Ik zou acht miljoen voor een Nederlandse begrippen ook geen peanuts noemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies, over Beelen zegt niemand iets
Kan me haast niet voorstellen dat die zich laten lenen als stakingsbrekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Geruchten over DUITSE politie bij de Klassieker @:caland
Ik dacht de helft, my bad. Wat nog steeds niet weinig is in de Eredivisiequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou acht miljoen voor een Nederlandse begrippen ook geen peanuts noemen.
Voor Beelen? 2.7 miljoen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht de helft, my bad. Wat nog steeds niet weinig is in de Eredivisie
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijsquote:
Kunnen ze het waterkanon meteen voor kwantumkorting laten staan tot de 14e in Den Haag nabij een vrij specifieke toegangsweg bij het Malieveld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:15 schreef fetX het volgende:
Geruchten over DUITSE politie bij de Klassieker @:caland
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijs
Feyenoord heeft sowieso nog geen speler boven de 10 gehaald.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Nieuwkoop dan weer een mooi voorbeeld van wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wieffer en Aursnes zijn natuurlijk ook uitstekende voorbeelden dat goedkoop niet altijd duurkoop is.
Uitstekende 13e man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Nieuwkoop dan weer een mooi voorbeeld van wel.
Wel vermakelijk thoquote:
Het valt niet uit te sluiten, met Matty Cash die een hamstringblessure heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aparte bron, maar dan zou een standbeeld voor De Don wel verantwoord zijn.
Hoe betrouwbaar is dit ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aparte bron, maar dan zou een standbeeld voor De Don wel verantwoord zijn.
Volgens mij quote ik ook de verkeerdequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 miljoen zat in mijn hoofd toen ik het zei ja, is geen fooitje maar ook niet de hoofdprijs
Legendary.quote:Mario Been, the legendary Feyenoord midfielder, had no doubts about the 24-year-old’s ability to make the step up to a club of Aston Villa’s ambitions.
Is het niet sowieso heel raar dat de Duitse politie een Nederlandse politiestaking gaat afzwakken? Of van wie komt dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Met een vertrekkende Geert en Gimenez mogen die Duitsers wel thuis blijven zondag.
Wie zijn de Duitsers? De politie of die prutsers uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Met een vertrekkende Geert en Gimenez mogen die Duitsers wel thuis blijven zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |