Het is niet anders Stig. We hebben het even goed wel leuk gehad samen en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spijt me dat te horen @:Dotteke
Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 26 augustus 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet anders Stig. We hebben het even goed wel leuk gehad samen en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt.
Slechtquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden het museumgrillen pakket. Maar we moesten dus vanaf het hoofdgebouw dus helemaal naar de museum. Dat ligt echt ver van alles vandaan. Vandaar weer terug naar de dingen waar je wat kon doen was ver. En die paden was niet te rijden met de scoot. En we zouden een grote pan met een grill, er op krijgen buiten kregen een gas bbq die binnen in een hok stond en we mochten hem niet buiten zetten. Wat wel,afgesproken was.
Lovelyquote:
Hai Dotquote:
Dank jequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Dot
Nog van harte gefeliciteerd
Kom danquote:
* Lovely springt bij Stig op schootquote:
Dank je!quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:32 schreef devzero het volgende:
@:mizzezamy gefeliciteerd met je verjaardag vorige week
bord en bestekquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wat zet jij op tafel?
Simpele taakjes, dan word je toch niet moe?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
en ik heb slaap, beetje hersendode taakjes vandaag
jawel, want saaiquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Simpele taakjes, dan word je toch niet moe?
Iedere dag weer, als ik het niet vergeetquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je!
Gelukkig heb ik wel cadeautjes van je gekregen
Ook daar horen soms wat saaie dingen bij hoor en het grappige is het werk wat ik sinds augustus doe is mijn nieuwe uitdaging, maar het is meer een soort voorbereiding van de komende werkzaamhedenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe uitdagingen...
Dus eigenlijk is dit een soort van aanloopje zodat je straks kunt gaan vlammen...quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook daar horen soms wat saaie dingen bij hoor en het grappige is het werk wat ik sinds augustus doe is mijn nieuwe uitdaging, maar het is meer een soort voorbereiding van de komende werkzaamheden
Ben je werkvoorbereider?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook daar horen soms wat saaie dingen bij hoor en het grappige is het werk wat ik sinds augustus doe is mijn nieuwe uitdaging, maar het is meer een soort voorbereiding van de komende werkzaamheden
Zoietsquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dit een soort van aanloopje zodat je straks kunt gaan vlammen...
Nee want die bereidt het voor een ander voor, ik voor mezelf en naaste collega'squote:
Spaghettiquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wat zet jij op tafel?
Ah ja, dus het is gewoon een soort opstart, eerst bepalen wat je gaat doen en daarna dat gaan doen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Nee want die bereidt het voor een ander voor, ik voor mezelf en naaste collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |