Zoietsquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dit een soort van aanloopje zodat je straks kunt gaan vlammen...
Nee want die bereidt het voor een ander voor, ik voor mezelf en naaste collega'squote:
Spaghettiquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wat zet jij op tafel?
Ah ja, dus het is gewoon een soort opstart, eerst bepalen wat je gaat doen en daarna dat gaan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Nee want die bereidt het voor een ander voor, ik voor mezelf en naaste collega's
quote:
* TheStigsDutchCousin houdt Lovely warmquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely springt bij Stig op schoot
Nee gewoon aan het opdrinken nu, verse gember erin maakt het wel weer ok ook al is het niet zo warm meer.quote:
WOWOWOWOWOWOW!quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin houdt Lovely warm
Wie?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOW!
Nu weet ik hoe @:aardappelschotel zich voelde.![]()
Zit je nu Lovely te spanken?quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit je nu Lovely te spanken?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOWOW!
Nu weet ik hoe @:aardappelschotel zich voelde.![]()
Kom maar hier hoorquote:
Oh het is een geval van elk stadje een ander schatje?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En wat dacht je van @:Superbadeendje
Tuurlijk niet..quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh het is een geval van elk stadje een ander schatje?
In ieder bolkje een ander bolkert 🤣quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh het is een geval van elk stadje een ander schatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |