quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien posten
Dank u. Ik ben benieuwd of de dag iets gaat brengen wat de felicitaties waard isquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, bij jullie is het al morgen. Dus hierbij gefeliciteerd
Die Aque is speklap niet speklap was wel leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is ook niemand die anders beweert volgens mij, maar blijkbaar is er verwarring over dat een bepaalde user Speklap zou zijn.
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
Alsnog gefeliciteerd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u. Ik ben benieuwd of de dag iets gaat brengen wat de felicitaties waard is
Zag wel een vlaaimoment in mn agenda staan, dus das al iets
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.Oh, alsnog van harte mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.Ik had dat wel goed gelezen. Maar je vertelde dat je het pas in September ging vieren, dus een week te laat feliciteren is niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dank u, nu voel ik me extra oudquote:
Dankquote:
Bedankt!quote:
Ehm tja, meer dan een decennium ouderquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dank u, nu voel ik me extra oud
[..]
Dank
[..]
Bedankt!
Dat is dan ook weer zo!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat wel goed gelezen. Maar je vertelde dat je het pas in September ging vieren, dus een week te laat feliciteren is niet zo erg
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal gemist.
Haha fijn dat je dit nog even zo expliciet meldt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ehm tja, meer dan een decennium ouder
Niets gemist!quote:
Snap ik wel. Niet iedereen vermeldt z'n verjaardag hier expliciet. Als je het leuk vindt om felicitaties te krijgen, niets mis mee ook en leuk als het zo spontaan gebeurt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo!
Ach, ik was ook al van een paar mensen de verjaardag vergeten, dus neem dat andere mensen ook nooit kwalijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank, doe ik graagquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha fijn dat je dit nog even zo expliciet meldt.
Jij bent gewoon heel jong
Wow verdacht dit!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien posten
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Aque is speklap niet speklap was wel leuk.
De havermelk elite.quote:
Gelukkig was die grap voor iedereen wel duidelijk behalve een select aantal.quote:
Ja,quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Mangiare!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Lekker ite.quote:
Haha.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig was die grap voor iedereen wel duidelijk behalve een select aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |