Zolang Fabrizio of Krabby nog niets meldt, kan het nog alle kanten volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten in de situatie dat je pas iets serieus moet nemen als Martijn Krabbendam met zijn scheve bek erover schrijft
Bedankt daarvoor, @:zka
Of Mikos met zijn gare stem.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten in de situatie dat je pas iets serieus moet nemen als Martijn Krabbendam met zijn scheve bek erover schrijft
Bedankt daarvoor, @:zka
Ik denk met een dt-fout.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd hoe deze SOAP gaat eindigen. @:onlogisch
Bij Mikos moet ik altijd denken aan dat indianenverhaal dat Berghuis Malacia had aangevallen met een cornervlag.quote:
Deal is nog in leven volgens Bever!!!!quote:Update 18:46 • Hoewel Mexicaanse media in twijfel trekken of Gimenez 100% volledig voor Nottingham kiest, spreekt Feyenoord van een deal die nog in leven is. De spits heeft de kaart Forest concreet op tafel en het de salarisaanbieding is gematcht. Ook spreekt de 33+2 miljoen euro deal aan bij Feyenoord, waar er nog wel een formeel akkoord moet worden gegeven. Het is afwachten hoe de ontwikkeling zich voortzet: de stekker is er in ieder geval niet uit.
quote:Boubacar Traor is een Malinese zanger en bluesgitarist. Traor leerde eind jaren 50 gitaarspelen van zijn oudere broer die in Cuba muziek gestudeerd had. Hij werkte aanvankelijk als kleermaker in Bamako, maar was in de jaren 60 veelvuldig op de radio te horen.
Krabby is @ZKA voorbij. Op ALLE frontenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby met alweer een chte primeur
Ik hoop dat deze nog wel een sprint kan trekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ajax koopt een Traor dus doet Feyenoord het ook
Het is zo opzichtig allemaal
Eens. Feyenoord deed Ajax ook al na met die kale trainer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ajax koopt een Traor dus doet Feyenoord het ook
Het is zo opzichtig allemaal
Verdedigende middenvelder, ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Is dat een zogenaamde nummer 6? Oftewel een vervanger voor Wieffer?
Zal trouwens vast weer huren worden.
Onze nieuwe Nummer 7!!!!!1!1!1!quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat er vooral naast met de echte versterkingen die niet kwamen, niet gingen of een lachwekkende wingbackoptie voor Geert.
Er staat niks in over huur?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
Lekker hoor, in de laatste 4 dagen gaan we nog even 16 spelers huren
Dennis en Brian hebben gegokt en verloren. Fucking debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |