Dan kan hij zelfs in Rotterdam blijven wonen, want in Leverkusen wil je nog niet dood gevonden worden.quote:
Schijnt alleen nog niet heel concreet te zijn. Leverkusen moet namelijk eerst nog één of twee spelers zien te verkopen voordat ze daadwerkelijk Gimenez zouden kunnen overnemen.quote:
Maar kan-ie een penalty nemenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Bulgaars keepertje schijnt rond te zijn.
Schijnt ook als 6 en als rechtsbuiten uit de voeten te kunnen.
Ze kunnen hem niet eens betalen, dus dit gaat hem toch niet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Alsof Gimenez past bij speelstijl daar
Telt Sky Italia?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga er pas vanuit als Krabby ermee komt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:27 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een middenvelder rechtsbuiten.
Gele kaarten galorequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn mening enkel en alleen gebaseerd op die youtubecompilatie van onze Uruguayaanse slager en die lag in een minuut een keer of 40-45 op zijn reet
Dat gaat een absolute topshow worden als hij en Mitchell samen moeten spelen.
Ja godverredommequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Te Kloese dacht dat hij zijn talentjes filterde op expected key passes, maar eigenlijk staat het vinkje 'gele kaarten' aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
Op de bank zal ie weinig kaarten pakken.
Ik denk Bueno alweer terug is tegen de tijd dat die Gonzalez z'n 1e wedstrijd kan spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.
Het is een CV. Mooi als hij goed genoeg is om Hancko volgend jaar te vervangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Haringkop het volgende:
Nou dan moeten we ondertussen wel genoeg linksbacks hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |