En bij Nottingham heb je ook de oerdegelijke Chris Wood rondlopen. Weet niet of je daar nu zin in moet hebben. Kun je je beter bij Feyenoord in de CL bewijzen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:37 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat hij het nog geweldig naar zijn zin heeft bij feyenoord
Nederland zal hem ook wel heel goed bevallen
dat kunnen allemaal heel belangrijke zaken zijn
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:26 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:zka voor de zoveelste keer in de mud deze window?
PRIVEJET STAAT AL KLAAR, SANTI AL PERSOONLIJK AKKOORD
S-O-A-Pquote:De soap rondom een mogelijk vertrek van Santiago Gimenez bij Feyenoord krijgt een nieuw hoofdstuk. Diverse Mexicaanse media melden dat de spits van de Rotterdammers het aanbod van Nottingham Forest FC alsnog heeft afgeslagen.
mag ik die 6-0 posten in de 020 topic?quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
S-O-A-P
Called it.
@:Caland
@:HHH38
@:fetx
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
Als je na Moussa in de pikorde staat kan je beter stoppen met voetbal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef Vis1980 het volgende:
Die Slory is overigens blijkbaar niet goed genoeg bevonden om wel eens in te vallen als rechtsbuiten?
Misschien waren ze boos dat Giménez niet mee deed afgelopen zondag, terwijl ze hem wel op het wedstrijdformulier hadden gezet. Forest wilde vast nieuwe voorwaarden en toen ging Santi beseffen dat God graag wil dat ie Champions League speelt bij Feyenoord.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
S-O-A-P
Called it.
@:Caland
@:HHH38
@:fetx
@:Gurneyisbestoke
@:Scrummie
Of andersomquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Santi bij zijn keuze laat meewegen dat Forrest ook bezig is met die spits van Arsenal. Santi wordt gebruikt door Forrest om de deal met Arsenal te pushen. Erg veel vertrouwen spreekt er ook niet uit he..een club die bezig is met twee spitsen tegelijkertijd.
Ik denk dat God de hele tijd best een duidelijke boodschap had.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, het is maar net wat God wil, en God is nogal wispelturig.
Zelfs als de speler zelf zijn keutel intrekt is het een Jorgensen verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop dat het geen Jorgensen-verhaal wordt met Santi, maar ik ben er zeker wel blij mee. Naar Ueda kijken zie ik echt totaal niet zitten en die Carranza zal er wel helemaal niks van kunnen als die niet eens mag invallen. En verder ook eens met @:Caland, Wappie Wout vind ik echt een enorme droplul en behoort tot het zeer selecte groepje spelers waarvoor ik zou overwegen mijn seizoenskaart op te zeggen dus elke manier waarop die niet hoeft te komen juich ik toe.
Dit is een redenatie van likmevestje.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoop dat het geen Jorgensen-verhaal wordt met Santi, maar ik ben er zeker wel blij mee. Naar Ueda kijken zie ik echt totaal niet zitten en die Carranza zal er wel helemaal niks van kunnen als die niet eens mag invallen. En verder ook eens met @:Caland, Wappie Wout vind ik echt een enorme droplul en behoort tot het zeer selecte groepje spelers waarvoor ik zou overwegen mijn seizoenskaart op te zeggen dus elke manier waarop die niet hoeft te komen juich ik toe.
Dat wordt het pas als Gimenez onverhoopt zijn dramatische vorm van de 2e seizoenshelft doortrekt en echt niks laat zien dit seizoen, en zijn transferwaarde dramatisch instort.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs als de speler zelf zijn keutel intrekt is het een Jorgensen verhaal.
Zelfs dan is hij nog zo’n 3-4 jaar jonger dan Jorgensen destijds.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als Gimenez onverhoopt zijn dramatische vorm van de 2e seizoenshelft doortrekt en echt niks laat zien dit seizoen, en zijn transferwaarde dramatisch instort.
Ja, ok, dat hij zelf niet wil kan Feyenoord als club niks aan doen, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs als de speler zelf zijn keutel intrekt is het een Jorgensen verhaal.
Nou ja, als je zo'n Ueda gisteren weer ziet invallen snap je er niks van dat zo'n Carranza nooit minuten krijgt maar ik kan me ook wel voorstellen dat het te maken heeft met wedstrijdfitheid, trainingsschema's en dat soort dingen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een redenatie van likmevestje.
Jorgensen met Giminez vergelijkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als Gimenez onverhoopt zijn dramatische vorm van de 2e seizoenshelft doortrekt en echt niks laat zien dit seizoen, en zijn transferwaarde dramatisch instort.
Speler is al weken rond met Forest!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de medische keuring al geweest?
En Jørgensen was een aartsluie spits met een kapot lichaam en zat mentaal zo slecht in zijn vel dat ie alternatieve geneestherapieën zocht (lol)quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dan is hij nog zo’n 3-4 jaar jonger dan Jorgensen destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |