quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat wil
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, zo belangrijk ben ik nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook iets
Ben al bijna onderwegquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom maar halen dat je presentje
quote:
Zou overslaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook iets
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, greys krijgt van mij een lief presentje
Niks vies of vunzigs!
Met mijn presentje bedoelde ik trouwens nog steeds die vazen, die collega uit Eindhoven komt niet meer naar de zaak sinds zijn relatie hier in de buurt geklapt is en hun huis weer te koop staatquote:
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met mij presentje bedoelde ik trouwens nog steeds die vazen, die collega uit Eindhoven komt niet meer naar de zaak sinds zijn relatie hier in de buurt geklapt is en hun huis weer te koop staat![]()
Maar als iemand ze wil oppikken en bij Amy wil langsbrengen ook alles best.
Fokkers zijn toch niet eng? Nou ja, de meeste niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?
Haha, komt er straks opeens zo'n enge fokker bij me langs
Misschien niet het beste idee ooitquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik lees hier dat jij een vrijgezel in de aanbieding hebt?
Haha, komt er straks opeens zo'n enge fokker bij me langs
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
geloof dat het nog niet wil doordringen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, greys krijgt van mij een lief presentje
Niks vies of vunzigs!
quote:
Wil je een helm van me lenen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien niet het beste idee ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |