Da’s wel knap.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:50 schreef Kissingbird het volgende:
Ze heeft er wel 800000 euries mee binnen geharkt
Nu heb ik trek gekregenquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Pulp fictionquote:
Jammer dat je een punt maakt van mijn komma dyslexie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een post met een komma eindigen, daar kan mijn autisme echt niet tegen
Goedemorgen Saartje.quote:
Morgen Mutske. Je bent ook vroeg wakker.quote:
Goedemorgen Dot.Een leuke verjaardag gehad?quote:Op maandag 26 augustus 2024 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen Mutske. Je bent ook vroeg wakker.
Goedemorgenquote:
Goedemorgen Dott!quote:Op maandag 26 augustus 2024 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen Mutske. Je bent ook vroeg wakker.
Morguh Birdiequote:Op maandag 26 augustus 2024 07:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Voor mijn doen redelijk. En ij?quote:
Ja eenmaal in slaap heb ik goed geslapen. Net wakker door 3 wekkersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja eenmaal in slaap heb ik goed geslapen. Net wakker door 3 wekkers
3 wekkers nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 wekkers nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja 1 zo'n philips wake up light ding. Blij mee, word ik wel fitter wakker van. En 2 andere alarmen nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja 1 zo'n philips wake up light ding. Blij mee, word ik wel fitter wakker van. En 2 andere alarmen nog
Hoezo wordt je daar anders mee wakker dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Goedemorgen GGquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo wordt je daar anders mee wakker dan?Je wordt er wakkerder door... dat licht wordt eerst oranje en gaat dan langzaam over naar feller licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorgt er bij mij voor dat ik wakkerder wakker wordt dan wanneer ik wakker word van een alarm geluid.Smile, it's free therapy.
Wanneer ben je jarig? Krijg je deze cadeau van mij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG
[..]
Je wordt er wakkerder door... dat licht wordt eerst oranje en gaat dan langzaam over naar feller licht.
Zorgt er bij mij voor dat ik wakkerder wakker wordt dan wanneer ik wakker word van een alarm geluid.
Het duikbootalarm op de iPhone.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen GG
[..]
Je wordt er wakkerder door... dat licht wordt eerst oranje en gaat dan langzaam over naar feller licht.
Zorgt er bij mij voor dat ik wakkerder wakker wordt dan wanneer ik wakker word van een alarm geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |