quote:
Listige Lovely!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze was wel boos op me na die spank gif. Flikkerde me zo bij het afval.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze was wel boos op me na die spank gif. Flikkerde me zo bij het afval.
[ afbeelding ]
Jawel is wel een heel stuk minder. Het was bijna ondraaglijk. Maar het is nog niet over helaas, maar wel dragelijk nuquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bekken is niet minder geworden?
Zo, dat is een beste zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bunny attack!
[ afbeelding ]
Lijkt me echt niet fijn Dottekequote:Op maandag 26 augustus 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel is wel een heel stuk minder. Het was bijna ondraaglijk. Maar het is nog niet over helaas, maar wel dragelijk nu
Dat ben ik helemaal met je eens. Zei tegen een vriendin, ik haal straks mijn verjaardag niet eens. Heb echt heel heel veel pijn gehad een paar weken lang. Ben al lang blij dat het nu draagbaar is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet fijn Dotteke
Jij bent een sterke vrouw, en hier steunt iedereen jouquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Zei tegen een vriendin, ik haal straks mijn verjaardag niet eens. Heb echt heel heel veel pijn gehad een paar weken lang. Ben al lang blij dat het nu draagbaar is.
Maar goed niet klagen maar dragen.
Dank je. Je bent lief. Met of zonder rijmquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent een sterke vrouw, en hier steunt iedereen jou
Die rijm was niet de intentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Dat zeggen vrouwen nou nooit tegen mij.quote:
Ahwquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Je bent lief. Met of zonder rijm
Of een miniatuur kindquote:
dan moeten ze jou zien terwijl je aan het hopen bentquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen nou nooit tegen mij.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen nou nooit tegen mij.
Ik weet de context niet, en dat gaat me ook niets aan, maar heel veel sterkte.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Zei tegen een vriendin, ik haal straks mijn verjaardag niet eens. Heb echt heel heel veel pijn gehad een paar weken lang. Ben al lang blij dat het nu draagbaar is.
Maar goed niet klagen maar dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |