quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee Dev had niet goed gelezen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal gemist.
Haha fijn dat je dit nog even zo expliciet meldt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ehm tja, meer dan een decennium ouder
Niets gemist!quote:
Snap ik wel. Niet iedereen vermeldt z'n verjaardag hier expliciet. Als je het leuk vindt om felicitaties te krijgen, niets mis mee ook en leuk als het zo spontaan gebeurt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo!
Ach, ik was ook al van een paar mensen de verjaardag vergeten, dus neem dat andere mensen ook nooit kwalijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank, doe ik graagquote:Op maandag 26 augustus 2024 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha fijn dat je dit nog even zo expliciet meldt.
Jij bent gewoon heel jong
Wow verdacht dit!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen hebben mij en danny ook nooit tegelijk zien posten
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Aque is speklap niet speklap was wel leuk.
De havermelk elite.quote:
Gelukkig was die grap voor iedereen wel duidelijk behalve een select aantal.quote:
Ja,quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Mangiare!quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik slapen of eerst ansjovis in olie laten smelten met chili vlokken en knoflook en door de risotto doen?
Lekker ite.quote:
Haha.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig was die grap voor iedereen wel duidelijk behalve een select aantal.
Een post met een komma eindigen, daar kan mijn autisme echt niet tegenquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een post met een komma eindigen, daar kan mijn autisme echt niet tegen
Hoi,quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een post met een komma eindigen, daar kan mijn autisme echt niet tegen
De gemiddelde Fokkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:12 schreef Shii het volgende:
[..]
De gemiddelde FokkerDie zitten niet op kantoor, want werkloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Of tijdens werk te fokken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zitten niet op kantoor, want werkloos
Het is nu ook bedtijdquote:Op maandag 26 augustus 2024 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben moe nu al blij als de verhuizing achter de rug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |