Net zoals mensen mij en speklap nooit tegelijk hebben zien posten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie die twee ook nooit tegelijk posten.. verdacht!
quote:
Dat kan ook jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn zoon ooit thuis komt met een opgevoerde scooter is de kans groot dat ik hem af pak omdat dat ding veel zwaarder opgevoerd kan worden en hij zijn geslacht teleur stelt met zijn zwak opvoer werk![]()
Eyy... gij ook hier...?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie die twee ook nooit tegelijk posten.. verdacht!
Ohw.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals mensen mij en speklap nooit tegelijk hebben zien posten.
Ik ook hier, ja!quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyy... gij ook hier...?
* Sally ging slapen, dus zegt Welterusten aan de menskes hier.
Maar kom net binnenvallen(nadat ik eerst de mention van @:greysbones had nagevraagd
)
Een zoon van mij moet op zijn 16e leeftijd makkelijk een 49cc motor met gemak 140km/u kunnen laten rijden. Anders is het geen zoon van mijquote:
Was jij speklap?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw.
Wacht.
Jij was @:Speklap3000 ?!
Karakter kan ik geen oordeel over geven. Maar Speklap kan ik me niet herinneren dat die negatief was tegen mij, daarom.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heel ander karakter
Dat is wat ik ook bedoelde, speklap was gewoon aardig tegen mijquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Karakter kan ik geen oordeel over geven. Maar Speklap kan ik me niet herinneren dat die negatief was tegen mij, daarom.
Wij hebben ook wel eens woorden gehad. Jij bent ook wel iemand die ik graag mag.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:02 schreef Shii het volgende:
Kritisch en/of discussie is wat mij betreft ook helemaal prima.
Zolang je naar elkaar wil luisteren en elkaars mening respecteert.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel eens woorden gehad. Jij bent ook wel iemand die ik graag mag.
Speklappen zijn er om te eten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Speklap was toch vriendelijk naar iedereen?
Ik ga je ook pas morgen feliciterenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wel last week's news natuurlijk.
Gelukkig vier ik mn verjaardag pas eind september, ga ik dan toch nog een paar cadeautjes krijgen
Ja, dat is wel hun primaire doel denk ikquote:
Volgend jaar is vroeg genoegquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga je ook pas morgen feliciteren
Niks mis met een sappig stuk vleesquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hun primaire doel denk ik
Ik hou er wel van
Er is ook niemand die anders beweert volgens mij, maar blijkbaar is er verwarring over dat een bepaalde user Speklap zou zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Speklap was toch vriendelijk naar iedereen?
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien postenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |