De organisatiestructuur van Feyenoord is niet eens echt een piramide, dus van het idee dat Te Kloese bovenaan de piramide staat kan je wel afstappen. Men is qua denken nog veel te vastgeroest in ouderwetse AD - TD structuur met simpele lijntjes en baas boven baas, maar zo werkt het bij heel veel clubs allang niet meer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat toch bovenaan de piramide? Ik zeg niet dat hij álles doet? Maar normaal wordt een TD gecontroleerd door de AD, maar dat is hij zelf al. Dat is per definitie een probleem.
Je kan het organogram zo ingewikkeld maken als je wil, maar uiteindelijk heeft de directie het voor het zeggen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De organisatiestructuur van Feyenoord is niet eens echt een piramide, dus van het idee dat Te Kloese bovenaan de piramide staat kan je wel afstappen. Men is qua denken nog veel te vastgeroest in ouderwetse AD - TD structuur met simpele lijntjes en baas boven baas, maar zo werkt het bij heel veel clubs allang niet meer.
Journalist van Gong.bg, een van grootste Bulgaarse sportsites. Het zou al rond zijn voor 1,5 miljoen en hij komt woensdag hierheen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft 109 volgers, ik weet het niet hoor. Klinkt als iemand die even interessant wil doen.
Dat is ongeveer de gemiddelde bezetting van een Bulgaars stadion, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft 109 volgers, ik weet het niet hoor. Klinkt als iemand die even interessant wil doen.
https://x.com/PPetrov_FR/status/1828001189784392054quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Wel interessant dat we een keeper uit Bulgarije halen. Of heeft ie toevallig dezelfde zaakwaarnemer als Te Kloese?
Pieter Zwart is nu in paniek op zoek naar een bron om statistiekjes van deze vent op te vissen.
https://www.espn.com/socc(...)g-goalkeepers-europequote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Wel interessant dat we een keeper uit Bulgarije halen. Of heeft ie toevallig dezelfde zaakwaarnemer als Te Kloese?
Pieter Zwart is nu in paniek op zoek naar een bron om statistiekjes van deze vent op te vissen.
Vanaf nu baseer ik mijn mening over deze jongen volledig op Petar Petrovquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/PPetrov_FR/status/1828001189784392054
Ik ren naar Ppetrov_FR om alles te weten over het Bulgaarse voetbal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vanaf nu baseer ik mijn mening over deze jongen volledig op Petar Petrov
Hij schijnt in beeld te zijn gekomen na een tip van onze keeperstrainer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Misschien wordt die Andreev wel 3e keeper.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef H.FR het volgende:
Van Sas weet in ieder geval ook weer waar hij staat.
Misschien zijn alle clubs bang voor de komende uitspraak bij het Europees Hof eind dit jaar?quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef fetX het volgende:
Die Gonzalez en Traore zou wel weer om huur gaan. Wel bijzonder hoe er -zowel inkomend als uitgaand- vooral naar huur wordt gekeken. Lijkt een bredere tendens in de markt.
@Bezsenquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb van huis uit meegekregen dat je nooit spullen van Bulgaren moet kopen.
Hahaha, die pakte vandaag (laatste week augustus) zijn eerste primeur?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten in de situatie dat je pas iets serieus moet nemen als Martijn Krabbendam met zijn scheve bek erover schrijft
Bedankt daarvoor, @:zka
De enige die hier fake news brengt, ben jij. Wij pakken nog steeds 90% van alle first calls. Slecht hoor, voor een hobbyist.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Krabby is @:zka voorbij. Op ALLE fronten
Deze window is trouwens ook best treurig voor Rutger met alle missers
En Forrest moet nu gewoon duidelijk zijn, of Santi, want deze soap duurt wel te lang
De landenbingo is idd het enige dat echt lekker gaat deze zomer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
Wel weer uitstekend voor de landenbingo
Erg matig. Laat die Klassieker nou maar gewoon niet doorgaan, we hebben nog veel te veel gaten in de basiself.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:58 schreef Tomatenboer het volgende:
https://x.com/MikosGouka/status/1828308862371344656
Hugo Bueno heeft een spierblessure opgelopen die hem wel even aan de kant houdt.
Hebben wij weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |