SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Greysquote:
Dan drink ik nog liever waterquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt tijd om over te stappen op thee.
quote:
Sallyquote:
Ja was heel leukquote:
Nee, je denkt dat je koffie nodig hebt.quote:
Als ik mijn dag niet begin met koffie kan ik er op rekenen dat ik tegen de middag barst van de koppijnquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat je koffie nodig hebt.
Mijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat je koffie nodig hebt.
quote:
Morguhquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Eerste vergadering en vlaai alweer achter de rug.
Het is weer maandag.
Aloha aloa!quote:
O das kut en nu dan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier is een update op een omgeving uitgevoerd en nu werken de geautomatiseerde tests niet meer
Nou, dit kan ik niet oplossen dus mogen ze bij applicatiebeheer aan de slagquote:
En kan jij ondertussen wat anders doenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dit kan ik niet oplossen dus mogen ze bij applicatiebeheer aan de slag
Ontwenningsverschijnselen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik mijn dag niet begin met koffie kan ik er op rekenen dat ik tegen de middag barst van de koppijn
Ja, achterover leunenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En kan jij ondertussen wat anders doen
Morguh Marc, Bye Marcquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:21 schreef marc0871 het volgende:
Môgguh lui![]()
Doei peeps![]()
En weer door met de dag.
Is ook even lekker ik ga zo even naar de fysio.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, achterover leunen
Ik ga zo eens even de benen strekken
Zo klinkt het wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:19 schreef marc0871 het volgende:
Bakkie thee as we speak.
Pickwick Ceylon.
[..]
Ontwenningsverschijnselen.
Succes!quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook even lekker ik ga zo even naar de fysio.
Klopt. En daarom begin ik de dag standaard met koffie gvd. 🔰quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:19 schreef marc0871 het volgende:
Bakkie thee as we speak.
Pickwick Ceylon.
[..]
Ontwenningsverschijnselen.
Lekker nog snel even dan moet over 40 min wegquote:
* gebrokenglas schenkt Dotteke een flinke mok vol.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker nog snel even dan moet over 40 min weg
Hier heb jij je koffie gvdquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. En daarom begin ik de dag standaard met koffie gvd. 🔰
Koffie cursequote:Op maandag 26 augustus 2024 11:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier heb jij je koffie gvd
[ afbeelding ]
Ik heb al 2 weken geen koffie gedronken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik beperk het meestal tot 2 per dag.
Dat klinkt heftigquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geen koffie gedronken.
Ja, ik denk dat het kan, maar ik drink graag een kopje koffie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken geen koffie gedronken.
Ik doe een maand ofzo met zo'n potquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Over de vorige pot DE aroma rood oploskoffie heb ik 2 jaar gedaan.
Thnx dearquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt Dotteke een flinke mok vol.
[ afbeelding ]
Bij vlagen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het kan, maar ik drink graag een kopje koffie.
Is dat een mokkataartquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bij vlagen.
Dan drink ik ineens een paar dagen elke dag een grote mok koffie.
En dan denk ik er weer weken, maanden niet aan.
Ik doe af en toe wel eens zoiets
[ afbeelding ]
Ook het enige wat jij zietquote:
Die legde ik vanmorgen in de pot.quote:
Zekerquote:
Ik doe ook mijn best erop.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Knap. Meestal krijg ik maar 1 a 2 van dat soort puntjes erop
Ziet er echt lekker uitquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Met koffie botercrème.
Recept van Rudolph van Veen.
zou niet etenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook het enige wat jij ziet
Snoepkont
Heer aloa.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik probeer toch minimaal de 8000 stappen te halen elke dag
quote:
Heb je gedronken Muis?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen al die leuke mensen ineens in dit topic?![]()
* gebrokenglas checkt of hij hier gepost heeft.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk mens gespot.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas checkt of hij hier gepost heeft.
Ja waarachtig.
Muisquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey knul.quote:
jajaquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey knul.
Heb je nog verkering?
Dus alles weer goed met jou en Willem?quote:
je moet dat topic in VER volgen voor de laatste updatesquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus alles weer goed met jou en Willem?
Je kan het me hier ook gewoon vertellen toch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:37 schreef Paul het volgende:
[..]
je moet dat topic in VER volgen voor de laatste updates
nee hou het maar daarquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het me hier ook gewoon vertellen toch?
VER / M'n relatie wil dit bespreken met mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik helemaal dat topic opzoeken
Het is wel een topic waar gepost wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
VER / M'n relatie wil dit bespreken met mij
Die praat dubbelquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
VER / M'n relatie wil dit bespreken met mij
Hey Greys. Ja was heel leuk. Maar voor mij geen erve brooks meer.quote:
Viel het tegen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys. Ja was heel leuk. Maar voor mij geen erve brooks meer.
Je moet niets.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik helemaal dat topic opzoeken
quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje Sockeye zalm met heksenkaas
Ja, helaas wel . Ben je er bekend?quote:
Ohhh was je daarheen! Mooie plek welquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys. Ja was heel leuk. Maar voor mij geen erve brooks meer.
Ik ken het welquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas wel . Ben je er bekend?
Ik hoef ze allebei nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaakt echt een stuk beter dan piemelkaas.
Boursin vind ik dan weer wel heerlijk eropquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Op zalm hoef ik ook geen kaas, wat voor soort ook.
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh was je daarheen! Mooie plek welEn lekkere pannenkoeken
![]()
Maar niet zo fijn als je niet goed ter been bent.
Het is leuk maar je krijgt maar drie uurtjes om alle dingen te doen. Bv het blotevoeten pad duurt 1,5 uur. Dat red je niet als je ook andere dingen doet. Het avonturenpad durt ook 1,5 uur en dan heb je al dat andere nog.quote:
Nou dat is dus echt niet goed geregeld daar. Hmm.. dat is wel jammer!quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.
Jammer Dot ....quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.
De kinderen hebben zich prima vermaakt. Bij het reserveren heb ik gezegd dat ik in de scootmobiel zit. Hij zaf ppg het w ant ik was daat in het hoofdgebouw om te reserveren. Mijn bekken/heup vonden het niet leuk. We hebben het samen wel leuk gehad hoor. Maar voelde mij bedonderd ook met die grill die gewoon een gas BBQ was. En die in een klein hok stond. En ik moet ook eerlijk zeggen dat het vlees niet lekker was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou dat is dus echt niet goed geregeld daar. Hmm.. dat is wel jammer!
Ja dat museum is echt wel een heel stuk van het hoofdgebouw af, over de gras / steen paden.
2 of 3 keer daar in die tuin gezeten, op zich voor jonge kinderen is het wel een leuke plek.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Komt wel heel erg dichtbij
Ja was het ook. Maar we hebben het samen wel leuk gehad gelukkig. Maar voelde mij echt bedonderd.quote:
Ja voor de kinderen is daar genoeg te doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kinderen hebben zich prima vermaakt. Bij het reserveren heb ik gezegd dat ik in de scootmobiel zit. Hij zaf ppg het w ant ik was daat in het hoofdgebouw om te reserveren. Mijn bekken/heup vonden het niet leuk. We hebben het samen wel leuk gehad hoor. Maar voelde mij bedonderd ook met die grill die gewoon een gas BBQ was. En die in een klein hok stond. En ik moet ook eerlijk zeggen dat het vlees niet lekker was.
En ze liepen ook niet hard met drinken 🤣🤣🤣🤣.
Ja echt jammer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja voor de kinderen is daar genoeg te doen.
nee die paden zijn echt niet fijn voor je heup/ bekken..
hmm niet iets om nog eens terug te gaan dus.
Gelukkig wel fijn gehad samen maar toch jammer, het is duur genoeg allemaal.
Het is niet anders Stig. We hebben het even goed wel leuk gehad samen en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spijt me dat te horen @:Dotteke
Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet anders Stig. We hebben het even goed wel leuk gehad samen en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.
Slechtquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovelyquote:
Dank jequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Dot
Nog van harte gefeliciteerd
Kom danquote:
Dank je!quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:32 schreef devzero het volgende:
@:mizzezamy gefeliciteerd met je verjaardag vorige week
bord en bestekquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wat zet jij op tafel?
Simpele taakjes, dan word je toch niet moe?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
en ik heb slaap, beetje hersendode taakjes vandaag
jawel, want saaiquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Simpele taakjes, dan word je toch niet moe?
Iedere dag weer, als ik het niet vergeetquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je!
Gelukkig heb ik wel cadeautjes van je gekregen
Ook daar horen soms wat saaie dingen bij hoor en het grappige is het werk wat ik sinds augustus doe is mijn nieuwe uitdaging, maar het is meer een soort voorbereiding van de komende werkzaamhedenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe uitdagingen...
Dus eigenlijk is dit een soort van aanloopje zodat je straks kunt gaan vlammen...quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook daar horen soms wat saaie dingen bij hoor en het grappige is het werk wat ik sinds augustus doe is mijn nieuwe uitdaging, maar het is meer een soort voorbereiding van de komende werkzaamheden
Ben je werkvoorbereider?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook daar horen soms wat saaie dingen bij hoor en het grappige is het werk wat ik sinds augustus doe is mijn nieuwe uitdaging, maar het is meer een soort voorbereiding van de komende werkzaamheden
Zoietsquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dit een soort van aanloopje zodat je straks kunt gaan vlammen...
Nee want die bereidt het voor een ander voor, ik voor mezelf en naaste collega'squote:
Spaghettiquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wat zet jij op tafel?
Ah ja, dus het is gewoon een soort opstart, eerst bepalen wat je gaat doen en daarna dat gaan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Nee want die bereidt het voor een ander voor, ik voor mezelf en naaste collega's
quote:
* TheStigsDutchCousin houdt Lovely warmquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely springt bij Stig op schoot
Nee gewoon aan het opdrinken nu, verse gember erin maakt het wel weer ok ook al is het niet zo warm meer.quote:
WOWOWOWOWOWOW!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin houdt Lovely warm
Wie?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOW!
Nu weet ik hoe @:aardappelschotel zich voelde.![]()
Zit je nu Lovely te spanken?quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit je nu Lovely te spanken?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOW!
Nu weet ik hoe @:aardappelschotel zich voelde.![]()
Kom maar hier hoorquote:
Oh het is een geval van elk stadje een ander schatje?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En wat dacht je van @:Superbadeendje
Tuurlijk niet..quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh het is een geval van elk stadje een ander schatje?
In ieder bolkje een ander bolkert 🤣quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh het is een geval van elk stadje een ander schatje?
Dotje tochquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder bolkje een ander bolkert 🤣
Hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder bolkje een ander bolkert 🤣
quote:
Hey lief monstertje. Ja was een leuke dag. Goed verwend door de kidsquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dot liefje heb je een fijne verjaardag gehad? ❤️
En terecht! Hoe is het met je pootje?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief monstertje. Ja was een leuke dag. Goed verwend door de kids
Dat wisselt. Na gisteren weer iets erger. Vanmiddag door de fysio flink aan het been getrokken heeft het voor nu ook geen goed gedaan. Been op zich gaat goed hoor. Wat pijnlijke plekjes maar is niets meer met wat het was. Maar dat bekken pppfffquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En terecht! Hoe is het met je pootje?
Een knakkende stigquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een beetje geknakt nu hoor:
[ afbeelding ]
Nou je het zegtquote:
Bekken is niet minder geworden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wisselt. Na gisteren weer iets erger. Vanmiddag door de fysio flink aan het been getrokken heeft het voor nu ook geen goed gedaan. Been op zich gaat goed hoor. Wat pijnlijke plekjes maar is niets meer met wat het was. Maar dat bekken pppfff
De keuken?quote:
Oehquote:
quote:
Listige Lovely!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze was wel boos op me na die spank gif. Flikkerde me zo bij het afval.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze was wel boos op me na die spank gif. Flikkerde me zo bij het afval.
[ afbeelding ]
Jawel is wel een heel stuk minder. Het was bijna ondraaglijk. Maar het is nog niet over helaas, maar wel dragelijk nuquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bekken is niet minder geworden?
Zo, dat is een beste zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bunny attack!
[ afbeelding ]
Lijkt me echt niet fijn Dottekequote:Op maandag 26 augustus 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel is wel een heel stuk minder. Het was bijna ondraaglijk. Maar het is nog niet over helaas, maar wel dragelijk nu
Dat ben ik helemaal met je eens. Zei tegen een vriendin, ik haal straks mijn verjaardag niet eens. Heb echt heel heel veel pijn gehad een paar weken lang. Ben al lang blij dat het nu draagbaar is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet fijn Dotteke
Jij bent een sterke vrouw, en hier steunt iedereen jouquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Zei tegen een vriendin, ik haal straks mijn verjaardag niet eens. Heb echt heel heel veel pijn gehad een paar weken lang. Ben al lang blij dat het nu draagbaar is.
Maar goed niet klagen maar dragen.
Dank je. Je bent lief. Met of zonder rijmquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent een sterke vrouw, en hier steunt iedereen jou
Die rijm was niet de intentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Dat zeggen vrouwen nou nooit tegen mij.quote:
Ahwquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Je bent lief. Met of zonder rijm
Of een miniatuur kindquote:
dan moeten ze jou zien terwijl je aan het hopen bentquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen nou nooit tegen mij.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen nou nooit tegen mij.
Ik weet de context niet, en dat gaat me ook niets aan, maar heel veel sterkte.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Zei tegen een vriendin, ik haal straks mijn verjaardag niet eens. Heb echt heel heel veel pijn gehad een paar weken lang. Ben al lang blij dat het nu draagbaar is.
Maar goed niet klagen maar dragen.
Zo eentje zou ik dan wel willen hebben, zo'n nijnquote:
Dat willen ze dan weer nooit zien, zo raar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moeten ze jou zien terwijl je aan het hopen bent
Voor alles is een publiekquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat willen ze dan weer nooit zien, zo raar.
Dank je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weet de context niet, en dat gaat me ook niets aan, maar heel veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik had net een chocoladebolquote:
Mijn zus had er ook altijd een door het huis hobbelenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo eentje zou ik dan wel willen hebben, zo'n nijn
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.* TheStigsDutchCousin stuurt de pijn wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Letterlijk hobbelen jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn zus had er ook altijd een door het huis hobbelen
Een smoky bbq chicken pizza en dan daarna nog stracciatella ijsquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had net een chocoladebol
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht alleen je knie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
eensquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen pijnstillers verdragen lijkt me echt enorm naar
Dat is waarquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een smoky bbq chicken pizza en dan daarna nog stracciatella ijswalgelijk maar moet kunnen tijdens een vakantie
Mijn moeder kan niet tegen ibuprofen. Ze probeert het altijd met paracetamol.quote:
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goorquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Mijn moeder kan niet tegen ibuprofen. Ze probeert het altijd met paracetamol.
Ik had ibuprofen 600 voor tandpijn. Dat hielp iets. Ook in een zakje trouwens, dus roeren en opdrinken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goor)
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had ibuprofen 600 voor tandpijn. Dat hielp iets. Ook in een zakje trouwens, dus roeren en opdrinken.
Zijn zulke schatjes die grotequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk hobbelen ja
"Hee, kom eens!"
Konijn: *BONKBONKBONKBONKBONKBONKBONKBONKBONK*
Ja leuk is andersquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen pijnstillers verdragen lijkt me echt enorm naar
Ja, die had ik ook eentje. Slikte die ook braaf. Maar ik was echt blij toen ik geholpen was. Ik heb nachten niet geslapen toen. Was een wrak.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?
Nee, en mijn voet ook nog. Die was bijna drie keer zo dik.quote:
Ja, doen geen vlieg kwaad en zijn zo snoezigquote:
Diclonfenac moet je toch juist maagbeschermers?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel fijn. Moet je bij ibuprofen niet ook een maagbeschermer nemen of is dat diclofenac?
hoog leggen sowieso, maar dat zal je vast al weten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en mijn voet ook nog. Die was bijna drie keer zo dik.
Tandpijn is echt brrrr. Ooit ook nachten wakker gelegen door een verstandskies, dus ik snap je.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook eentje. Slikte die ook braaf. Maar ik was echt blij toen ik geholpen was. Ik heb nachten niet geslapen toen. Was een wrak.
Daar moet ik het ook mee doen. Heb mijn long operatie ook met paracetamol moeten doen. De eerste dagen had ik een epiduraal. Daarna paracetamolquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Mijn moeder kan niet tegen ibuprofen. Ze probeert het altijd met paracetamol.
Volgens mij wel iddquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diclonfenac moet je toch juist maagbeschermers?
Diclo inderdaad. Maar als je die van de drogist neemt (lagere dosis) dan is het niet perse nodig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diclonfenac moet je toch juist maagbeschermers?
Ik heb ook altijd moeite met paracetamol doorslikken. Dus los het vaak ook op in water en dan gewoon wegklokken alsof het een shotje is. Of wat ik ook doe is bv brood fijnkauwen en dan voordat ik dat door wil slikken snel de pil erin duwen en slikken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook alleen paracetamol en zelfs dat pas als het echt enorm heftig is, want ik kan dat niet slikken dus dan los ik het op in water (ja, heel goor)
Ik laat het altijd in mijn mond smelten en slik het dan met water doorquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij beide. Kan ze ook niet verdragen helaasquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
TheStigsDutchCousinsRabitStigquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen geen vlieg kwaad en zijn zo snoezig
Er komen straks twee Franse hangoren en eentje heet straks Stig
Doorkauwen heb ik ooit 1 keer gedaan, daarna 8 keer gekotst. Geen aanraderquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd moeite met paracetamol doorslikken. Dus los het vaak ook op in water en dan gewoon wegklokken alsof het een shotje is. Of wat ik ook doe is bv brood fijnkauwen en dan voordat ik dat door wil slikken snel de pil erin duwen en slikken.
Vriendin van me had van haar moeder geleerd dat ze paracetamol moest fijnkauwen voor ze het doorslikte, ik was geschokt toen ik dat zag. Al is het ook wel een smaak waar je aan went, vind het tegenwoordig niet meer zo smerig als vroeger.
Bijna.quote:
A gossiequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
Is er ook een slaap medicijn tegen uitzinnige oranje fans die nog altijd een feestje bouwen vanwege de overwinning van de Orange Overwinnaar Norris?
Vraag dit voor een vriend
Best veel mensen niet volgens mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij beide. Kan ze ook niet verdragen helaas
En toen was je ook beter?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doorkauwen heb ik ooit 1 keer gedaan, daarna 8 keer gekotst. Geen aanrader
Beste medicijn is gewoon meefeesten?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
Is er ook een slaap medicijn tegen uitzinnige oranje fans die nog altijd een feestje bouwen vanwege de overwinning van de Orange Overwinnaar Norris?
Vraag dit voor een vriend
Was voor een operatie, dus dat duurde toen nog wel wat weekjes langerquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toen was je ook beter?
That's what she saidquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doorkauwen heb ik ooit 1 keer gedaan, daarna 8 keer gekotst. Geen aanrader
Ibu ook niet bij de drogist, behalve als je ze op recept van een dokter krijgt maar dan worden maag beschermers er altijd bij voorgeschreven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Diclo inderdaad. Maar als je die van de drogist neemt (lagere dosis) dan is het niet perse nodig.
heb je gekocht voor jou zelf. Of moet je oppassen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen geen vlieg kwaad en zijn zo snoezig
Er komen straks twee Franse hangoren en eentje heet straks Stig
BIj diclo niet hoor. Ik kreeg geen maagbeschermers mee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ibu ook niet bij de drogist, behalve als je ze op recept van een dokter krijgt maar dan worden maag beschermers er altijd bij voorgeschreven.
Dat zei mijn vriendin laatst ook toen we vogels gingen tellen.quote:
Dat hoog leggen ging weer niet met dat bekken si en de heup. Het was echt complex voor het een zo voor het ander zo. Dus hoe ik ook lag, zat, of vloekte. Er deed altijd wel iets pijn. Vooral in bed pppffquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
hoog leggen sowieso, maar dat zal je vast al weten.
En kurkuma schijnt een natuurlijke pijnstiller te zijn, geen persoonlijke ervaring mee, maar ik weet dat het wel heel gezond is net als gember
Ibu, Diclo, Naproxen (dat zijn de meest bekende, er zijn er meer zoals ook flurbiprofen die vaak in keeltabletten zit), zijn allemaal NSAID's: ontstekingsremmende pijnstillers.quote:
Het is allemaal troepquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Best veel mensen niet volgens mij
Nee, die komen straks als ik verhuisd ben, volgend jaar. Althans, dat is de planning. Groter wonenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb je gekocht voor jou zelf. Of moet je oppassen?
Nom ze!quote:
Sallyquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ibu, Diclo, Naproxen (dat zijn de meest bekende, er zijn er meer zoals ook flurbiprofen die vaak in keeltabletten zit), zijn allemaal NSAID's: ontstekingsremmende pijnstillers.
Niet de beste middelen voor je maag- en darmslijmvlies nee.
Aan te raden is bij hogere doses een maagbeschermer te nemen, dan wel wanneer je gevoelig ervoor bent na het eten in te nemen.
Nou dan heb ik op het moment toch liever troep in mijn lijf.quote:
quote:
Jij bent toch eeuwig jong?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]noem je ons nu oud?
Maar eet smakelijk! Laterzzzz!
Snap ik. En ook fijn dat je het verdagen kan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dan heb ik op het moment toch liever troep in mijn lijf.
In mn hoofd welquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch eeuwig jong?
Wij zijn immers 12 jarige maagdelijke zolderkamer autistenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]noem je ons nu oud?
Maar eet smakelijk! Laterzzzz!
Met auto- en motorrijbewijs, vaste baan en eigen huisquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zijn immers 12 jarige maagdelijke zolderkamer autisten
Enige wat teltquote:
De farmaceutische industrie dankt jequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou dan heb ik op het moment toch liever troep in mijn lijf.
Zeer succesvolle 12 jarige met een inkomen van 450 miljoen miljard per jaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met auto- en motorrijbewijs, vaste baan en eigen huis
[..]
Enige wat telt
Ik ben net weer begonnen. Drie per week tot mei een onderhoudskuurtje voor de winter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De farmaceutische industrie dankt je
Mja ik heb net een antibiotica kuur afgerond, toch ook wel blij dat dat bestaat
Opscheppert!quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met auto- en motorrijbewijs, vaste baan en eigen huis
[..]
Enige wat telt
quote:
Ik krijg alleen AB als het echt moet, omdat ik voor de helft allergisch ben, dus geen onderhoudskuurtjes voor mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben net weer begonnen. Drie per week tot mei een onderhoudskuurtje voor de winter.
Maar gelukkig betwistte je het "maagdelijk" nietquote:
Dat valt ook niet te betwistenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gelukkig betwistte je het "maagdelijk" niet
Dit in combinatie met je nieuwe UI moest ik grinniken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gelukkig betwistte je het "maagdelijk" niet
12 jaar en dan al ontmaagd? Gekkere dingen zijn gebeurd denk ik.quote:
Een poging wagen kan altijdquote:
Er zijn gevallen bekend van meisjes onder de 15 die al moeder zijn geworden, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit neequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een poging wagen kan altijd
Maar wij weten wel beter natuurlijk
Likken is haar niet onbekend zo te zienquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit in combinatie met je nieuwe UI moest ik grinniken.
MizzezLicky?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Likken is haar niet onbekend zo te zien
Eigenlijk toch best bizarquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend van meisjes onder de 15 die al moeder zijn geworden, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit nee
O dat is lastig dan. Vervelend hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik krijg alleen AB als het echt moet, omdat ik voor de helft allergisch ben, dus geen onderhoudskuurtjes voor mij
De pokemon met de langste tong, lickitung, en jij hebt hem als UI....quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een poging wagen kan altijd
Maar wij weten wel beter natuurlijk
Mijn favoriete Pocket monster!quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Likken is haar niet onbekend zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |