Dotje tochquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder bolkje een ander bolkert 🤣
Hahahaquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder bolkje een ander bolkert 🤣
quote:
Hey lief monstertje. Ja was een leuke dag. Goed verwend door de kidsquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dot liefje heb je een fijne verjaardag gehad? ❤️
En terecht! Hoe is het met je pootje?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief monstertje. Ja was een leuke dag. Goed verwend door de kids
Dat wisselt. Na gisteren weer iets erger. Vanmiddag door de fysio flink aan het been getrokken heeft het voor nu ook geen goed gedaan. Been op zich gaat goed hoor. Wat pijnlijke plekjes maar is niets meer met wat het was. Maar dat bekken pppfffquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En terecht! Hoe is het met je pootje?
Een knakkende stigquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een beetje geknakt nu hoor:
[ afbeelding ]
Nou je het zegtquote:
Bekken is niet minder geworden?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wisselt. Na gisteren weer iets erger. Vanmiddag door de fysio flink aan het been getrokken heeft het voor nu ook geen goed gedaan. Been op zich gaat goed hoor. Wat pijnlijke plekjes maar is niets meer met wat het was. Maar dat bekken pppfff
De keuken?quote:
Oehquote:
quote:
Listige Lovely!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze was wel boos op me na die spank gif. Flikkerde me zo bij het afval.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze was wel boos op me na die spank gif. Flikkerde me zo bij het afval.
[ afbeelding ]
Jawel is wel een heel stuk minder. Het was bijna ondraaglijk. Maar het is nog niet over helaas, maar wel dragelijk nuquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bekken is niet minder geworden?
Zo, dat is een beste zeg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bunny attack!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |