SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
In septemberquote:
Dotteke is belangrijkerquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef aeque het volgende:
En dan nog DoTTeke verkeerd neerzetten terwijl het zijn eigen idee was.
Deed ik expres nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef aeque het volgende:
En dan nog DoTTeke verkeerd neerzetten terwijl het zijn eigen idee was.
Amy is ook belangrijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotteke is belangrijker
En zo ego wil ik ook niet zijn door mezelf in de TT te zetten.
quote:
Als straf gaan we nu over dts praten.quote:
Neenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als straf gaan we nu over dts praten.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotteke is belangrijker
En zo ego wil ik ook niet zijn door mezelf in de TT te zetten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is deze nu weer.
Haha weet ik mn plek weer.
Wel terecht hoor!
Niemand is hier belangrijker dan een anderquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is deze nu weer.
Haha weet ik mn plek weer.
Wel terecht hoor!
Jouw obsessie met DTS overklast die van mij zelfsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als straf gaan we nu over dts praten.![]()
Is ook wel last week's news natuurlijk.quote:
Ik Heb je wel gefeliciteerdquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wel last week's news natuurlijk.
Gelukkig vier ik mn verjaardag pas eind september, ga ik dan toch nog een paar cadeautjes krijgen
Van mij krijg je ook ietsquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig vier ik mn verjaardag pas eind september, ga ik dan toch nog een paar cadeautjes krijgen
Zou overslaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook iets
Kom maar halen dat je presentjequote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil geen presentje van mij?quote:
Jaaahhh jij wel!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik Heb je wel gefeliciteerd![]()
Alleen niet hier
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil geen presentje van mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat wil
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, zo belangrijk ben ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben al bijna onderwegquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom maar halen dat je presentje
quote:
Zou overslaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, greys krijgt van mij een lief presentje
Niks vies of vunzigs!
Met mijn presentje bedoelde ik trouwens nog steeds die vazen, die collega uit Eindhoven komt niet meer naar de zaak sinds zijn relatie hier in de buurt geklapt is en hun huis weer te koop staatquote:
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met mij presentje bedoelde ik trouwens nog steeds die vazen, die collega uit Eindhoven komt niet meer naar de zaak sinds zijn relatie hier in de buurt geklapt is en hun huis weer te koop staat![]()
Maar als iemand ze wil oppikken en bij Amy wil langsbrengen ook alles best.
Fokkers zijn toch niet eng? Nou ja, de meeste niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?
Haha, komt er straks opeens zo'n enge fokker bij me langs
Ja, is wel bijna bedtijdquote:
Misschien niet het beste idee ooitquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?
Haha, komt er straks opeens zo'n enge fokker bij me langs
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
geloof dat het nog niet wil doordringen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, greys krijgt van mij een lief presentje
Niks vies of vunzigs!
quote:
Wil je een helm van me lenen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien niet het beste idee ooit
Ik heb een kruisboog, I'm goodquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je een helm van me lenen?
Maar wat is wel het beste idee ooit?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien niet het beste idee ooit
Nou nouquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een kruisboog, I'm good
Ik pak de shit wel in, en stuur het wel ergens heen. Lijkt me handigste. Jij vind die dingen leuk, ik vind ze spuuglelijk. Ik kijk wel ff of en hoe ik het goed kan inpakkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat is wel het beste idee ooit?
Moeilijke vraag wel.
Ik kom niet van mij zolderkamer, dus zo eng ben ik niet.quote:
Ik heb geen boog, de rest klopt wel aardigquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een kruisboog, I'm good
Nee, heb ik echtquote:
Nee, deze is te makkelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen boog, de rest klopt wel aardig
Wel stoer iddquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, heb ik echtLeuk om in de tuin mee te spelen. EK Archery Adder met 7 schots magazijn, is wel leuk hoor.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik pak de shit wel in, en stuur het wel ergens heen. Lijkt me handigste. Jij vind die dingen leuk, ik vind ze spuuglelijk. Ik kijk wel ff of en hoe ik het goed kan inpakken
Yes, en wel net zo slecht als jouw grappenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, deze is te makkelijk
Daarom maakte ik hem niet, ik leer!quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes, en wel net zo slecht als jouw grappen
Ja dit doet iets meer pijn, maar is echt geen speelgoed. Maatje van me is half blind blijkbaar want schoot zelfs naast de pijlenvanger op 20 meter door de schutting heen.... Toch ff gekeken over de schutting of er geen pijl in de Audi van de buurman zatquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel stoer idd
Ik heb alleen wat airsoft
Wordt wel tijd na 10 jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom maakte ik hem niet, ik leer!
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dit doet iets meer pijn, maar is echt geen speelgoed. Maatje van me is half blind blijkbaar want schoot zelfs naast de pijlenvanger op 20 meter door de schutting heen.... Toch ff gekeken over de schutting of er geen pijl in de Audi van de buurman zat
Level up, new skill unlockedquote:
Het is volkomen veilig, alleen sommige mensen..........quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, uitkijken is dan wel het devies!
Ik hou het nu wel bij wat veiliger hobby's
Oh dat begrijp ik maar al te goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is volkomen veilig, alleen sommige mensen..........
Er zitten 2 beveiligingen op dat ding voor je kan schieten, en dan haalt iemand beide beveiligingen los en draait zich omdat ie nog wat wil zeggen met dat doorgeladen ding in de hand. Die krijgt hem daarna ook nooit meer in de hand, die is gewoon af. En iedere keer waarschuw ik ze er ook voor, ook al is de kruisboog niet doorgeladen, wijs hem nooit in de richting van iemand. Snappen sommige mensen niet. Gelukkig het merendeel wel en dan hebben we er ook plezier mee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat begrijp ik maar al te goed
Mensen zijn dom, soms lijkt het wel Amerika hier
Ik heb ooit eens geschoten bij een schietvereniging, om te zien of het iets voor mij was. Daar waren de regels net zo streng, dus ik kan me dit goed voorstellen. Ik vond het trouwens erg leuk maar heb besloten het niet te doen, omdat er heel wat bij kwam kijken qua regels e.d. Maar de instructeur die erbij stond lette op iedereen al was hij een valk. En terecht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zitten 2 beveiligingen op dat ding voor je kan schieten, en dan haalt iemand beide beveiligingen los en draait zich omdat ie nog wat wil zeggen met dat doorgeladen ding in de hand. Die krijgt hem daarna ook nooit meer in de hand, die is gewoon af. En iedere keer waarschuw ik ze er ook voor, ook al is de kruisboog niet doorgeladen, wijs hem nooit in de richting van iemand. Snappen sommige mensen niet. Gelukkig het merendeel wel en dan hebben we er ook plezier mee.
Geladen of ongeladen, een wapen nooit op een ander mens richten ook al is het onbedoeld. Altijd naar beneden richten met een wapen in je handen. Er kan altijd iets fout gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens geschoten bij een schietvereniging, om te zien of het iets voor mij was. Daar waren de regels net zo streng, dus ik kan me dit goed voorstellen. Ik vond het trouwens erg leuk maar heb besloten het niet te doen, omdat er heel wat bij kwam kijken qua regels e.d. Maar de instructeur die erbij stond lette op iedereen al was hij een valk. En terecht.
Precies dit. Maar goed, sommige mensen overschatten zichzelf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geladen of ongeladen, een wapen nooit op een ander mens richten ook al is het onbedoeld. Altijd naar beneden richten met een wapen in je handen. Er kan altijd iets fout gaan.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik geweldig ben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dit. Maar goed, sommige mensen overschatten zichzelf.
Ik heb een grote kersenboom in de tuin, was er dus 1 die mocht schieten en zag een dikke duif in de boom. Hij zei die knal ik neer, ik douwde de kruisboog dus meteen naar beneden en zorgde dat ie op de grond schoot. Ik ben sowieso tegen het afknallen van onschuldige dieren, maar die pijl gaan 87m per seconde, als je dan mist weet je niet wat die pijl dan wel raakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dit. Maar goed, sommige mensen overschatten zichzelf.
Sowieso mag je duiven niet eens schieten, hoe graag je het ook zou willen. Dus die was dan sowieso de lul geweest. Goed dat je hebt ingegrepen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een grote kersenboom in de tuin, was er dus 1 die mocht schieten en zag een dikke duif in de boom. Hij zei die knal ik neer, ik douwde de kruisboog dus meteen naar beneden en zorgde dat ie op de grond schoot. Ik ben sowieso tegen het afknallen van onschuldige dieren, maar die pijl gaan 87m per seconde, als je dan mist weet je niet wat die pijl dan wel raakt.
quote:
Aan de deur?quote:
Die duif maakt me niet veel uit om eerlijk te zijn, maar zo'n dalende pijl die op iemand kan landen des te meer. Sommige mensen denken niet na, en ja die zijn ook niet meer welkom om in de tuin te schieten. Voor de BBQ wel, maar niet meer met de kruisboog spelen. Maar gelukkig denken de meesten wel na, en er zit een red dot op dus het gaat eigenlijk nu wel altijd goed. Maar die anderen mogen kijken maar niet aankomen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso mag je duiven niet eens schieten, hoe graag je het ook zou willen. Dus die was dan sowieso de lul geweest. Goed dat je hebt ingegrepen!
En zo hoort hetquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die duif maakt me niet veel uit om eerlijk te zijn, maar zo'n dalende pijl die op iemand kan landen des te meer. Sommige mensen denken niet na, en ja die zijn ook niet meer welkom om in de tuin te schieten. Voor de BBQ wel, maar niet meer met de kruisboog spelen. Maar gelukkig denken de meesten wel na, en er zit een red dot op dus het gaat eigenlijk nu wel altijd goed. Maar die anderen mogen kijken maar niet aankomen.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
Ik roep @:Sally op als mijn getuige
En zo moet het ook zijn, en ergens begrijp ik ook weer niet dat dit legaal is. Zeker niet met een 7 schots magazijn erop. Maar het mag en ik heb er wel lol van, maar dit is geen speelgoed maar men mag het zo kopen als je 18+ bent. Ik ben tegen vele vormen van regulering door overheid, maar dit is wel een dingetje.quote:
Eens hoor. Veiligheid boven alles, tot op zekere hoogte ook weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En zo moet het ook zijn, en ergens begrijp ik ook weer niet dat dit legaal is. Zeker niet met een 7 schots magazijn erop. Maar het mag en ik heb er wel lol van, maar dit is geen speelgoed maar men mag het zo kopen als je 18+ bent. Ik ben tegen vele vormen van regulering door overheid, maar dit is wel een dingetje.
Ooh gemeen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha ik heb Chris vandaag afgezeken omdat ie Feyenoord baasje is
Ja daar wringt het bij mij ook wel, en waar ik eerder dacht dat iedereen gewoon moet kunnen kopen qua wapens ben ik daarin nu veel milder geworden. Sommige mensen zijn te instabiel om te beseffen wat een wapen kan aanrichten. Daar ligt dus wel de nuance, ieder mens met gezond verstand zal niet snel naar een wapen grijpen, maar hoeveel mensen hebben geen gezond verstand of zweven ertussenin?quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor. Veiligheid boven alles, tot op zekere hoogte ook weer.
Ik vrees met de huidige samenleving dat er steeds meer van de tweede categorie bijkomen. Je ziet het nu bijvoorbeeld met die fatbikes. Ouders kopen zo'n ding voor hun kinderen zonder de risico's te weten. Dan vraag ik me toch af waar je met je verstand zit, of dat je het al hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja daar wringt het bij mij ook wel, en waar ik eerder dacht dat iedereen gewoon moet kunnen kopen qua wapens ben ik daarin nu veel milder geworden. Sommige mensen zijn te instabiel om te beseffen wat een wapen kan aanrichten. Daar ligt dus wel de nuance, ieder mens met gezond verstand zal niet snel naar een wapen grijpen, maar hoeveel mensen hebben geen gezond verstand of zweven ertussenin?
Dat is ook wel een dingetje ja, ik heb een normale E-Bike en ja die is opgevoerd. Maar ik woon in een nogal toeristische omgeving met veel bejaarde fietsers in de zomer dus dan ga ik niet harder dan dan 25 tot 28km per uur, want ze schrikken nogal snel. In de winter ga ik wel vol gas en haal ik de 40 makkelijk. Maar kwamen vandaag hier in de straat ook weer 2 meiskes langs op 1 fatbike zonder te trappen die ruim harder gingen dan 30, en die waren niet ouder dan 14, Das nie goe.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vrees met de huidige samenleving dat er steeds meer van de tweede categorie bijkomen. Je ziet het nu bijvoorbeeld met die fatbikes. Ouders kopen zo'n ding voor hun kinderen zonder de risico's te weten. Dan vraag ik me toch af waar je met je verstand zit, of dat je het al hebt.
Nee, dus dat ding heeft een gashendel. Hoe eerder zie die dingen verbieden of anders reguleren, hoe beter. Hier in de straat zie ik ook jeugd rondcrossen op die dingen. En ik wacht echt op het eerste ongeluk dat komen gaat. Nu wonen hier niet de meest slimme mensen, maar ik had toch wel verwacht dat ze beter op hun kroost zouden letten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wel een dingetje ja, ik heb een normale E-Bike en ja die is opgevoerd. Maar ik woon in een nogal toeristische omgeving met veel bejaarde fietsers in de zomer dus dan ga ik niet harder dan dan 25 tot 28km per uur, want ze schrikken nogal snel. In de winter ga ik wel vol gas en haal ik de 40 makkelijk. Maar kwamen vandaag hier in de straat ook weer 2 meiskes langs op 1 fatbike zonder te trappen die ruim harder gingen dan 30, en die waren niet ouder dan 14, Das nie goe.
Ja of er een brommer van maken... Maar weet je, van de andere kant.. Ik was ook zo jong en reed ook op een dik opgevoerde Zündapp rond. Ik vind het lastig, het is een andere tijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dus dat ding heeft een gashendel. Hoe eerder zie die dingen verbieden of anders reguleren, hoe beter. Hier in de straat zie ik ook jeugd rondcrossen op die dingen. En ik wacht echt op het eerste ongeluk dat komen gaat. Nu wonen hier niet de meest slimme mensen, maar ik had toch wel verwacht dat ze beter op hun kroost zouden letten.
Deels eens. Misschien ben ik te braaf geweest vroeger en zie ik het anders. Vroeger altijd alles met de fiets gedaan, nooit een brommer gehad, ging meteen voor rijbewijs. Maar wat ik nu zie is misschien een soort evolutie van toen. En het helpt hier ook niet als je sommige ouders ook mee ziet doen. Dit gaat echt een keer goed fout omdat ze zichzelf overschatten. En dan haat ik het om te zeggen: told you so.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja of er een brommer van maken... Maar weet je, van de andere kant.. Ik was ook zo jong en reed ook op een dik opgevoerde Zündapp rond. Ik vind het lastig, het is een andere tijd.
Je hebt ook wel een punt hoor, daar gaat het niet om. Maar met alle regulering zoekt de jeugd altijd weer nieuwe grenzen op, deed ik en velen van mij ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels eens. Misschien ben ik te braaf geweest vroeger en zie ik het anders. Vroeger altijd alles met de fiets gedaan, nooit een brommer gehad, ging meteen voor rijbewijs. Maar wat ik nu zie is misschien een soort evolutie van toen. En het helpt hier ook niet als je sommige ouders ook mee ziet doen. Dit gaat echt een keer goed fout omdat ze zichzelf overschatten. En dan haat ik het om te zeggen: told you so.
Regel één, beschouw een wapen altijd als geladen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een grote kersenboom in de tuin, was er dus 1 die mocht schieten en zag een dikke duif in de boom. Hij zei die knal ik neer, ik douwde de kruisboog dus meteen naar beneden en zorgde dat ie op de grond schoot. Ik ben sowieso tegen het afknallen van onschuldige dieren, maar die pijl gaan 87m per seconde, als je dan mist weet je niet wat die pijl dan wel raakt.
Met regel twee worden oorlogen wel heel saai.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Regel één, beschouw een wapen altijd als geladen.
Regel twee, richt nooit op een mens of dier.
Om te plassen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit richten op mensen, waar heb je een wapen dan voor
Regel één, beschouw de bolk als immers geladen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Regel één, beschouw een wapen altijd als geladen.
Regel twee, richt nooit op een mens of dier.
Ik kom hier zo op terug, eerst even pissenquote:
Een koekje van eigen deeg?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan hier een hele slechte grap van maken
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel één, beschouw de bolk als immers geladen.
Regel twee, bolk iedereen altijd, snoeihard en zonder discriminatie!
Bwehehehe, snap ik ook wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt hoor, daar gaat het niet om. Maar met alle regulering zoekt de jeugd altijd weer nieuwe grenzen op, deed ik en velen van mij ook.
Gaan ze Fatbikes verbieden of reguleren, dan komt er wel wat anders. Dat is meer mijn punt. De jeugd vind zijn weg wel om regels te buigen. En of ouders daar aan mee doen? Mijn pa moest van mijn moeder op mijn Zündapje rijden om te kijken of ie niet opgevoerd was. Tuurlijk was ie dat, mijn pa zei tegen mij "deden wij vroeger ook" en tegen ma zei hij "compleet origineel"
Je schrijft als @ToT ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bwehehehe, snap ik ook wel ja
Als mijn zoon ooit thuis komt met een opgevoerde scooter is de kans groot dat ik hem af pak omdat dat ding veel zwaarder opgevoerd kan worden en hij zijn geslacht teleur stelt met zijn zwak opvoer werkquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bwehehehe, snap ik ook wel ja
Net zoals mensen mij en speklap nooit tegelijk hebben zien posten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie die twee ook nooit tegelijk posten.. verdacht!
quote:
Dat kan ook jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn zoon ooit thuis komt met een opgevoerde scooter is de kans groot dat ik hem af pak omdat dat ding veel zwaarder opgevoerd kan worden en hij zijn geslacht teleur stelt met zijn zwak opvoer werk![]()
Eyy... gij ook hier...?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie die twee ook nooit tegelijk posten.. verdacht!
Ohw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals mensen mij en speklap nooit tegelijk hebben zien posten.
Ik ook hier, ja!quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyy... gij ook hier...?
* Sally ging slapen, dus zegt Welterusten aan de menskes hier.
Maar kom net binnenvallen(nadat ik eerst de mention van @:greysbones had nagevraagd
)
Een zoon van mij moet op zijn 16e leeftijd makkelijk een 49cc motor met gemak 140km/u kunnen laten rijden. Anders is het geen zoon van mijquote:
Was jij speklap?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw.
Wacht.
Jij was @:Speklap3000 ?!
Karakter kan ik geen oordeel over geven. Maar Speklap kan ik me niet herinneren dat die negatief was tegen mij, daarom.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heel ander karakter
Dat is wat ik ook bedoelde, speklap was gewoon aardig tegen mijquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Karakter kan ik geen oordeel over geven. Maar Speklap kan ik me niet herinneren dat die negatief was tegen mij, daarom.
Wij hebben ook wel eens woorden gehad. Jij bent ook wel iemand die ik graag mag.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:02 schreef Shii het volgende:
Kritisch en/of discussie is wat mij betreft ook helemaal prima.
Zolang je naar elkaar wil luisteren en elkaars mening respecteert.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel eens woorden gehad. Jij bent ook wel iemand die ik graag mag.
Speklappen zijn er om te eten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Speklap was toch vriendelijk naar iedereen?
Ik ga je ook pas morgen feliciterenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hun primaire doel denk ikquote:
Volgend jaar is vroeg genoegquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga je ook pas morgen feliciteren
Niks mis met een sappig stuk vleesquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hun primaire doel denk ik
Ik hou er wel van
Er is ook niemand die anders beweert volgens mij, maar blijkbaar is er verwarring over dat een bepaalde user Speklap zou zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Speklap was toch vriendelijk naar iedereen?
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien postenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien posten
Dank u. Ik ben benieuwd of de dag iets gaat brengen wat de felicitaties waard isquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, bij jullie is het al morgen. Dus hierbij gefeliciteerd
Die Aque is speklap niet speklap was wel leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is ook niemand die anders beweert volgens mij, maar blijkbaar is er verwarring over dat een bepaalde user Speklap zou zijn.
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Alsnog gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u. Ik ben benieuwd of de dag iets gaat brengen wat de felicitaties waard is
Zag wel een vlaaimoment in mn agenda staan, dus das al iets
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.Oh, alsnog van harte mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.Ik had dat wel goed gelezen. Maar je vertelde dat je het pas in September ging vieren, dus een week te laat feliciteren is niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dank u, nu voel ik me extra oudquote:
Dankquote:
Bedankt!quote:
Ehm tja, meer dan een decennium ouderquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dank u, nu voel ik me extra oud
[..]
Dank
[..]
Bedankt!
Dat is dan ook weer zo!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat wel goed gelezen. Maar je vertelde dat je het pas in September ging vieren, dus een week te laat feliciteren is niet zo erg
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal gemist.How can I make this topic about me?
Haha fijn dat je dit nog even zo expliciet meldt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ehm tja, meer dan een decennium ouder
Niets gemist!quote:
Snap ik wel. Niet iedereen vermeldt z'n verjaardag hier expliciet. Als je het leuk vindt om felicitaties te krijgen, niets mis mee ook en leuk als het zo spontaan gebeurt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo!
Ach, ik was ook al van een paar mensen de verjaardag vergeten, dus neem dat andere mensen ook nooit kwalijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank, doe ik graagquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha fijn dat je dit nog even zo expliciet meldt.
Jij bent gewoon heel jong
Wow verdacht dit!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien posten
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Aque is speklap niet speklap was wel leuk.
De havermelk elite.quote:
Gelukkig was die grap voor iedereen wel duidelijk behalve een select aantal.quote:
Ja,quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Mangiare!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Lekker ite.quote:
Haha.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig was die grap voor iedereen wel duidelijk behalve een select aantal.
Een post met een komma eindigen, daar kan mijn autisme echt niet tegenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een post met een komma eindigen, daar kan mijn autisme echt niet tegen
Hoi,quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De gemiddelde Fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:12 schreef Shii het volgende:
[..]
De gemiddelde FokkerDie zitten niet op kantoor, want werkloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Of tijdens werk te fokken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zitten niet op kantoor, want werkloos
Het is nu ook bedtijdquote:Op maandag 26 augustus 2024 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben moe nu al blij als de verhuizing achter de rug is.
Da’s wel knap.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ze heeft er wel 800000 euries mee binnen geharkt
Nu heb ik trek gekregenquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Pulp fictionquote:
Jammer dat je een punt maakt van mijn komma dyslexie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goedemorgen Saartje.quote:
Morgen Mutske. Je bent ook vroeg wakker.quote:
Goedemorgen Dot.Een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 26 augustus 2024 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen Mutske. Je bent ook vroeg wakker.
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Dott!quote:Op maandag 26 augustus 2024 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen Mutske. Je bent ook vroeg wakker.
Morguh Birdiequote:Op maandag 26 augustus 2024 07:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Voor mijn doen redelijk. En ij?quote:
Ja eenmaal in slaap heb ik goed geslapen. Net wakker door 3 wekkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja eenmaal in slaap heb ik goed geslapen. Net wakker door 3 wekkers
3 wekkers nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 wekkers nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja 1 zo'n philips wake up light ding. Blij mee, word ik wel fitter wakker van. En 2 andere alarmen nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja 1 zo'n philips wake up light ding. Blij mee, word ik wel fitter wakker van. En 2 andere alarmen nog
Hoezo wordt je daar anders mee wakker dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgen GGquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo wordt je daar anders mee wakker dan?Je wordt er wakkerder door... dat licht wordt eerst oranje en gaat dan langzaam over naar feller licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorgt er bij mij voor dat ik wakkerder wakker wordt dan wanneer ik wakker word van een alarm geluid.Smile, it's free therapy.
Wanneer ben je jarig? Krijg je deze cadeau van mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG
[..]
Je wordt er wakkerder door... dat licht wordt eerst oranje en gaat dan langzaam over naar feller licht.
Zorgt er bij mij voor dat ik wakkerder wakker wordt dan wanneer ik wakker word van een alarm geluid.
Het duikbootalarm op de iPhone.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG
[..]
Je wordt er wakkerder door... dat licht wordt eerst oranje en gaat dan langzaam over naar feller licht.
Zorgt er bij mij voor dat ik wakkerder wakker wordt dan wanneer ik wakker word van een alarm geluid.
Ja een leuke dag gehad, de kleintjes hebben helemaal genoten zelfs de kleine van 2.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Verder wel leuke dag gehad?
Oh, zie ik al in het andere topic.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het duikbootalarm op de iPhone.
Oke, kan mij er niets bij voorstellen maar als het jou helpt is het alleen maar mooiquote:Op maandag 26 augustus 2024 07:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Krijg je deze cadeau van mij.
[ afbeelding ]
Tof. Heel leukquote:Op maandag 26 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een leuke dag gehad, de kleintjes hebben helemaal genoten zelfs de kleintjes van 2.
En ik heb van de kids een hele mooie gouden armband gekregen en van Luna een gouden kinderkopje met haar naam om aan de armband te hangen.
Chanel 5 gekregen en zoveel truffels als mijn leeftijd. En een pakketje met douchegeld, handcreme bodys mist en body lotion.
En dan nog geld
Het zal wel fijner zijn dan ruw een por krijgen met een 'Eruit jij, ik wil koffie'.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, kan mij er niets bij voorstellen maar als het jou helpt is het alleen maar mooi
Dat is zeker waar. Maar als je alleen in bed ligt krijg je die por niet?quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel fijner zijn dan ruw een por krijgen met een 'Eruit jij, ik wil koffie'.
Over koffie gesproken, het wordt tijd voor een bakkie
Ja dan moet je inderdaad alternatieve wekmethodes gebruiken. Dat doe ik trouwens ook met meerdere alarmen, die ik dan een paar keer kan wegsnoozen....quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar als je alleen in bed ligt krijg je die por niet?
Ik heb zelf geen moeite met opstaan. Ik word wakker, rek mij even uit en ik sta op.
Ben altijd gelijk wakker.
Zo heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 26 augustus 2024 07:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verkansie en toch vroeg wakker 🤔
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Krijg je deze cadeau van mij.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een leuke dag gehad, de kleintjes hebben helemaal genoten zelfs de kleine van 2.
En ik heb van de kids een hele mooie gouden armband gekregen en van Luna een gouden kinderkopje met haar naam om aan de armband te hangen.
Chanel 5 gekregen en zoveel truffels als mijn leeftijd. En een pakketje met douchegeld, handcreme bodys mist en body lotion.
En dan nog geld
Ja, ik was helemaal verbaasd toen ik die armband kreeg van de kids, is nogal een duur cadeau en daar zijn wij eigenlijk helemaal niet van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Goed verwend geworden zoals het hoort.
Jij slaapt naast djmo?quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel fijner zijn dan ruw een por krijgen met een 'Eruit jij, ik wil koffie'.
Over koffie gesproken, het wordt tijd voor een bakkie
quote:
Wel super lief dat ze dat gedaan hebben voor je. Heb je ook verdiendquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal verbaasd toen ik die armband kreeg van de kids, is nogal een duur cadeau en daar zijn wij eigenlijk helemaal niet van.
Een aardigheidje of niets is het meestal
Ja echt heel lief. Had ik niet verwacht, was met niets ook tevreden geweestquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel super lief dat ze dat gedaan hebben voor je. Heb je ook verdiend
Of dat gezellig is valt nog maar te bezien natuurlijk.quote:
Eensquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wel super lief dat ze dat gedaan hebben voor je. Heb je ook verdiend
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Ja heel leuk, en goed verwend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Leuke verjaardag gehad
Morguhquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik stond vanochtend op de weegschaal. Er denk ik in totaal wel 5-6 kg af gegaan in de afgelopen 2 maanden
Vooral meer bewogen en minder snacksquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
ZO dat is altijd mooi meegenomen, al had jij het niet nodig toch?
Hard gewerkt en vast en zeker ook wel eens een maaltijd overgeslagen?
Beter dan toch, nu dat gewicht zien aan te houden. zal wel moeilijker worden naarmate je het rustiger gaat krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral meer bewogen en minder snacks
En ik zit nu meer op het gewicht dat wat passender is
Ik heb ook minder trek doordat ik minder fietsquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dan toch, nu dat gewicht zien aan te houden. zal wel moeilijker worden naarmate je het rustiger gaat krijgen
Fijnquote:
Goed nieuws toch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik stond vanochtend op de weegschaal. Er denk ik in totaal wel 5-6 kg af gegaan in de afgelopen 2 maanden
Jawel, maar er zit wel een grens aan hoorquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Goed nieuws toch?
Er zijn supermarkten die in voren al de koffieprijzen verhoogd hebben las ik vorige week in de krant ergens, of hoorde i he top het nieuws, weet het niet meer precies.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:13 schreef aeque het volgende:
Over koffie gesproken, snel inslaan dus.
https://www.nu.nl/economi(...)an-wat-je-kiest.html
Je moet geen gratenbaal worden neequote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel, maar er zit wel een grens aan hoor
Dat duurt nog wel 10 kg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet geen gratenbaal worden nee
Maar dan verbruik je ook minder calorienquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook minder trek doordat ik minder fiets
Nog maar 5 minuten fietsen ipv 25-30quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan verbruik je ook minder calorien
Zit je nu dichter bij je werk?
Maantje!quote:
Dat is wel fijn, vooral met slecht weerquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog maar 5 minuten fietsen ipv 25-30
Hey Moonquote:
Heb je je geitenwollen sokken al aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kennen we de kapitalisten weer
Het is zomer. Dus sandalen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je je geitenwollen sokken al aan?
Het wordt tijd om over te stappen op thee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn supermarkten die in voren al de koffieprijzen verhoogd hebben las ik vorige week in de krant ergens, of hoorde i he top het nieuws, weet het niet meer precies.
De boot met de duurdere koffie was nog onderweg
Sowieso thee.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt tijd om over te stappen op thee.
Proost.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Koloniale uitknijper die ik ben.
Als echt Hollands meisje knijpt ze alles wat niet Europees is gewoon helemaal leegquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
Oh zo. Ja dat doen we allemaalquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als echt Hollands meisje knijpt ze alles wat niet Europees is gewoon helemaal leeg
Minder erg bij koffie denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen
Ik lust niet eens koffiequote:Op maandag 26 augustus 2024 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder erg bij koffie denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |