Och, we zijn ook zonder vleugelspelers de competitie in gegaan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet zo langzamerhand wel een deadline gaan stellen om zelf nog actie te kunnen ondernemen mocht santi nog vertrekken
het is belachelijk als we straks zonder een echte spits de CL ingaan
Er ligt wel al een contract klaar, zodra het openingsbod er ligt kunnen we snel naar het totaalakkoord.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed, “informeren naar” is nog lang niet concreet.
Het wordt inderdaad niet bij alle 16 expliciet genoemd. Maar gezien het bij meerderen wel wordt genoemd en gezien we nog geen fatsoenlijke speler (voor nu) hebben gekocht, is het geen onlogische aanname.quote:
Onder het mom van “toch nog iets” in de laatste dagen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lengte: 1,83 m Gewicht: 67 kg
Groot
Sterk
Neger
Huren kan voordelen en nadelen hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
Lekker hoor, in de laatste 4 dagen gaan we nog even 16 spelers huren
Dennis en Brian hebben gegokt en verloren. Fucking debielen.
Het valt mij op dat jij een hele negatieve houding hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onder het mom van “toch nog iets” in de laatste dagen.
Als je een beetje een inschatting maakt van zijn transferwaarde dan lijkt me huren aannemelijker dan koop.quote:
#Viesmadquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:De_Pel zit al vol in de #bestuurtegendemuur modus.
Het valt mij op dat je ondanks je blauwe status in het verkeerde topic loopt te zuigen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij een hele negatieve houding hebt.
Misschien kan je daar een beetje op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
6 miljoen? Lijkt mij bij uitstek de markt waarin je normaliter wel koopt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je een beetje een inschatting maakt van zijn transferwaarde dan lijkt me huren aannemelijker dan koop.
Ach kop op, zolang duurt het seizoen niet meerquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je ondanks je blauwe status in het verkeerde topic loopt te zuigen.
Misschien kan je een beetje je muil houden.
Sow.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het valt mij op dat je ondanks je blauwe status in het verkeerde topic loopt te zuigen.
Misschien kan je een beetje je muil houden.
Hij heeft Wolves 11 gekost dus maar afwachten dat ze hem voor 6 wegdoen, en Zerrouki heeft ook al 8 miljoen gekost. Maar we wachten het even af bij Krabby.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 miljoen? Lijkt mij bij uitstek de markt waarin je normaliter wel koopt?
Daarvoor is hij gekocht ja. Reken maar op een vraagprijs van misschien wel 10 tot 12 miljoen ofzo, lijkt mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
6 miljoen? Lijkt mij bij uitstek de markt waarin je normaliter wel koopt?
Spelers van de 'bovenkant' zullen geen 5 miljoen of minder kosten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft Wolves 11 gekost dus maar afwachten dat ze hem voor 6 wegdoen, en Zerrouki heeft ook al 8 miljoen gekost. Maar we wachten het even af bij Krabby.
Geen flauw idee met die Engelsen weet je het nooit. Die kopen Jahanbakhsh voor 20 om hem 2 jaar later voor 1 te verkopen. Vincent Janssen idem dito. Zullen nog genoeg andere voorbeelden zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarvoor is hij gekocht ja. Reken maar op een vraagprijs van misschien wel 10 tot 12 miljoen ofzo, lijkt mij.
Mooi hengeltje, maar hier trap ik niet in.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:22 schreef Buitendam het volgende:
Dit ruikt wel een beetje naar paniekaankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |