Gele kaarten galorequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn mening enkel en alleen gebaseerd op die youtubecompilatie van onze Uruguayaanse slager en die lag in een minuut een keer of 40-45 op zijn reet
Dat gaat een absolute topshow worden als hij en Mitchell samen moeten spelen.
Ja godverredommequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Te Kloese dacht dat hij zijn talentjes filterde op expected key passes, maar eigenlijk staat het vinkje 'gele kaarten' aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
Op de bank zal ie weinig kaarten pakken.
Ik denk Bueno alweer terug is tegen de tijd dat die Gonzalez z'n 1e wedstrijd kan spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.
Het is een CV. Mooi als hij goed genoeg is om Hancko volgend jaar te vervangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Haringkop het volgende:
Nou dan moeten we ondertussen wel genoeg linksbacks hebben..
quote:Feyenoord meldt slecht en goed nieuws uit de ziekenboeg
Feyenoord heeft op de officiële website bevestigd dat Hugo Bueno een spierblessure heeft opgelopen. De Rotterdammers melden dat de Spanjaard 'meerdere weken' niet inzetbaar is voor de ploeg van Brian Priske. De linksback volgt momenteel een individueel trainingsprogramma.
Er is niet alleen slecht nieuws te melden. Bart Nieuwkoop, Antoni Milambo en Gernot Trauner zijn weer op de weg terug bij Feyenoord. De twee verdedigers en de middenvelder hebben vandaag weer de groepstraining hervat. Trauner heeft dit seizoen nog geen minuut kunnen maken nadat hij geblesseerd terugkwam van het EK.
Quilindschy Hartman is nog altijd herstellende van een zware knieblessure die hem sinds april van dit kalenderjaar aan de kant houdt. De linksback wordt voorlopig ook niet meer terugverwacht. Hierdoor is Gijs Smal de enige overgebleven linksback in de selectie van Feyenoord. Verder zijn er geen blessuregevallen bij de stadionclub.
Dat geeft me hoop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kantoona is erg blij met onze nieuwe verdediger.
Ik spreek voor iedereen als ik zeg dat we dit begrepen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje Wotte (de directeur, niet de user).
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is die Kantoona nou een typische betweterige zolderkamerscout of heeft ie er echt kijk op?
Hij is op de koffie geweest bij KloeseGod. Dan ben je een grote hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is die Kantoona nou een typische betweterige zolderkamerscout of heeft ie er echt kijk op?
Terwijl te Kloese het volgens Gouka echt ontzettend druk heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is op de koffie geweest bij KloeseGod. Dan ben je een grote hoor.
Dit klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi, die grijpen tenminste niet in als je roept dat joden aan het gas moeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Geruchten over DUITSE politie bij de Klassieker @:caland
Precies, over Beelen zegt niemand ietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is net zo goed onzin natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |