Oh is dit een dingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.
@ZKA Je wordt helaas genegeerdquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.
Duitse pelotons die Rotterdam beveiligen lijkt me sowieso een wat luguber idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:ZKA Je wordt helaas genegeerd.
40 miljoen euro voor 10 maanden contract. Lijkt mij onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aparte bron, maar dan zou een standbeeld voor De Don wel verantwoord zijn.
Dat lijkt mij ook vrij apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie kans voor De Telegraaf om de laatste Rotterdamse oorlogsoverlevende te interviewen over deze mogelijke optie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitse pelotons die Rotterdam beveiligen lijkt me sowieso een wat luguber idee.
Wel een gepast afscheidscadeau van Aboutaleb, Duitsers die in Rotterdam marcheren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie kans voor De Telegraaf om de laatste Rotterdamse oorlogsoverlevende te interviewen over deze mogelijke optie.
quote:Wat maandag reeds geschetst is, bevestigt Fabrizio Romano dinsdag ook
quote:formeel van tafel geveegd
quote:probeert de Gimenez-deal alsnog van de grond te slepen
quote:Gimenez heeft de optie altijd nog concreet op tafel liggen
quote:Nottingham heeft tot zaterdag 01:00 de tijd om een deal van de grond de krijgen
We gaan van een compleet totaalakkoord inclusief privéjet met ronkende motoren naar '4e bod ook van tafel geveegd'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:23 schreef Caland het volgende:
Wel weer een mooi bericht op de Jannesbode met in elke zin een stijlfout
Haha zie jullie nou wel, Fabrieziejo zegt het ook!
Het was toch op een haar na rond, alleen Santi moest nog even zijn akkoord geven. Maar nu is het concrete bod weer van tafel geveegd om later weer van de grond te slepen. IK SNAP ER NIKS MEER VANquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan van een compleet totaalakkoord inclusief privéjet met ronkende motoren naar '4e bod ook van tafel geveegd'.
Maar officieel staken ze toch niet maar hebben ze net toevallig op dat moment een bijeenkomst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho, al die stukjes worden tegenwoordig geschreven door Bombarda.quote:
Schijnt dat de Polizei een concrete kaart op tafel heeft liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Aboutaleb al een totaal principe akkoord gevonden over zondag of wordt die wedstrijd gewoon van de grond geveegd?
De wedstrijd wordt informeel van de tafel gesleept want de Duitse polizei is nog niet concreet benaderd, maar er ligt een contract voor ze klaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Heeft Aboutaleb al een totaal principe akkoord gevonden over zondag of wordt die wedstrijd gewoon van de grond geveegd?
Stewards bedoel je? Of BOA'S?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt informeel van de tafel gesleept want de Duitse polizei is nog niet concreet benaderd, maar er ligt een contract voor ze klaar.
Wellicht kunnen we een aantal hobbyisten vinden die politie-agentje willen spelen zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |