Ik snap dat je na het winnen van de Pulitzer Award wel wat anders wilt jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als jij of anderen dat over mij schrijven, is dat helemaal prima hoor. Je bent alleen na deze mooie window met meer dan 20+ first calls wel van me af! Het plafond in de journalistiek (waar heel de ambitie niet ligt) is al langere tijd bereikt en ik ga na 5 jaar tijd wat mooiers doen in de voetballerij 🙌
Kloese gaat met heel de directie en scoutinge apparaat en Priske 2 weken zijn verjaardag vieren en zet zijn telefoon uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog even passant vijftigste verjaardag noemen ach
Alsof dat nu groots gevierd gaat worden in deze week
Met een privéjet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als jij of anderen dat over mij schrijven, is dat helemaal prima hoor. Je bent alleen na deze mooie window met meer dan 20+ first calls wel van me af! Het plafond in de journalistiek (waar heel de ambitie niet ligt) is al langere tijd bereikt en ik ga na 5 jaar tijd wat mooiers doen in de voetballerij 🙌
Doen ze het toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we deze week nu maar niet hectischer maken dan dat die al is.
Dan kan hij zelfs in Rotterdam blijven wonen, want in Leverkusen wil je nog niet dood gevonden worden.quote:
Schijnt alleen nog niet heel concreet te zijn. Leverkusen moet namelijk eerst nog één of twee spelers zien te verkopen voordat ze daadwerkelijk Gimenez zouden kunnen overnemen.quote:
Maar kan-ie een penalty nemenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Bulgaars keepertje schijnt rond te zijn.
Schijnt ook als 6 en als rechtsbuiten uit de voeten te kunnen.
Ze kunnen hem niet eens betalen, dus dit gaat hem toch niet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Alsof Gimenez past bij speelstijl daar
Telt Sky Italia?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga er pas vanuit als Krabby ermee komt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:27 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een middenvelder rechtsbuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |