Gele kaarten galorequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn mening enkel en alleen gebaseerd op die youtubecompilatie van onze Uruguayaanse slager en die lag in een minuut een keer of 40-45 op zijn reet
Dat gaat een absolute topshow worden als hij en Mitchell samen moeten spelen.
Ja godverredommequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Te Kloese dacht dat hij zijn talentjes filterde op expected key passes, maar eigenlijk staat het vinkje 'gele kaarten' aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen in 28 wedstrijden 12 keer geel in een lollercompetitie
Stukje GRINTA.
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
Op de bank zal ie weinig kaarten pakken.
Ik denk Bueno alweer terug is tegen de tijd dat die Gonzalez z'n 1e wedstrijd kan spelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij gaat spelen en Hancko dan voorlopig linksback.
Het is een CV. Mooi als hij goed genoeg is om Hancko volgend jaar te vervangen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:27 schreef Haringkop het volgende:
Nou dan moeten we ondertussen wel genoeg linksbacks hebben..
quote:Feyenoord meldt slecht en goed nieuws uit de ziekenboeg
Feyenoord heeft op de officiële website bevestigd dat Hugo Bueno een spierblessure heeft opgelopen. De Rotterdammers melden dat de Spanjaard 'meerdere weken' niet inzetbaar is voor de ploeg van Brian Priske. De linksback volgt momenteel een individueel trainingsprogramma.
Er is niet alleen slecht nieuws te melden. Bart Nieuwkoop, Antoni Milambo en Gernot Trauner zijn weer op de weg terug bij Feyenoord. De twee verdedigers en de middenvelder hebben vandaag weer de groepstraining hervat. Trauner heeft dit seizoen nog geen minuut kunnen maken nadat hij geblesseerd terugkwam van het EK.
Quilindschy Hartman is nog altijd herstellende van een zware knieblessure die hem sinds april van dit kalenderjaar aan de kant houdt. De linksback wordt voorlopig ook niet meer terugverwacht. Hierdoor is Gijs Smal de enige overgebleven linksback in de selectie van Feyenoord. Verder zijn er geen blessuregevallen bij de stadionclub.
Dat geeft me hoop.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kantoona is erg blij met onze nieuwe verdediger.
Ik spreek voor iedereen als ik zeg dat we dit begrepen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje Wotte (de directeur, niet de user).
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is die Kantoona nou een typische betweterige zolderkamerscout of heeft ie er echt kijk op?
Hij is op de koffie geweest bij KloeseGod. Dan ben je een grote hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is die Kantoona nou een typische betweterige zolderkamerscout of heeft ie er echt kijk op?
Terwijl te Kloese het volgens Gouka echt ontzettend druk heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is op de koffie geweest bij KloeseGod. Dan ben je een grote hoor.
Dit klopt wel inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi, die grijpen tenminste niet in als je roept dat joden aan het gas moeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Geruchten over DUITSE politie bij de Klassieker @:caland
Precies, over Beelen zegt niemand ietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is net zo goed onzin natuurlijk.
Ik zou acht miljoen voor een Nederlandse begrippen ook geen peanuts noemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies, over Beelen zegt niemand iets
Kan me haast niet voorstellen dat die zich laten lenen als stakingsbrekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Ik dacht de helft, my bad. Wat nog steeds niet weinig is in de Eredivisiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou acht miljoen voor een Nederlandse begrippen ook geen peanuts noemen.
Voor Beelen? 2.7 miljoen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht de helft, my bad. Wat nog steeds niet weinig is in de Eredivisie
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijsquote:
Kunnen ze het waterkanon meteen voor kwantumkorting laten staan tot de 14e in Den Haag nabij een vrij specifieke toegangsweg bij het Malieveld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijs
Feyenoord heeft sowieso nog geen speler boven de 10 gehaald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Nieuwkoop dan weer een mooi voorbeeld van wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Uitstekende 13e man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nieuwkoop dan weer een mooi voorbeeld van wel.
Wel vermakelijk thoquote:
Het valt niet uit te sluiten, met Matty Cash die een hamstringblessure heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aparte bron, maar dan zou een standbeeld voor De Don wel verantwoord zijn.
Hoe betrouwbaar is dit ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Volgens mij quote ik ook de verkeerdequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijs
Legendary.quote:Mario Been, the legendary Feyenoord midfielder, had no doubts about the 24-year-old’s ability to make the step up to a club of Aston Villa’s ambitions.
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Met een vertrekkende Geert en Gimenez mogen die Duitsers wel thuis blijven zondag.
Wie zijn de Duitsers? De politie of die prutsers uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Met een vertrekkende Geert en Gimenez mogen die Duitsers wel thuis blijven zondag.
Oh is dit een dingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.
@ZKA Je wordt helaas genegeerdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.
Duitse pelotons die Rotterdam beveiligen lijkt me sowieso een wat luguber idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:ZKA Je wordt helaas genegeerd.
40 miljoen euro voor 10 maanden contract. Lijkt mij onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat lijkt mij ook vrij apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie kans voor De Telegraaf om de laatste Rotterdamse oorlogsoverlevende te interviewen over deze mogelijke optie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitse pelotons die Rotterdam beveiligen lijkt me sowieso een wat luguber idee.
Wel een gepast afscheidscadeau van Aboutaleb, Duitsers die in Rotterdam marcheren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie kans voor De Telegraaf om de laatste Rotterdamse oorlogsoverlevende te interviewen over deze mogelijke optie.
quote:Wat maandag reeds geschetst is, bevestigt Fabrizio Romano dinsdag ook
quote:formeel van tafel geveegd
quote:probeert de Gimenez-deal alsnog van de grond te slepen
quote:Gimenez heeft de optie altijd nog concreet op tafel liggen
quote:Nottingham heeft tot zaterdag 01:00 de tijd om een deal van de grond de krijgen
We gaan van een compleet totaalakkoord inclusief privéjet met ronkende motoren naar '4e bod ook van tafel geveegd'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:23 schreef Caland het volgende:
Wel weer een mooi bericht op de Jannesbode met in elke zin een stijlfout
Haha zie jullie nou wel, Fabrieziejo zegt het ook!
Het was toch op een haar na rond, alleen Santi moest nog even zijn akkoord geven. Maar nu is het concrete bod weer van tafel geveegd om later weer van de grond te slepen. IK SNAP ER NIKS MEER VANquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan van een compleet totaalakkoord inclusief privéjet met ronkende motoren naar '4e bod ook van tafel geveegd'.
Maar officieel staken ze toch niet maar hebben ze net toevallig op dat moment een bijeenkomst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, al die stukjes worden tegenwoordig geschreven door Bombarda.quote:
Schijnt dat de Polizei een concrete kaart op tafel heeft liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Aboutaleb al een totaal principe akkoord gevonden over zondag of wordt die wedstrijd gewoon van de grond geveegd?
De wedstrijd wordt informeel van de tafel gesleept want de Duitse polizei is nog niet concreet benaderd, maar er ligt een contract voor ze klaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Aboutaleb al een totaal principe akkoord gevonden over zondag of wordt die wedstrijd gewoon van de grond geveegd?
Stewards bedoel je? Of BOA'S?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt informeel van de tafel gesleept want de Duitse polizei is nog niet concreet benaderd, maar er ligt een contract voor ze klaar.
Wellicht kunnen we een aantal hobbyisten vinden die politie-agentje willen spelen zondag.
Ongetwijfeld weer Jannes, maar de optie lag wel concreet op tafel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit @:ZKA nu trouwens ook al in de mud als het niet over transfers maar over de politie gaat, met z'n Duitse politie? Of kwam dat uit een andere bron?
Een ticket naar Dubai, zo ver kom ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:54 schreef Bezsen het volgende:
Vliegticket voor saus
Vliegticket Dubai voor saus week verzet
BAHBAHBAH
Zou Trauner door de keuring komen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:03 schreef Caland het volgende:
De volgende miljoenen door de neus geboord vanwege een speler die niet door de keuring komt. Bizar.
Wat gebeurde er vorig jaar in die frituurpan ook alweer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:58 schreef GGMM het volgende:
Zo waanzinnig triest dat met Feyenoordsupporters de veiligheid nooit te garanderen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |