quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
Broodje Sockeye zalm met heksenkaas
Ja, helaas wel . Ben je er bekend?quote:
Ohhh was je daarheen! Mooie plek welquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys. Ja was heel leuk. Maar voor mij geen erve brooks meer.
Ik ken het welquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas wel . Ben je er bekend?
Ik hoef ze allebei nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Smaakt echt een stuk beter dan piemelkaas.
Boursin vind ik dan weer wel heerlijk eropquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Op zalm hoef ik ook geen kaas, wat voor soort ook.
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh was je daarheen! Mooie plek welEn lekkere pannenkoeken
![]()
Maar niet zo fijn als je niet goed ter been bent.
Het is leuk maar je krijgt maar drie uurtjes om alle dingen te doen. Bv het blotevoeten pad duurt 1,5 uur. Dat red je niet als je ook andere dingen doet. Het avonturenpad durt ook 1,5 uur en dan heb je al dat andere nog.quote:
Nou dat is dus echt niet goed geregeld daar. Hmm.. dat is wel jammer!quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.
Jammer Dot ....quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.
De kinderen hebben zich prima vermaakt. Bij het reserveren heb ik gezegd dat ik in de scootmobiel zit. Hij zaf ppg het w ant ik was daat in het hoofdgebouw om te reserveren. Mijn bekken/heup vonden het niet leuk. We hebben het samen wel leuk gehad hoor. Maar voelde mij bedonderd ook met die grill die gewoon een gas BBQ was. En die in een klein hok stond. En ik moet ook eerlijk zeggen dat het vlees niet lekker was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou dat is dus echt niet goed geregeld daar. Hmm.. dat is wel jammer!
Ja dat museum is echt wel een heel stuk van het hoofdgebouw af, over de gras / steen paden.
2 of 3 keer daar in die tuin gezeten, op zich voor jonge kinderen is het wel een leuke plek.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Komt wel heel erg dichtbij
Ja was het ook. Maar we hebben het samen wel leuk gehad gelukkig. Maar voelde mij echt bedonderd.quote:
Ja voor de kinderen is daar genoeg te doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kinderen hebben zich prima vermaakt. Bij het reserveren heb ik gezegd dat ik in de scootmobiel zit. Hij zaf ppg het w ant ik was daat in het hoofdgebouw om te reserveren. Mijn bekken/heup vonden het niet leuk. We hebben het samen wel leuk gehad hoor. Maar voelde mij bedonderd ook met die grill die gewoon een gas BBQ was. En die in een klein hok stond. En ik moet ook eerlijk zeggen dat het vlees niet lekker was.
En ze liepen ook niet hard met drinken 🤣🤣🤣🤣.
Ja echt jammer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja voor de kinderen is daar genoeg te doen.
nee die paden zijn echt niet fijn voor je heup/ bekken..
hmm niet iets om nog eens terug te gaan dus.
Gelukkig wel fijn gehad samen maar toch jammer, het is duur genoeg allemaal.
Het is niet anders Stig. We hebben het even goed wel leuk gehad samen en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spijt me dat te horen @:Dotteke
Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet anders Stig. We hebben het even goed wel leuk gehad samen en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.
Slechtquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |