wikipedia (Engels)
Originele beschrijving bekijken
Geboren: 6 juni 2003 (21 jaar), Montevideo, Uruguay
Huidige teams: Juventus FC (Verdediger), Uruguayaans voetbalelftal onder 20 (#16 / Verdediger)
Datum aangemeld: 23 augustus 2023 (UC Sampdoria)
Lengte: 1,93 m
Dat lijkt mij wel een interessante optie, zeker met een optie tot koop. Dan kun je Hancko zijn vertrek volgend jaar idealiter meteen opvangen als deze jongen bevalt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
ZKA denkt weer een primeurtje te hebben
Geheime keuring vanavond bij Diergaarde Blijdorp!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de medische keuring al geweest?
Een linkspoot is wel nodig ja, daar moest deze zomer Jan Plug (die niemand serieus neemt) zelfs bijspringen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een interessante optie, zeker met een optie tot koop. Dan kun je Hancko zijn vertrek volgend jaar idealiter meteen opvangen als deze jongen bevalt.
Weg met Jan Plug! We moeten geen Belgen in ons team!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een linkspoot is wel nodig ja, daar moest deze zomer Jan Plug (die niemand serieus neemt) zelfs bijspringen.
Wel een goede (voetbal)naam om gaten op te vullen in de selectie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Een linkspoot is wel nodig ja, daar moest deze zomer Jan Plug (die niemand serieus neemt) zelfs bijspringen.
Zo was Nesto Groen een fantastische naam voor een voetbalstrip of ontbijtgranen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een goede (voetbal)naam om gaten op te vullen in de selectie.
Tijd om Akpom te halen voor 33 miljoen. Laten ze dat doorkooppercentage maar zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Het mooie is ook dat Nothingham naast die spits van Arsenal heeft gegrepen. Die gaat naar Crystal Palace.
Jan Plugquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De spits heeft de kaart Forest concreet op tafelquote:Update 18:46 • Hoewel Mexicaanse media in twijfel trekken of Gimenez 100% volledig voor Nottingham kiest, spreekt Feyenoord van een deal die nog in leven is. De spits heeft de kaart Forest concreet op tafel en het de salarisaanbieding is gematcht. Ook spreekt de 33+2 miljoen euro deal aan bij Feyenoord, waar er nog wel een formeel akkoord moet worden gegeven. Het is afwachten hoe de ontwikkeling zich voortzet: de stekker is er in ieder geval niet uit.
Wat een woordkots is dit, inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De spits heeft de kaart Forest concreet op tafel
Mijn taalhart KOTST altijd een beetje bij die flopstukjes
We zitten in de situatie dat je pas iets serieus moet nemen als Martijn Krabbendam met zijn scheve bek erover schrijftquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tap-in merchant heeft nog niets geschreven over Gimenez.
'100% volledig'quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd hoe deze SOAP gaat eindigen. @onlogischquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Fabrizio of Krabby nog niets meldt, kan het nog alle kanten volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten in de situatie dat je pas iets serieus moet nemen als Martijn Krabbendam met zijn scheve bek erover schrijft
Bedankt daarvoor, @:zka
Of Mikos met zijn gare stem.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten in de situatie dat je pas iets serieus moet nemen als Martijn Krabbendam met zijn scheve bek erover schrijft
Ik denk met een dt-fout.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd hoe deze SOAP gaat eindigen. @:onlogisch
Bij Mikos moet ik altijd denken aan dat indianenverhaal dat Berghuis Malacia had aangevallen met een cornervlag.quote:
Deal is nog in leven volgens Bever!!!!quote:Update 18:46 • Hoewel Mexicaanse media in twijfel trekken of Gimenez 100% volledig voor Nottingham kiest, spreekt Feyenoord van een deal die nog in leven is. De spits heeft de kaart Forest concreet op tafel en het de salarisaanbieding is gematcht. Ook spreekt de 33+2 miljoen euro deal aan bij Feyenoord, waar er nog wel een formeel akkoord moet worden gegeven. Het is afwachten hoe de ontwikkeling zich voortzet: de stekker is er in ieder geval niet uit.
quote:Boubacar Traor้ is een Malinese zanger en bluesgitarist. Traor้ leerde eind jaren 50 gitaarspelen van zijn oudere broer die in Cuba muziek gestudeerd had. Hij werkte aanvankelijk als kleermaker in Bamako, maar was in de jaren 60 veelvuldig op de radio te horen.
Krabby is @ZKA voorbij. Op ALLE frontenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby met alweer een ้chte primeur
Ik hoop dat deze nog wel een sprint kan trekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ajax koopt een Traor้ dus doet Feyenoord het ook
Het is zo opzichtig allemaal
Eens. Feyenoord deed Ajax ook al na met die kale trainer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ajax koopt een Traor้ dus doet Feyenoord het ook
Het is zo opzichtig allemaal
Verdedigende middenvelder, ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat een zogenaamde nummer 6? Oftewel een vervanger voor Wieffer?
Zal trouwens vast weer huren worden.
Onze nieuwe Nummer 7!!!!!1!1!1!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat er vooral naast met de echte versterkingen die niet kwamen, niet gingen of een lachwekkende wingbackoptie voor Geert.
Er staat niks in over huur?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
Lekker hoor, in de laatste 4 dagen gaan we nog even 16 spelers huren
Dennis en Brian hebben gegokt en verloren. Fucking debielen.
Och, we zijn ook zonder vleugelspelers de competitie in gegaan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet zo langzamerhand wel een deadline gaan stellen om zelf nog actie te kunnen ondernemen mocht santi nog vertrekken
het is belachelijk als we straks zonder een echte spits de CL ingaan
Er ligt wel al een contract klaar, zodra het openingsbod er ligt kunnen we snel naar het totaalakkoord.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed, “informeren naar” is nog lang niet concreet.
Het wordt inderdaad niet bij alle 16 expliciet genoemd. Maar gezien het bij meerderen wel wordt genoemd en gezien we nog geen fatsoenlijke speler (voor nu) hebben gekocht, is het geen onlogische aanname.quote:
Onder het mom van “toch nog iets” in de laatste dagen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lengte: 1,83 m Gewicht: 67 kg
Groot
Sterk
Neger
Huren kan voordelen en nadelen hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
Het valt mij op dat jij een hele negatieve houding hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onder het mom van “toch nog iets” in de laatste dagen.
Als je een beetje een inschatting maakt van zijn transferwaarde dan lijkt me huren aannemelijker dan koop.quote:
#Viesmadquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:De_Pel zit al vol in de #bestuurtegendemuur modus.
Het valt mij op dat je ondanks je blauwe status in het verkeerde topic loopt te zuigen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij een hele negatieve houding hebt.
Misschien kan je daar een beetje op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
6 miljoen? Lijkt mij bij uitstek de markt waarin je normaliter wel koopt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je een beetje een inschatting maakt van zijn transferwaarde dan lijkt me huren aannemelijker dan koop.
Ach kop op, zolang duurt het seizoen niet meerquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je ondanks je blauwe status in het verkeerde topic loopt te zuigen.
Misschien kan je een beetje je muil houden.
Sow.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je ondanks je blauwe status in het verkeerde topic loopt te zuigen.
Misschien kan je een beetje je muil houden.
Hij heeft Wolves 11 gekost dus maar afwachten dat ze hem voor 6 wegdoen, en Zerrouki heeft ook al 8 miljoen gekost. Maar we wachten het even af bij Krabby.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 miljoen? Lijkt mij bij uitstek de markt waarin je normaliter wel koopt?
Daarvoor is hij gekocht ja. Reken maar op een vraagprijs van misschien wel 10 tot 12 miljoen ofzo, lijkt mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 miljoen? Lijkt mij bij uitstek de markt waarin je normaliter wel koopt?
Spelers van de 'bovenkant' zullen geen 5 miljoen of minder kosten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft Wolves 11 gekost dus maar afwachten dat ze hem voor 6 wegdoen, en Zerrouki heeft ook al 8 miljoen gekost. Maar we wachten het even af bij Krabby.
Geen flauw idee met die Engelsen weet je het nooit. Die kopen Jahanbakhsh voor 20 om hem 2 jaar later voor 1 te verkopen. Vincent Janssen idem dito. Zullen nog genoeg andere voorbeelden zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarvoor is hij gekocht ja. Reken maar op een vraagprijs van misschien wel 10 tot 12 miljoen ofzo, lijkt mij.
Mooi hengeltje, maar hier trap ik niet in.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Dit ruikt wel een beetje naar paniekaankoop.
Toch wel genieten zo’n stressweekje en wat het met users doet. Sommigen hebben de verhuisdozen al klaar, anderen zitten in een totale ontkenningsmodus dat er iets aan de hand kan zijn. En dan heb je @Caland nog die in allebei de kampen zitquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:De_Pel zit al vol in de #bestuurtegendemuur modus.
Alsof Wolves Zerrouki wilquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:33 schreef H.FR het volgende:
Misschien ruilen we die wel voor Zerrouki.
User @Caland is weer ouderwets aan de beurt. In de hoek, handschoenen omhoog en incasseren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel genieten zo’n stressweekje en wat het met users doet. Sommigen hebben de verhuisdozen al klaar, anderen zitten in een totale ontkenningsmodus dat er iets aan de hand kan zijn. En dan heb je @:caland nog die in allebei de kampen zit
PSV heeft hetzelfde probleem hoor. Wen er maar aan, de PM koopt alles wat een bal kan trappen op en wij mogen die dan huren als er toch geen plek voor is. Kopen wordt steeds lastiger. Uberhaupt een “rustige” transferzomer op de Europese marktquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
Wellicht als hij een Portugees paspoortje neemt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof Wolves Zerrouki wil![]()
Dan moet DtK echt een standbeeld krijgen als dat lukt.
Hij zal gehaald worden als vervanger voor Zerrouki? Moet het wel een schot in de roos zijn anders verdampen de miljoenen wel in een rap tempo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi hengeltje, maar hier trap ik niet in.
Gewoon die pot tegen Atletico op replay sturen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof Wolves Zerrouki wil![]()
Dan moet DtK echt een standbeeld krijgen als dat lukt.
Das de verkeerde Traore.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
Nu ik dit zo bekijk eigenlijk helemaal geen verkeerde aankoop
Donny danquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen flauw idee met die Engelsen weet je het nooit. Die kopen Jahanbakhsh voor 20 om hem 2 jaar later voor 1 te verkopen. Vincent Janssen idem dito. Zullen nog genoeg andere voorbeelden zijn.
ja maaar de meeste die zogenaamd in de PL floppen zijn eigenlijk te goed voor de eredivisie......quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers die in de Premier League floppen zijn gelijk geen drol meer waard.
Gelukkig begint dat pas in december 2025.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze missen dan tijdens de Afrika Cup wel beide 'zessen'.
Klopt, daarom zijn wij zo blij met Forbsquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maaar de meeste die zogenaamd in de PL floppen zijn eigenlijk te goed voor de eredivisie......
Een betere speler halen dan Zerrouki is ook weer niet z๓ moeilijk. Er zit nog heel wat tussen hem en Wieffer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zal gehaald worden als vervanger voor Zerrouki? Moet het wel een schot in de roos zijn anders verdampen de miljoenen wel in een rap tempo.
Voorlopig. De Afrika Cup verandert per cyclus gemiddeld 3x van speeldatum.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig begint dat pas in december 2025.
Die had nog nooit in de PL gespeeldquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn wij zo blij met Forbs
Behoorlijk mislukt dusquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had nog nooit in de PL gespeeld
Meh. Next.quote:De twijfel bij Traor้ zit bij de vraag hoe hij gaat renderen in een elftal dat het balbezit domineert. Hij heeft in zijn carri่re nooit in een team gespeeld dat voornamelijk actief is op de helft van de tegenstander. Bij Metz en Wolves is Traor้ gewend aan degradatievoetbal. Dat camoufleert zijn tekortkomingen.
Traor้ is geen geweldige passer. Veelzeggend is dat hij in zijn carri่re op het hoogste niveau pas twee assists heeft gegeven. Hoewel hij houdt van een crosspass op zijn tijd is Traor้ niet de man van de slimme bal tussendoor. Bovendien is hij in het korte werk vaak onzuiver. Korte passes van Traor้ mislukken vaker dan die van ploeggenoten op dezelfde positie bij Wolves. Voor een speler die niet bijzonder vaak naar voren speelt, noteert hij een relatief lage passzuiverheid.
Vi is wel het grootste pauper blaadje van alle voetbalsitesquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:25 schreef hhh38 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)-uitschuifbare-benen
[..]
Meh. Next.
Is Dennis te Kloese een fraud?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meh. Next.
Hij schijnt heel goed te zijn in balveroveringen en in dribbels (waarna er waarschijnlijk een slechte pass uit volgt).quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees over de tekortkomingen van Traore. Is er ook iets dat hij wel kan? Hebben we stiekem Mislintat in dienst genomen?
Het is gewoon een Sangar้. Kan nuttig zijn, maar dan niet in een dominant team. PSV ging niet voor niets een stap of twee vooruit met een type Schouten/Wiefferquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees over de tekortkomingen van Traore. Is er ook iets dat hij wel kan? Hebben we stiekem Mislintat in dienst genomen?
EEN ONGELOOFLIJK MONSTER die niet kan voetballenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meh. Next.
We missen een capabele TD.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Dennis te Kloese een fraud?
Al meer dan een jaar.quote:
Gaan jullie Ajax achterna? DTVquote:
Hapsnap Dennis haalt vooral spelers die heel interessant klinken, maar die totaal niet passen bij wat we nodig hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Dennis te Kloese een fraud?
Hancko, Timber, Gimenez, Stengs en Beelen zijn zwaar teleurgesteld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hapsnap Dennis haalt vooral spelers die heel interessant klinken, maar die totaal niet passen bij wat we nodig hebben.
We worden gelukkig nog niet gerund door een incapabele RvC. Maar de organisatie is niet echt ideaal ingericht. Sportief hangt alles af van de competentie van Te Kloese en niemand die hem op dagelijkse basis controleert.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaan jullie Ajax achterna? DTV
Lopez, Bjorkan, Dilrosun, Bullaude, Kasanwirjo, Ueda, Ivanusec, Zerrouki, Lingr en het Hockeyhoofd ook.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko, Timber, Gimenez, Stengs en Beelen zijn zwaar teleurgesteld.
Is Timber niet door Arnesen aangetrokken?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko, Timber, Gimenez, Stengs en Beelen zijn zwaar teleurgesteld.
Om hem nog een beetje te verdedigen. Ik denk dat de meeste clubs meer tegenvallers hebben dan succesverhalen bij transfers.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez, Bjorkan, Dilrosun, Bullaude, Kasanwirjo, Ueda, Ivanusec, Zerrouki, Lingr en het Hockeyhoofd ook.
Dit is dus gewoon niet waar. Waarom blijven mensen die ZKA-propaganda over Te Kloese als alleenheerser die alles voor het zeggen heeft maar napapegaaien?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We worden gelukkig nog niet gerund door een incapabele RvC. Maar de organisatie is niet echt ideaal ingericht. Sportief hangt alles af van de competentie van Te Kloese en niemand die hem op dagelijkse basis controleert.
Hij staat toch bovenaan de piramide? Ik zeg niet dat hij แlles doet? Maar normaal wordt een TD gecontroleerd door de AD, maar dat is hij zelf al. Dat is per definitie een probleem.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon niet waar. Waarom blijven mensen die ZKA-propaganda over Te Kloese als alleenheerser die alles voor het zeggen heeft maar napapegaaien?
Ik krijg toch altijd de indruk dat de mensen die het hardst lopen te zeiken om een TD ook het minst begrijpen van de huidige organisatiestructuur van Feyenoord. Waarschijnlijk weet het grootste gedeelte bijvoorbeeld niet eens van het bestaan van Jelle Goes af. (lol)
Prima score inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lopez, Bjorkan, Dilrosun, Bullaude, Kasanwirjo, Ueda, Ivanusec, Zerrouki, Lingr en het Hockeyhoofd ook.
Heeft 109 volgers, ik weet het niet hoor. Klinkt als iemand die even interessant wil doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Deze Bulgaars klinkende guy zegt dat het gaat gebeuren
Kan dit?quote:Bij de aankondiging van de staking was De Jong ook gek genoeg een beetje trots: "Je bedrijfstak wordt als drukmiddel gebruikt, kennelijk is de kracht van de Eredivisie zo groot, dat de politiebonden per se weer een Eredivisiewedstrijd gebruiken om actie te voeren."
De organisatiestructuur van Feyenoord is niet eens echt een piramide, dus van het idee dat Te Kloese bovenaan de piramide staat kan je wel afstappen. Men is qua denken nog veel te vastgeroest in ouderwetse AD - TD structuur met simpele lijntjes en baas boven baas, maar zo werkt het bij heel veel clubs allang niet meer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat toch bovenaan de piramide? Ik zeg niet dat hij แlles doet? Maar normaal wordt een TD gecontroleerd door de AD, maar dat is hij zelf al. Dat is per definitie een probleem.
Je kan het organogram zo ingewikkeld maken als je wil, maar uiteindelijk heeft de directie het voor het zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De organisatiestructuur van Feyenoord is niet eens echt een piramide, dus van het idee dat Te Kloese bovenaan de piramide staat kan je wel afstappen. Men is qua denken nog veel te vastgeroest in ouderwetse AD - TD structuur met simpele lijntjes en baas boven baas, maar zo werkt het bij heel veel clubs allang niet meer.
Journalist van Gong.bg, een van grootste Bulgaarse sportsites. Het zou al rond zijn voor 1,5 miljoen en hij komt woensdag hierheen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft 109 volgers, ik weet het niet hoor. Klinkt als iemand die even interessant wil doen.
Dat is ongeveer de gemiddelde bezetting van een Bulgaars stadion, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft 109 volgers, ik weet het niet hoor. Klinkt als iemand die even interessant wil doen.
https://x.com/PPetrov_FR/status/1828001189784392054quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Wel interessant dat we een keeper uit Bulgarije halen. Of heeft ie toevallig dezelfde zaakwaarnemer als Te Kloese?
Pieter Zwart is nu in paniek op zoek naar een bron om statistiekjes van deze vent op te vissen.
https://www.espn.com/socc(...)g-goalkeepers-europequote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Wel interessant dat we een keeper uit Bulgarije halen. Of heeft ie toevallig dezelfde zaakwaarnemer als Te Kloese?
Pieter Zwart is nu in paniek op zoek naar een bron om statistiekjes van deze vent op te vissen.
Vanaf nu baseer ik mijn mening over deze jongen volledig op Petar Petrovquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/PPetrov_FR/status/1828001189784392054
Ik ren naar Ppetrov_FR om alles te weten over het Bulgaarse voetbal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vanaf nu baseer ik mijn mening over deze jongen volledig op Petar Petrov
Hij schijnt in beeld te zijn gekomen na een tip van onze keeperstrainer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Misschien wordt die Andreev wel 3e keeper.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef H.FR het volgende:
Van Sas weet in ieder geval ook weer waar hij staat.
Misschien zijn alle clubs bang voor de komende uitspraak bij het Europees Hof eind dit jaar?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef fetX het volgende:
Die Gonzalez en Traore zou wel weer om huur gaan. Wel bijzonder hoe er -zowel inkomend als uitgaand- vooral naar huur wordt gekeken. Lijkt een bredere tendens in de markt.
@Bezsenquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb van huis uit meegekregen dat je nooit spullen van Bulgaren moet kopen.
Hahaha, die pakte vandaag (laatste week augustus) zijn eerste primeur?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige die hier fake news brengt, ben jij. Wij pakken nog steeds 90% van alle first calls. Slecht hoor, voor een hobbyist.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Krabby is @:zka voorbij. Op ALLE fronten
Deze window is trouwens ook best treurig voor Rutger met alle missers
En Forrest moet nu gewoon duidelijk zijn, of Santi, want deze soap duurt wel te lang
De landenbingo is idd het enige dat echt lekker gaat deze zomer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
Wel weer uitstekend voor de landenbingo
Erg matig. Laat die Klassieker nou maar gewoon niet doorgaan, we hebben nog veel te veel gaten in de basiself.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:58 schreef Tomatenboer het volgende:
https://x.com/MikosGouka/status/1828308862371344656
Hugo Bueno heeft een spierblessure opgelopen die hem wel even aan de kant houdt.
Hebben wij weer.
Smal viel ook wel erg tegen, traag als dikke stront door een trechter maar dat wisten we helaas al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:58 schreef Tomatenboer het volgende:
https://x.com/MikosGouka/status/1828308862371344656
Hugo Bueno heeft een spierblessure opgelopen die hem wel even aan de kant houdt.
Hebben wij weer.
Manolev?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij schijnt in beeld te zijn gekomen na een tip van onze keeperstrainer.
Hopelijk Hancko op linksback dan, ook wel een leuk concept om iedere wedstrijd met een andere linksback te spelen. Of is Nieuwkoop ook nog stukquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Smal viel ook wel erg tegen, traag als dikke stront door een trechter maar dat wisten we helaas al.
Dit kan prima inderdaad. Hopelijk Nieuwkoop weer fit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk Hancko op linksback dan, ook wel een leuk concept om iedere wedstrijd met een andere linksback te spelen. Of is Nieuwkoop ook nog stuk
Ben bang dat ze dat niet gaan doen, want dan kan je Smal al direct afschrijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk Hancko op linksback dan, ook wel een leuk concept om iedere wedstrijd met een andere linksback te spelen. Of is Nieuwkoop ook nog stuk
Misschien dat ze daarom bij Juventus aankloppen voor het huren van Gonzalez. Dan kan Hancko naar linksback.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kan er echt niks van idd. Al die Twente spelers zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Smal viel ook wel erg tegen, traag als dikke stront door een trechter maar dat wisten we helaas al.
Dat doe je niet voor 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom bij Juventus aankloppen voor het huren van Gonzalez. Dan kan Hancko naar linksback.
https://www.ad.nl/nederla(...)veel-taken~ae5ea339/quote:Drukste werkweek van het jaar voor Dennis te Kloese, heeft Feyenoord-directeur niet t้ veel taken?
Of Feyenoord ooit nog een directeur vindt die harder werkt dan Dennis te Kloese, is zeer de vraag. De laatste week van augustus zal slopend zijn, met de perikelen rond de Klassieker en de drukte op de transfermarkt. En dan viert hij ook nog zijn vijftigste verjaardag. Heeft Te Kloese niet te veel petten op in de Kuip?
Weer een heel stuk met alleen maar open deuren en zonder nieuws?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)veel-taken~ae5ea339/
Je kent Mikos h้.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een heel stuk met alleen maar open deuren en zonder nieuws?
Nou nou hobbyistquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:41 schreef ZKA het volgende:
[..]
De enige die hier fake news brengt, ben jij. Wij pakken nog steeds 90% van alle first calls. Slecht hoor, voor een hobbyist.
Altijd een grote bek maar zodra hij ergens verantwoordelijk gehouden wordt is ie 'maar' een hobbyist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou nou hobbyist
Niet zo bescheiden. Je was toch een gerespecteerd en gerenommeerd journalist?
Dat kan toch sowieso? Zelfde geldt voor die Zerrouki. Pay peanuts, get monkeys.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dat niet gaan doen, want dan kan je Smal al direct afschrijven.
Voor Zerrouki is alleen geen peanuts betaald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan toch sowieso? Zelfde geldt voor die Zerrouki. Pay peanuts, get monkeys.
True, maar wel een ontzettend matige speler met veel meer tekortkomingen dan kwaliteiten. Zelfde geldt voor Gijs Smal. Feyenoord moet eens stoppen met die Lex Immers-achtige aankopen, anders zakken ze binnen no-time weer af. Gewoon lekker scouten in het buitenland; in Nederland alleen de uitzonderlijke talenten oppikken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor Zerrouki is alleen geen peanuts betaald.
Als jij of anderen dat over mij schrijven, is dat helemaal prima hoor. Je bent alleen na deze mooie window met meer dan 20+ first calls wel van me af! Het plafond in de journalistiek (waar heel de ambitie niet ligt) is al langere tijd bereikt en ik ga na 5 jaar tijd wat mooiers doen in de voetballerij 🙌quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou nou hobbyist
Niet zo bescheiden. Je was toch een gerespecteerd en gerenommeerd journalist?
Nog even passant vijftigste verjaardag noemen achquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)veel-taken~ae5ea339/
Je gaat schoonmaker worden in De Kuip?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als jij of anderen dat over mij schrijven, is dat helemaal prima hoor. Je bent alleen na deze mooie window met meer dan 20+ first calls wel van me af! Het plafond in de journalistiek (waar heel de ambitie niet ligt) is al langere tijd bereikt en ik ga na 5 jaar tijd wat mooiers doen in de voetballerij 🙌
Dat laatste is net zo goed onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan toch sowieso? Zelfde geldt voor die Zerrouki. Pay peanuts, get monkeys.
Ik snap dat je na het winnen van de Pulitzer Award wel wat anders wilt jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als jij of anderen dat over mij schrijven, is dat helemaal prima hoor. Je bent alleen na deze mooie window met meer dan 20+ first calls wel van me af! Het plafond in de journalistiek (waar heel de ambitie niet ligt) is al langere tijd bereikt en ik ga na 5 jaar tijd wat mooiers doen in de voetballerij 🙌
Kloese gaat met heel de directie en scoutinge apparaat en Priske 2 weken zijn verjaardag vieren en zet zijn telefoon uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog even passant vijftigste verjaardag noemen ach
Alsof dat nu groots gevierd gaat worden in deze week
Met een priv้jet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Doen ze het toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we deze week nu maar niet hectischer maken dan dat die al is.
Dan kan hij zelfs in Rotterdam blijven wonen, want in Leverkusen wil je nog niet dood gevonden worden.quote:
Schijnt alleen nog niet heel concreet te zijn. Leverkusen moet namelijk eerst nog ้้n of twee spelers zien te verkopen voordat ze daadwerkelijk Gimenez zouden kunnen overnemen.quote:
Maar kan-ie een penalty nemenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Bulgaars keepertje schijnt rond te zijn.
Schijnt ook als 6 en als rechtsbuiten uit de voeten te kunnen.
Ze kunnen hem niet eens betalen, dus dit gaat hem toch niet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Alsof Gimenez past bij speelstijl daar
Telt Sky Italia?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga er pas vanuit als Krabby ermee komt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:27 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een middenvelder rechtsbuiten.
Gele kaarten galorequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn mening enkel en alleen gebaseerd op die youtubecompilatie van onze Uruguayaanse slager en die lag in een minuut een keer of 40-45 op zijn reet
Dat gaat een absolute topshow worden als hij en Mitchell samen moeten spelen.
Ja godverredommequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Te Kloese dacht dat hij zijn talentjes filterde op expected key passes, maar eigenlijk staat het vinkje 'gele kaarten' aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
Op de bank zal ie weinig kaarten pakken.
Ik denk Bueno alweer terug is tegen de tijd dat die Gonzalez z'n 1e wedstrijd kan spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.
Het is een CV. Mooi als hij goed genoeg is om Hancko volgend jaar te vervangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Haringkop het volgende:
Nou dan moeten we ondertussen wel genoeg linksbacks hebben..
quote:Feyenoord meldt slecht en goed nieuws uit de ziekenboeg
Feyenoord heeft op de offici๋le website bevestigd dat Hugo Bueno een spierblessure heeft opgelopen. De Rotterdammers melden dat de Spanjaard 'meerdere weken' niet inzetbaar is voor de ploeg van Brian Priske. De linksback volgt momenteel een individueel trainingsprogramma.
Er is niet alleen slecht nieuws te melden. Bart Nieuwkoop, Antoni Milambo en Gernot Trauner zijn weer op de weg terug bij Feyenoord. De twee verdedigers en de middenvelder hebben vandaag weer de groepstraining hervat. Trauner heeft dit seizoen nog geen minuut kunnen maken nadat hij geblesseerd terugkwam van het EK.
Quilindschy Hartman is nog altijd herstellende van een zware knieblessure die hem sinds april van dit kalenderjaar aan de kant houdt. De linksback wordt voorlopig ook niet meer terugverwacht. Hierdoor is Gijs Smal de enige overgebleven linksback in de selectie van Feyenoord. Verder zijn er geen blessuregevallen bij de stadionclub.
Dat geeft me hoop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kantoona is erg blij met onze nieuwe verdediger.
Ik spreek voor iedereen als ik zeg dat we dit begrepen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje Wotte (de directeur, niet de user).
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is die Kantoona nou een typische betweterige zolderkamerscout of heeft ie er echt kijk op?
Hij is op de koffie geweest bij KloeseGod. Dan ben je een grote hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is die Kantoona nou een typische betweterige zolderkamerscout of heeft ie er echt kijk op?
Terwijl te Kloese het volgens Gouka echt ontzettend druk heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is op de koffie geweest bij KloeseGod. Dan ben je een grote hoor.
Dit klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi, die grijpen tenminste niet in als je roept dat joden aan het gas moeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Geruchten over DUITSE politie bij de Klassieker @:caland
Precies, over Beelen zegt niemand ietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is net zo goed onzin natuurlijk.
Ik zou acht miljoen voor een Nederlandse begrippen ook geen peanuts noemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies, over Beelen zegt niemand iets
Kan me haast niet voorstellen dat die zich laten lenen als stakingsbrekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Ik dacht de helft, my bad. Wat nog steeds niet weinig is in de Eredivisiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou acht miljoen voor een Nederlandse begrippen ook geen peanuts noemen.
Voor Beelen? 2.7 miljoen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht de helft, my bad. Wat nog steeds niet weinig is in de Eredivisie
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijsquote:
Kunnen ze het waterkanon meteen voor kwantumkorting laten staan tot de 14e in Den Haag nabij een vrij specifieke toegangsweg bij het Malieveld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijs
Feyenoord heeft sowieso nog geen speler boven de 10 gehaald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Nieuwkoop dan weer een mooi voorbeeld van wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Uitstekende 13e man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nieuwkoop dan weer een mooi voorbeeld van wel.
Wel vermakelijk thoquote:
Het valt niet uit te sluiten, met Matty Cash die een hamstringblessure heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aparte bron, maar dan zou een standbeeld voor De Don wel verantwoord zijn.
Hoe betrouwbaar is dit ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens mij quote ik ook de verkeerdequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijs
Legendary.quote:Mario Been, the legendary Feyenoord midfielder, had no doubts about the 24-year-old’s ability to make the step up to a club of Aston Villa’s ambitions.
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Met een vertrekkende Geert en Gimenez mogen die Duitsers wel thuis blijven zondag.
Wie zijn de Duitsers? De politie of die prutsers uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Met een vertrekkende Geert en Gimenez mogen die Duitsers wel thuis blijven zondag.
Oh is dit een dingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.
@ZKA Je wordt helaas genegeerdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.
Duitse pelotons die Rotterdam beveiligen lijkt me sowieso een wat luguber idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:ZKA Je wordt helaas genegeerd.
40 miljoen euro voor 10 maanden contract. Lijkt mij onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat lijkt mij ook vrij apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie kans voor De Telegraaf om de laatste Rotterdamse oorlogsoverlevende te interviewen over deze mogelijke optie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitse pelotons die Rotterdam beveiligen lijkt me sowieso een wat luguber idee.
Wel een gepast afscheidscadeau van Aboutaleb, Duitsers die in Rotterdam marcheren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie kans voor De Telegraaf om de laatste Rotterdamse oorlogsoverlevende te interviewen over deze mogelijke optie.
quote:Wat maandag reeds geschetst is, bevestigt Fabrizio Romano dinsdag ook
quote:formeel van tafel geveegd
quote:probeert de Gimenez-deal alsnog van de grond te slepen
quote:Gimenez heeft de optie altijd nog concreet op tafel liggen
quote:Nottingham heeft tot zaterdag 01:00 de tijd om een deal van de grond de krijgen
We gaan van een compleet totaalakkoord inclusief priv้jet met ronkende motoren naar '4e bod ook van tafel geveegd'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:23 schreef Caland het volgende:
Wel weer een mooi bericht op de Jannesbode met in elke zin een stijlfout
Haha zie jullie nou wel, Fabrieziejo zegt het ook!
Het was toch op een haar na rond, alleen Santi moest nog even zijn akkoord geven. Maar nu is het concrete bod weer van tafel geveegd om later weer van de grond te slepen. IK SNAP ER NIKS MEER VANquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan van een compleet totaalakkoord inclusief priv้jet met ronkende motoren naar '4e bod ook van tafel geveegd'.
Maar officieel staken ze toch niet maar hebben ze net toevallig op dat moment een bijeenkomst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, al die stukjes worden tegenwoordig geschreven door Bombarda.quote:
Schijnt dat de Polizei een concrete kaart op tafel heeft liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Aboutaleb al een totaal principe akkoord gevonden over zondag of wordt die wedstrijd gewoon van de grond geveegd?
De wedstrijd wordt informeel van de tafel gesleept want de Duitse polizei is nog niet concreet benaderd, maar er ligt een contract voor ze klaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Aboutaleb al een totaal principe akkoord gevonden over zondag of wordt die wedstrijd gewoon van de grond geveegd?
Stewards bedoel je? Of BOA'S?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt informeel van de tafel gesleept want de Duitse polizei is nog niet concreet benaderd, maar er ligt een contract voor ze klaar.
Wellicht kunnen we een aantal hobbyisten vinden die politie-agentje willen spelen zondag.
Ongetwijfeld weer Jannes, maar de optie lag wel concreet op tafel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit @:ZKA nu trouwens ook al in de mud als het niet over transfers maar over de politie gaat, met z'n Duitse politie? Of kwam dat uit een andere bron?
Een ticket naar Dubai, zo ver kom ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:54 schreef Bezsen het volgende:
Vliegticket voor saus
Vliegticket Dubai voor saus week verzet
BAHBAHBAH
Zou Trauner door de keuring komen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:03 schreef Caland het volgende:
De volgende miljoenen door de neus geboord vanwege een speler die niet door de keuring komt. Bizar.
Wat gebeurde er vorig jaar in die frituurpan ook alweer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:58 schreef GGMM het volgende:
Zo waanzinnig triest dat met Feyenoordsupporters de veiligheid nooit te garanderen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |